Obľúbené herečky (10)
To isté čo pri Madsovi. Helenu proste milujem. :). Najlepšia herečka histórie filmu.
Najobľúbenejšia rola: Všetky
Najobľúbenejší film: Snažím sa vyberať len jeden film a v tomto prípade je to asi Klub bitkárov.
27
Klub bitkárov-*****+TOP film
Planéta opíc-**
Novokaín-**
Naživo z Bagdadu-****
Veľká ryba-****
Mŕtva nevesta Tima Burtona-*****
Medzi mužom a ženou-****
Charlie a továreň na čokoládu-****
Sixty Six-****
Sweeney Todd: Čertovský holič z Fleet Street-*****
Harry Potter a Fénixov rád-*****
Harry Potter a Polovičný princ-*****
Enid-****
Kráľova reč-*****
Harry Potter a Dary smrti - 1.-*****
Harry Potter a Dary smrti - 2.-*****
Veľké nádeje-****
Therapy, A-***
Temné tiene-****
Bedári-****
Young and Prodigious T.S. Spivet, The-*****
Osamelý jazdec-****
Burton & Taylor-****
Popoluška-****
Suffragette *****
Rosamund, príklad herečky, ktorá zahrá všetko. Jej pohľad na konci Gone Girl ma budil ešte tri dni potom ako som ten film videl.
Najobľúbenejšia rola: Amy Dunne-Stratené dievča
Najobľúbenejší film: Stratené dievča
13
Pýcha a predsudok-*****
Doom-*
Škola života-***
Klony-***
Barneyho ženy-***
Rok vtákov-**
Jack Reacher: Posledný výstrel-***
Hnev titanov-**
Na konci sveta-***
Stratené dievča-*****
Dlhá cesta dole-****
Strašne nedocenená herečka, ktorú mám veľmi rád a určite si zaslúži väčšiu pozornosť.
Najobľúbenejšia rola: Mary McGuire-Zápisník hviezdnej oblohy
Najobľúbenejší film: Útek do divočiny
25
Zápisník hviezdnej oblohy-****
Hra snov-***
Donnie Darko-*****
Škandál v katolíckej škole-***
United States of Leland, The-*****
Pýcha a predsudok-*****
Container-*****
Útek do divočiny-*****+TOP film
Go-Getter, The-*****
Sólista-***
Mallorca's Song-***
Messenger, The-****
Five Star Day-***
For Ellen-****
Hry o život: Skúška ohňom-*****
Inherent Vice-****
Hry o život: Drozdajka 1-*****
Skrytá vada ****
Nočné zvieratá ****
Neon Demon ***
Lovesong ****
Eva...
Najobľúbenejšia rola: slečna G.-Trhliny
Najobľúbenejší film: Dokonalý zmysel
17
Rojkovia-****
Casino Royale-****
Zlatý kompas-****
Franklyn-**
Trhliny-****
Lono-****
Perfect Sense-*****
Camelot (TV seriál)-*
Temné tiene-****
Sin City: Ženská, pre ktorú by som vraždil-**
Salvation, The-***
Penny Dreadful (TV seriál)-*****
Tilda si vyberá len zaujímavé postavy a filmy s potenciálom, a preto si ju najviac cením.
Najobľúbenejšia rola: V každej role nezvyčajná a zároveň dokonalá
Najobľúbenejší film: Prežijú len milenci
22
Pláž-***
Vanilkové nebo-***
Temná voda-**
Adaptácia-****
Zlomené kvety-****
Narnia: Lev, šatník a čarodejnica-**
Constantine-*****
Sleepwalkers-***
Muž z Londýna-****
Podivný prípad Benjamina Buttona-*****
Julia-****
Narnia: Dobrodružstvá lode Ranný pútnik-*
Musíme si pohovoriť o Kevinovi-****
Až vyjde mesiac-***
Snowpiercer-***
Prežijú len milenci-*****+TOP film
Grandhotel Budapešť-*****
Doctor Strange ***
Škandinávska škola. Veľký talent.
Najobľúbenejšia rola: Katarina-Pure
Najobľúbenejší film: Kráľovská aféra
12
Čistá-*****
Kráľovská aféra-*****
Anna Karenina-****
Fifth Estate, The-****
Siedmy syn-***
Ex Machina-*****
Krycie meno U.N.C.L.E. *****
Dokonalý šéf ***
Dánske dievča ****
The Light Between Oceans *****
Jason Bourne **
Carey je jednoducho brilantná+krásny úsmev
Najobľúbenejšia rola: Irene-Drive
Najobľúbenejší film: Hanba
15
Waking the Dead (TV seriál)-***
Pýcha a predsudok-*****
Doctor Who (TV seriál)-***
And When Did You Last See Your Father?-***
Verejní nepriatelia-****
Škola života-***
Greatest, The-***
Bratia-****
Wall Street: Peniaze nikdy nespia-****
Nikdy ma neopusť-*****
Hanba-*****+TOP film
Drive-*****
Vnútri Llewyna Davisa-*****
Veľký Gatsby-*****
Ďaleko od hlučného davu-*****
Výborná herečka, ktorá by podľa mňa mala dostávať viac príležitostí.
Najobľúbenejšia rola: Lisbeth Salander-Muži, ktorí nenávidia ženy
Najobľúbenejší film: Ona
12
Dream Boy-***
Dare-***
Sociálna sieť-*****
Touch of Evil-****
Muži, ktorí nenávidia ženy-*****
Vedľajšie účinky-*****
Ona-*****+TOP film
Odpad-****
Carol ***
Lion *****
Jennifer...prvý krát som ju videl v Requiem za sen a vtedy mi utkvela v pamäti asi najviac.
Najobľúbenejšia rola: Alicia Nash-Čistá duša
Najobľúbenejší film: Krvavý diamant
18
Rande-***
Requiem za sen-****
Čistá duša-****
Hulk-**
Dom z piesku a hmly-****
Temná voda-**
Malé deti-****
Krvavý diamant-*****
Deň, keď sa zastavila Zem-****
Číslo 9-***
Dilema-**
Stuck in Love-****
Zimný príbeh-***
Noe-**
Aloft ****
Americká idyla ***
Parížanka a ešte k tomu výborná herečka, čo viac si priať.
Najobľúbenejšia rola: Edith Piaf-Edith Piaf
Najobľúbenejší film: Juste la fin du monde
25
Taxi-***
Taxi, taxi-**
Veľká ryba-****
Taxi 2003-**
Príliš dlhé zásnuby-****
Innocence-***
S hlavou v oblakoch-****
Cavalcade-**
Boîte noire, La-***
Dobrý ročník-****
Edith Piaf-*****
Verejní nepriatelia-****
Nine-***
Počiatok-*****
Milosrdné lži-***
Polnoc v Paríži-****
Nákaza-***
Návrat Temného rytiera-*****
Immigrant, The-****
Dva dni, jedna noc-****
Malý princ *****
Spojenci ****
Kamene bolesti ****
Je to len koniec sveta *****