Diskusia
"Konstrukt americké demokracie a "objektivně demokratizujícího tažení" žene část pravice proti jejím vlastním deklarovaným hodnotám. Podporou militaristických režimů a brutálních diktatur opsala proamerická pravice plný kruh a zakousla se do vlastního ocasu"... :) Flanker.27 A sakra nevim co to dělám :)))
myslím, že do vlastního ocasu se zrovna teď zakusuje světová ekonomika, což je začátek konce anglosaského kapitalismu. Lze vystoupit z jedoucího vlaku bez úrazu?
"Konstrukt amerického imperialismu a ´objektivně protiimperialistických sil´ žene část levice proti jejím vlastním deklarovaným hodnotám. Podporou represivních teokracií a brutálních diktatur opsala protiimperialistická levice plný kruh a zakousla se do vlastního ocasu." ... Christopher Hitchens
kosticka7: jo a všechny, co jim je 50 a výš, prožeň komínem, jako správná demokratka.
flanker 27: a já myslel, že to byl důl pana Ptáčka. A ona je to škola haha.
kosticka7: na sociálce zkončí zpravidla ti, kteří si myslí, že tam zkončit nemohou. A v petici přibylo za 1 den 260 podpisů. Musíš si uvědomit, že všichni nemají internet anebo o petici nevědí. Anebo jsou zaslepeni jako ty. A nikdy neříkej hop, dokud nepřeskočíš!
kosticka7: Ani nevíš, jak se nad tvojí bezmeznou blbostí královsky bavím. :D Není nic vtipnějšího než blbec, který nedovede pochopit ani takové pojmy jako je ironie či nadsázka, zato však kvůli tomu ostatní obviňující z blbosti. Pro mě nejsi žena, ale genetický odpad, a v tom je jaksi rozdíl. :D Komunisté byli vždycky násilníci, stříleli přece i takové obránce kapitalismu, jako byli nacisté či caristé, cožpak ses to v Černé knize komunismu nedočetla? Anebo v bulletinech protektorátní Ligy proti bolševismu nebo stranických usnesní Hlinkovy gardy, to je přece tvé oblíbené čtení, ne? Ostravu mám rád právě proto, jak silná je zde levice. :D Z téhož důvodu nemám rád zbohatlickou Prahu a Bratislavu, jejiž občané jsou buď režimní korupčníci a tuneláři, nebo do sebe zahledění sobci, kteří nemají ani zbla sociálního cítění. Husáka a Gottwalda neopěvuji na rozdíl od tebe, co tu dostáváš orgasmus z jednoho humanitárního bombometčíka. U Gottwaldova hrobu jsem byl asi 2x. Rozumím, že žije mnoho lidí, kteří na ně vzpomínají s úctou, protože je mj. ochránili před kapitalismem. Dělat si legraci z nezaměstnaných, to může být výsada pouze té nejprimitivnější havlistické žumpy jako seš ty. Však já se později budu bavit, až budou tví kapitalisté opět jednou vyvlastňováni do posledního hřebíku. :D Žádné statisíce Havlových obdivovatelů neexistují, jde buď o poměrně marginální fanatickou lůzu jako seš ty nebo o vlivný politicko-mediální magnáty, kteří svou mocí mohou navnadit dojem, že "Havel je populární". Spoustu amerických emigrantů nemůže tvému Havlovi vůbec přijít na chuť. A to nemluvě o tom, že v řadách Havlových kritiků zastávali představitelé KSČM v poslední době jen velmi tichou menšinu. Zbytek tvořili často dost velcí pravičáci. Tvoje omezené myšlení to pochopitelně nepochopí, jinak by se ti totiž zhroutil tvůj posraný černobílý svět, kde statečný Havel kráčí ruku v ruce se statečnou pravicí a bojuje proti hrůznému bolševismu.
Já tady čtu Petr. Počkejte - Petr Bezruč.
Jistě. Dohnat a předehnat.
To vypadá na socialistický závazek předstihnout Pattisona v počtu příspěvků.
kosticka7: Nechápu, proč se ospravedlňuješ, jen abys v další větě opět dala průchod primitivnímu uvažování typu "vy komouši", "vaše generace" a podobně omezenejm úvahám. Jen pro tvou informaci, je mi 32 a v době převratu mi tudíž bylo 10. zjímalo by mne, jakým přecvaknutím se dá z "vaší generace" co nerozezná dobré a zlé, přejít do "naší", co už to rozezná, ale to je podružné. Že se pozastavuji nad tebou je celkem logické, protože jsi to byla ty, kdo mě obvinil z komouštví, bolševismu a tak dále. Ono se není co divit, že ostatní s tebou mluví na stejné úrovni, protože, jak jsem se pročítal historií diskuse, na jejím zkompostování máš lví podíl (opakované užívání argumentum ad hominem, cejchování, démonizace). Já jsem vůči tobě nepoužil žádný vulgarismus, ba vlastně jsem tě ani nijak neoslovil, přesto jsem byl ihned napaden a obviněn (ocejchován). Potrefená husa zakejhala. Jestli tak si představuješ svobodu a diskusi, tak to potěš koště. Každopádně celým svým projevem dáváš pouze najevo naprostou a totální omezenost uvažování ve stylu "s námi nebo proti nám." Osobně mám pocit, že právě ti, kteří se pyšní svojí "nezasažeností" minulostí naprosto nejsou schopní pochopit, že právě bez skutečné zkušenosti s totalitním uvažováním se ho sami dopouštějí a od "tých bolševikov" majora Terazkyho se liší pouze přehozením hodnotících znamének, nikoli užitými metodami. BTW přečti si něco o nástrojích manipulace a propagandy (namátkou třeba Koukolík, František: Mocenská posedlost, strany 197-215). Pokud to na tebe nebude moc těžké.
Já jsem Husákovo dítě a na tu dobu jako dítě, kdy jsem veškeré své volno trávila u mých babiček a dědečků ráda vzpomínám. Byla to krásná doba, život byl bezstarostnější, klidnější, ne tak uspěchaný, ne tak o pěnězích, lidi k sobě měli blíž, znali i jiné hodnoty než dnes. Kupodovu většina z nich přežila, akorát flákači typu Havla a spol to měli těžké no:-) Nepamatuji nějaký stres, hádky, podvody, šikanů apod. Nebyli jsme otroky fin. kapitálu, bank, tak jako dnes, at se to zdá pomalu neuvěřitelný (pro tebe určitě), byli jsme relativně svobodní, soběstační a suverenní stát, ne kolonií a montovnou mezinárodního paktu!!! Ty jelikož si už nic jiného nezažila, tak nemáš bohužel s čím porovnávat, ty znáš bohužl z tv a tisku jen strašení tzv komunismem, a to od lidí, dám ti příklad, jako třeba tvoji rodiče, noho lidí změnou režimu zapomnnělo a obrátilo, kritizujíc něco, v čem v pohodě vyrostli, vystudovali a pod.. Má to mnoho důvodů, možná na ně řijdeš. Svobodně si dnes můžeš vybrat, ale to je tak všechno:-) Taky můžeš svobodně skončit pod mostem nebo na pracáku, nebo nalítneš podvodníkovi. Mému otcovi říkali chlapi, kteří zažili první republiku,Kadlíku, ty bud rád za to co je tu ted, ty poznali bídu a mohli by vyprávět. Kdy demokrat Masaryk střílel do dělníků apod. Tuhle jeem slyšela před obchodákem nadávat jednu babku na tento režim a sytém, řvala tam něco jako zlatej Hitler, takhle zbídačení jsme nebyli snad ani pod nim. ps: Amerika je hlavně plná židů-sionistů, kteří ji ničí a dovedli tam kde je dnes a ne žádných socialistů.
A protože citací, ať už souvisejících či nikoli, je a bude stále dost, dovolím si odcitovat z rozhovoru s Danielem Strožem, mužem, který v exilu v Německu vydával disidentskou literaturu, vč. Havlových her (těžko ho tedy označit za bolševika): "Poslední moje setkání s Havlem se odehrálo na jaře 1993, krátce po jeho znovuzvolení prezidentem pahýlu, který zbyl z původní společné republiky Čechů, Moravanů a Slováků. Stalo se tak v Bonnu, kam si Havel pravděpodobně vyrazil pro nějakou novou radu svého velkého přítele, prezidenta von Weizsäckera. Odpoledne pak probíhal slavnostní program na bonnském velvyslanectví, z minulých dob pojmenovávaném „bunkr“. Pro jeho masivní architekturu z betonu. Přijeli jsme tam s manželkou na výslovnou žádost Jiřího Gruši, který teď už jen půlce té budovy – z jedné strany na štangli trčela česká a z druhé slovenská vlajka – tou dobou šéfoval. Tady už šel pan prezident ke mně na odstup, protože mu nevoněla kritika, kterou jsem v tisku zveřejňoval na jeho adresu. Odmítl dokonce podepsat i jednu jeho vlastní knížku, podstrčenou mi jakousi přítomnou dámou, která si netroufla ho o to sama požádat. Trapnou situaci ale vyřešil Gruša a já jsem si pak šel chvilku povídat s paní Olgou, která se zdála být nějaká nesvá a svěřovala se mi s některými dost soukromými příčinami jejich manželského rozkolu. Pohoštění na ambasádě bylo už v plném proudu, když se znenadání v hale objevila nejméně dvacetičlenná skupina sudeťáků, poskládaná z postarších mužů a žen. Obklopili okamžitě prezidenta a jeden přes druhého mu vyjadřovali vděk za to, co pro ně udělal a jistě ještě udělá. Gruša se postavil za Havla a do ucha mu to všechno překládal. Pak nastala ta nejtrapnější fáze, na kterou nezapomenu do konce života: Někteří z těch lidí poklekali na zem a líbali mu ruce! Právě vzniklá samostatná Česká republika v nich asi vzbuzovala naději, že bude něčím jako protektorát Böhmen und Mähren. Otočil jsem se překvapeně k Olze Havlové a vyčetl z jejího pohledu, že jí to nebylo vhod. Mnou to ale otřáslo natolik, že jsem s Havlem a jeho politickými čachry nechtěl mít definitivně už nic společného." Celý rozhovor zde: http://www.blisty.cz/art/61697.html
kosticka7: Když někdo o sobě tvrdí, jak je "vzdělaný" a jakou má připravenou "skvělou kariéru", pak vždy platí, že opak je pravdou. :D Neboli - si pouze zakomplexovaná vygumovaná nula, kterou čeká skvělá kariéra režimní prostitutky. A to ti fakt nezávidím. :D Myslíš 5. ročník tvé hodně zvláštní školy? Tak ten ukončený nemám, bohužel, jsem zvyklý na vyšší standard. "Můj přítel" - typický slovník mladé coury, která ani neví, co to pořádný partnerský vztah je. :D A studuje VŠE - no to se dalo čekat, kam jinam než sem se nacpou ti nejpitomější pravicoví chudáčci. :D Jistě ty huso, on si mě určitě najde, Praha je přece tak malá vesnice, kde se všichni znají. No, máš opravdu vynikající znalosti. :D Klidně si s tím tvým potratem sraz dám, ale pozor, znetvořím mu ksicht tak, že bude ještě ošklivější než dnes! Skoro se ti bude podobat. :D Z Plzně jsem si už dávno mohl odvést doktorský titul, ale to víš, na rozdíl od tebe a tvých ODSáckých soudruhů mám nějaké morální zásady. Máš pravdu, opravdu nemám rád masmédia, protože se tam tolik propaguje kapitalistická "pravda". :D Mimochodem, je vidět, že tam berou i retardované lidi, kteří o tomto oboru nic nevědí. Každý mediální analytik má za úkol odhalovat skutečnou podstatu médií a ne celou věc odfláknout slovy, že je tam jen a jen "pravda". Z toho důvodu budeš takový mediální analytik, jako je hasič zapalující domy. :D Nezávidím ti nic, já lidi hodnotím podle skutečné inteligence a charakteru, ne podle škol, kam chodili. A i kdybys tu začala najednou psát, že máš Harvard, tak bys pro mě zůstala normální hloupou čubkou. Lepší je mít IQ záchodové kliky než IQ jako máš ty, blbko. :D
Myslím, že nejde o to, jak se kdo (koho) tituluje (bolševik, demokrat...), ale jak se skutečně projevuje.
Je fakt docela přízemní si myslet že HAVEL má nebo měl více příznivců než odpůrců, kde si to vyčetla simtě? Mě se napříkad nikdo neptal, bych jim řekla své, že by to ani nemohli odvysílat...Podle tvé logiky každý kdo má jiná názor a není Havlovec je bolševik? To je taky supr.Přeci nemusím s ním souhlasit a to mě ještě nedělá komunistou, ale tím bych podle našich pravic. médií a tisků stejně byla že:-)
kosticka7: Za prvé dokaž, že odpůrce VH=bolševik. Za druhé je mi úplně jedno, jestli má VH víc příznivců než odpůrců, nic takového jsem tu neřešil. Za třetí to není moje ani naše petice. Za čtvrté pokud mluvíš ke mně, vyjadřuj se laskavě slušně a ne jako návštěvník 4. cenové skupiny. Mohl bych si myslet, že jsi primitiv.
"Jak naše hlasy duněly spravedlivým rozhořčením, když jsme odsuzovali slabiny v našich pohodlných demokraciích; a jak jsme mlčeli, když byli naši soudruzi likvidováni v socialistické šestině světa... Každý si neseme kostlivce v kredenci svého svědomí..." Arthur Koestler, Bůh, který zklamal
jardariha: Ona si ale myslí že bude jednou pro spol.nesmírně duležitá, studuje žurnalistiku a půjde do Toronta:-) Že bude dál mezi lidi šířit naprostý bludy a lži, těhlech pravdoláksařů, to si ostatně média už pohlídají, člověk s opačným názorem nemá šanci a je onálepkovm všemi možnými nelichotivými termíny. Já říkám že nebude duležiá, systém ji totiž semele a nedá možnost, na její místo bude přetlak a uspějou jen ti nejlepší a nejdravější a se známostma pochopitelně.. V hlavě má holka hodně vymeteno i tak, podle toho co tady píše a jak dokáže člověka urážet a ponižovat. Takhle by se VŠ čloběk neměl určitě chovat, ale já tomu dnes už nějak nerozumím, úroveň školství VŠ (SOU atd) je dnes jedna velká katastrofa, to před rokem 89 bylo taky lepší, ale to fanatikům nevysvětlíš....
Opravdu pěkná diskuze, my staší se máme na co těšit až tento výkvět národa z rychlotituly z VŠ to tady převezme. Tady to bude jednou vypadat..Nechápu jak tu nějaká 20 holka,která ještě vůbec nemůže mít páru o životě a světě, podle všeho co tu napsala,nejspíš fanatická obdivovatelka Havla a hlavně pravice (fanatismus v jakékoliv podobě je hodně nebezpečný!), si může myslet že má jako jediná pravdu. Odkud to bereš holka? Odkud bereš to sebevědomí.? Meleš tu stále to samý a většinou jde o prosté bludy, Vladajsoucna se snaží alespon řádně argumentovat.. Ty věříš jen polopravdavám a žije ve velkém bludu, přesně v takovém jakej ti přednesou a poskytnou tvoji pravicoví fanatici-média atd, jinej totiž bohužel ani neznáš nebo nechceš poznat, kdyby ano, zhroutil by se ji nejspíš svět.. Jsi si tím že máš jako jediná opravdu opravdu jistá? S někým podobným se opravdu nedá diskutovat jak tu napsal Shetland. Jinak k tomu Reflexu, ten už dávno nečtu, už ani on nespadá mezi seriozní plátky, jo to bejvály časy. Gorbačov byl lhář, at to myslel jak to myslel, prostě nasaznej člověk, podobně jako Havel. Regan to samý, ke všemu ještě mizernej herec a ještě mizernější potilik..Podle mě není ani dobře mít tu něco proti kovaným komunistům, kteří nepřevlékli kabáty a jsou stále věrni svému polit. přesvědčení a myšlence, dále tu hrubě urážíš dělníky, který každý národ potřebuje, včetně vzdělanců (aby se ti to jednou nevyplatilo, tohle pohrdání), z Havla děláš modlu, přitom Havel s těmi tvými bolševiky spolupracoval, dokonce mezi ně chtěl vstoupit, to koukáš vid? Mimochodem nemám ráda ten výraz bolševik, bolševik a komunista v tom je rozdíl víš, zjisti si na netu kdo byli bolševici, a o co jim šlo, kdo je vynancoval a kolik mají na svědémí lidských životů, ti s komunisty nemají nic společného, dneska díky netu se dozvíš spoustu věcí víš..Ostatně kolik bylo za těch tvých zlých komunistů válek, genocid, kolik mají vůbec na svědomí lidí, spočítal to někdo? Kdo to ale spočítá tomuhle režimu za posl.22 let? Nadtím se zamysli holka a pak to srovnávej řeba stou tvou a Havlovou USA:-) Havel byl magor, viz likvidace zlatého dna-zbrojovek, neobchodování se zeměmi z býv.vých bloku, viz třeba dnes Rusko atd. ps: Antipetici bych podepsala hned, ale proč nám je našimi "seriozními" médii stále dokola prezentovávána jen jedna strana, jeden pohled? Proč mluví stále za celý národ, jakým právem?
Vladajsoucna: nech tu kosticku být. Nesnižuj se k vulgarismům. Je to zbytečné. Kostička to jednou pozná sama, až bude stát na pracáku a práce pro ní nebude, a půjde do fronty na sociálku mezi cikány.
Tak přátelé, petici PROTI přejmenování letiště po příživníkovi Havlovi již podepsalo k dnešnímu dni 19 601 lidí. To je hodně! Rozeslal jsem to kam jsem mohl.
Zdejší slovní orgasmy nad Havlovým úmrtím IQ tykce Kosticky je v podstatě to samé, jako kdyby někteří Češi podobně bláznili okolo úmrtí Tisa či Hlinky. :D
kosticka7: Občas mi připadá, že si ze mě děláš prdel. Taková prostoduchost u mladého člověka, to se teda nevidí. :D Věřím, že i sám Havel, a to jsem ho jako drtivá většina národa nesnášel (o čemž ty čubko ze Slovenska víš prd), se musí ošívat, když se k němu hlásí takováto režimní píča. Věřím, že se svým IQ nesmyslný obor masmédia dostuduješ, ostatně je to úplně samé, jako absolvovat plzeňská práva. :D Do Toronta si táhni, Slovensku to přeju, na druhou stranu lituji Kanaďany, o nichž jsem si myslel, že jsou docela inteligentní národ. Ty bys jim to výrazně pokazila. Sama ses ty děvko otírala o mojí rodinu, proto se budu otírat i já to tu tvoji. Tvému debilovi rozmlátím držku a pak tobě, to je jediné, co si zasloužíš. :D
Že existuje petice za přejmenování Letiště Praha Ruzyně jménem exprezidenta Václava Havla víme z médií i z iniciativy naší drahé csfd všichni. Že existuje i petice proti tomuto záměru asi již tolik lidí neví, proto si dovoluji v rámci vyváženosti na ni upozornit: http://www.petice24.com/proti_prejmenovani_letiste_ruzyne_na_letiste_v_havla
kosticka7: Píča a kurva je tvoja matka, lebo porodila také pravičácké hovado ako si ty. Možná jsem hloubku tvých "argumentů" vůbec nepostřehl - už jsem si zvykl, že pravičáci žijí v úplně jiné realitě, kde platí, jací jsou borci a jak vše levičácké je zlé a nedemokratické. Fico má podle průzkumů šanci sestavit vládu i sám, takže mu můžou být tvé pravicové strany u prdele. :D Že ale je reálná i koalice s SDKÚ už si šeptá kdekdo i v ČR, nakonec Fico za své vlády nedělal nic, co by výrazně našušilo Dzurindovy deformy. Ale těším se, až Fico sedře z tvé kurevské kapitalistické rodiny kůži. :D Kalousek mi může být u prdele, děvenko, já z dělnické rodiny vůbec nejsem. Ne, ty debil, kapitalismus se nebudoval jeden den, ale několik staletí díky vykořisťování dělnické třídy. Ano, někdo ji musel zotročovat, tedy vlastníci výrobních prostředků. Jasně, takže bychom měli samé továrníky, kdyby se "dělníci pořádně učili" (asi jako ti vysokoškoláci ze Slovenska, co u nás zastávají manuální práce :D), uvědomuješ si vůbec, že tvá slova nedávají ani trochu logiku, ty krávo jedna?! "Mysleli na dělníky"? To jako že je nutno je vykořisťovat i s pomocí soudruhů nacistů? Jistě. :D Nebylo lepší záchrany pro kapitalisty než příchod Hitlera. Jejich škoda, že tato éra byla tak krátká, stejně jako se začíná krátit jejich kryptofašismus dneška. :D Až skončíš díky Miklošovi na stavbě ty a nebudeš mít co do huby, tak mi pak pověz, jak krásný je ten kapitalismus, blbko jedna. :D
20 letá "žaba" dělá, že má vlastní názor. Já ho měl taky, ale říkal jsem ho jen mezi svými vrstevníky. Až bude dospělá a velká holka, zjistí, že se spletla, jako ostatně tisíce dalších lidí. Jako vychází pravda např. o kolaborantech s fašisty, a to o skoro 70 let později / viz. pořad čt/ tak vyjde veřejně pravda o Havlovi a jeho nohsledech. Mrzí mě, že se toho asi nedožiju, ale kostička určitě ano, a vzpomene si ta tuto diskuzi. To už bude dospělá.
kosticka7: To je fuk odkud si, běhno, pro mě si pravičácká svazácká nula, jejíž rádobyinformovaná moudra mě pouze baví, nic víc. :D Nepocházíš ze zbohatlické rodiny? To znám, snad každý modrý svazáček, se kterým se bavím, o sobě říká, jak pomalu pochází z chudých poměrů, přitom skutečnost je vždycky jiná. Ano, znárodnili, na čem parazitovali rolničtí zločinci. :D Jistěže se to přehnalo, uznalo to i tvoje duševní dvojče Jakeš, kolikrát se za NEJVĚTŠÍ VYVLASTNĚNÍ ČESKÉHO NÁRODA - KUPÓNOVKU, omluvili tví kapitalističtí gauneři?! Já pozoruji až příliš mnoho fakt, na rozdíl od tebe, co si dávíš svou již tak tupou palici pravičáckým českým či slovenským tiskem. Ano, podporuji vyvlastńování kapitalistických zločinců. A s chutí. :D Já se za tvé fašoidní kydy nestydím, myslím si, že tento režim takovéto svazáky nutně potřebuje, byť jsou mu spíše překážkou než k užitku. :D Ano, kapitalisté by si spravovali své továrny sami, ty píčo. :D KAPITALISTI JSOU ZLODĚJI, VRAHOVÉ A HLAVNĚ POKRYTCI, NEBOŤ LŽOU. Kapitalisté zničili a ničí hospodářství a komunisté či jiné protikapitalistické síly budou opět mít co dělat, aby všechno napravili, stejně jako po roce 45. KLDR je normální země jako kterákoliv jiná, v níž platí výjimečný stav. Vím, že ty se svým IQ to nepochopíš. Jen se rozčiluj, až ti prdne žilka, Slovensko přijde o další dzurindovku, to bude státní smutek. :D Tvůj problém je především, že nemáš ŽÁDNÉ ARGUMENTY, zatímco já ano, proto se s tebou už jinak než nadávkami nedá hovořit. Mně je přejmenování Letiště na Havlovu u prdele, jen ať si systém buduje svou základnu trapnosti. Obzvláště absurdní to bude proto, že sám Havel letání nesnášel. Vy nablblí pravičáci o svém idolu ve skutečnosti ani nic nevíte. Jinak přeji ti pěkné utrpení za nové Ficovy vlády. :D
kosticka7: Naozaj, jako komunista mohu argumentovat nezpochybnitelnými fakty, zatímco ty jen nečasovsko-miklošovskými zvratky. :D Do toho co jsem ti nic není a na tom, že 40 let tu rostla životní úroveň nejrychleji v dějnách, zatímco teď 20 let strmě klesá, by to nic nezměnilo. Ona totiž argumentace ad rem je argumentace ad rem, chápeš to ty blbko? Jinak opět dokazuješ, že jsi další zbohatlická kreaturka z Bratislavy či odkud, neboť bys jinak věděla, že dnes i mnozí středoškoláci jsou rádi za ubohou "práci u lopaty". Jenže jak to vysvětlovat tobě, co si zde vyslovila přímo fašistický žalovatelný výrok o lidech, bez kterých by sis ani neuprdla, děvenko. Si prostě odpordná fašistická (a tedy i kapitalistická) kurva se vším všudy. Ne, dělníci nebyli přemnožení, ale jaksi neměli opravdu co žrát, neboť je o spravedlivé odměny okrádali tví "poctiví ludia", kapitalističtí zločinci. Bolševici jim je skutečně znárodnili a bylo to dobře, to samé se dělo i v tzv. demokratické Anglii a v dalších zemích. Mimochodem, asi 80 % soukromého majetku bylo znárodněno ještě před únorem 48, tedy i s podporou národních socialistů, socdemáků a lidovců. A zřejmě i kryptofašistických "Demokratů". Ano, všichni byli v lágrech, vlastně celý národ, i bývalí soudruzi, co dnes působí v pravicových stranách, tehdy strašně trpěli. :D Moji komunisti jsou hrdinové ty kráva. A pokud se někdy děly za jejich vlády zločiny, tak už se za ně dokázali tisíckrát omluvit, což tví kapitalisté nikdy. Inteligence patřila mezi jejich největší spojence za první republiky, jistě, tu protektorátní ale zničili. Vesničani jim věřili, uznali, že JZD jsou dobré řešení, ty bezmozková blbko. Za Husáka bylo mimo disent asi 99 % obyvatelstva, straníků i nestraníků. I tví rodiče tedy byli "podlizovači". :D Máš pravdu, v počtu bezdomovců či nezaměstnaných jsme za západem skutečně zaostávali, ty kurvo. :D Hlavně že díky této "zaostalosti" se dodnes můžeme chlubit mj. i nízkým veřejným dluhem. O tvé Radičové jsem vůbec nemluvil, ale potěším tě - pokládám ji za polointeligentní pravičáckou mrdku, jejíž odchod z politiky mě velice potěšil. :D Přeji vám vítězství Fica, který vyvolává odpor u kreatur tvého typu, což ho šlechtí. :D Hehe, pomoci Slovensku eurovalem, to už snad nemůžeš myslet vážně. Já jsem demokrat především, ty zasraná pravičačko, což se samozřejmě nevylučuje se socialismem. Naopak tvůj systém založený na vykořisťování a ožebračování nemá s pravou demokracií nic společného. Do KLDR neodletím, neboť parodie na "komunismus" vidět nemusím, stačí mi už parodie na kapitalismus, který tu budují blbky tvého typu.
kosticka7: Tvoje prostoduchost a naprostá absence racionálních argumentů nahrazovaná omezeným dlaždičským slovníkem je sice na pravém politickém spektru běžná, nicméně tvůj příspěvek prokazuje jeden z mých dlouhodobých poznatků: že tzv. havlisté (neboli pravdoláskařská pravice) jsou v mnohém ještě pitomější, vulgárnější a především vypočítavější než tzv. klausovci (neboli pravice mající blízko k Hradu). Takže ti vlastně děkuji za to, že si mi pomohla opět získat nějaký důkaz. Jinak máš naprostou pravdu, bez Havla by tu takový bordel nebyl.
Súvisiace novinky
Kino na hranici: hvězdy na těšínském nebi
Letos se v obou Těšínech budou slavit prázdniny s filmem. Na přelomu července a srpna se po pandemické přestávce diváci setkají naživo v rámci filmové přehlídky „Kino na hranici”. Co je čeká? „Loňský… (viac)
23. Ji.hlava je tady
Třiadvacátá Ji.hlava je za dveřmi. Mezinárodní festival dokumentárních filmů letos nabídne premiéry českých snímků, přehlídku ukrajinského režiséra Felixe Soboleva, filmy žen o ženách i dosud… (viac)
Zemřela herečka Vlasta Chramostová
Ve věku 92 let zemřela česká divadelní a filmová herečka Vlasta Chramostová. Chramostová byla výraznou osobností české kultury, v mládí vystudovala konzervatoř v Brně, později během komunistické éry… (viac)
Václav Havel hrdinou nového filmu
Režisér Slávek Horák v těchto dnech rozjel natáčení nového filmu inspirovaného disidentskými léty Václava Havla mezi roky 1968 a 1989. Hlavní hrdina se v něm tak mění z úspěšného dramatika v… (viac)
Jan Tříska (1936 - 2017)
Po nešťastném pádu z Karlova mostu zemřel ve věku osmdesáti let herec Jan Tříska, celoživotní oblíbený představitel shakespearovských rolí. Jeho touha stát se tanečníkem vzala za své, když mladého… (viac)
Herec
Filmy | |
---|---|
2019 |
Amnestie - a.z. |
2017 |
Milada - a.z. |
2011 |
Czech Made Man |
Odcházení |
|
2004 |
Horem pádem |
1996 |
Jméno kódu: Rubín - a.z. |
Kamenný most |
|
1986 |
Ať žije Fronda! |
1965 |
Každý mladý muž |
Seriály | ||
---|---|---|
2022 |
Deväťdesiatky - a.z. |
|
Priznanie - a.z. (E06) |
||
Sudy - a.z. (E05) |
||
Kleopatra - a.z. (E03) |
||
Poprava bodyguarda - a.z. (E01) |
||
2013 |
Vyprávěj - a.z. |
|
Jardův pád - a.z. (S05E18) |
||
Rakovina - a.z. (S05E16) |
||
Milénium - a.z. (S05E12) |
||
viac epizód (4) | ||
2012 |
Vyprávěj - a.z. |
|
Skořápkáři - a.z. (S04E16) |
||
Civilka - a.z. (S04E15) |
||
The Rolling Stones - a.z. (S04E14) |
||
viac epizód (2) | ||
Zdivočelá země |
||
Epilog: Maděrovy pětasedmdesáté narozeniny (S04E13) |
||
Úvodní díl (S04E01) |
||
2005 |
Ordinace v růžové zahradě |
Koncerty | |
---|---|
1990 |
Marta Kubišová 1990 |
Divadelný záznam | |
---|---|
1991 |
Largo desolato - rozprávač |
Scenárista
Filmy | |
---|---|
2011 |
Odcházení - divadelná hra |
2010 |
Heart Beat 3D |
1992 |
Zítra to spustíme (TV film) - divadelná hra |
1991 |
Largo desolato (TV film) - divadelná hra |
Területrendezés (TV film) - divadelná hra |
|
Vanek-Trilogie (TV film) - divadelná hra |
|
Žebrácká opera - scenár, divadelná hra |
|
1990 |
Largo Desolato (TV film) - divadelná hra |
Motýl na anténě (TV film) - pôvodný scenár |
|
Vernisáž (TV film) - divadelná hra |
|
1986 |
Protest (TV film) - divadelná hra |
1985 |
Largo desolato (TV film) - divadelná hra |
1978 |
Sorry (TV film) - divadelná hra |
1970 |
Erschwerte Möglichkeit der Konzentration (TV film) - divadelná hra |
1968 |
Die Benachrichtigung (TV film) - divadelná hra |
Seriály | |
---|---|
1970 |
Play for Today - divadelná hra |
1964 |
Theatre 625 - divadelná hra |
Divadelný záznam | |
---|---|
2021 |
Odcházení - divadelná hra |
2020 |
Vyrozumění - divadelná hra |
2014 |
Audience - divadelná hra |
2010 |
Odcházení - divadelná hra |
Zahradní slavnost - divadelná hra |
|
2007 |
Vyrozumění |
1999 |
Horský hotel - divadelná hra |
1998 |
Ztížená možnost soustředění - divadelná hra |
1994 |
Mlýny - divadelná hra |
1991 |
Largo desolato - divadelná hra |
1990 |
Audience - divadelná hra |
1966 |
Das Gartenfest - divadelná hra |
1965 |
Vyrozumění - divadelná hra |
Krátkometrážny | |
---|---|
1994 |
La Faute - divadelná hra |
1987 |
Pétition - divadelná hra |
Účinkujúci
Režisér
Filmy | |
---|---|
2011 |
Odcházení |
Spisovateľská filmografia
Filmy | |
---|---|
2010 |
Heart Beat 3D - kniha |
1990 |
Vernisáž (TV film) - kniha |
Divadelný záznam | |
---|---|
2010 |
Zahradní slavnost - kniha |
1998 |
Ztížená možnost soustředění - kniha |
1994 |
Mlýny - kniha |
1991 |
Largo desolato - kniha |
Krátkometrážny | |
---|---|
1998 |
Čechy krásné, Čechy mé (TV film) - rozhlasová hra |
Súvisiace novinky
Kino na hranici: hvězdy na těšínském nebi
Letos se v obou Těšínech budou slavit prázdniny s filmem. Na přelomu července a srpna se po pandemické přestávce diváci setkají naživo v rámci filmové přehlídky „Kino na hranici”. Co je čeká? „Loňský… (viac)
23. Ji.hlava je tady
Třiadvacátá Ji.hlava je za dveřmi. Mezinárodní festival dokumentárních filmů letos nabídne premiéry českých snímků, přehlídku ukrajinského režiséra Felixe Soboleva, filmy žen o ženách i dosud… (viac)
Zemřela herečka Vlasta Chramostová
Ve věku 92 let zemřela česká divadelní a filmová herečka Vlasta Chramostová. Chramostová byla výraznou osobností české kultury, v mládí vystudovala konzervatoř v Brně, později během komunistické éry… (viac)
Václav Havel hrdinou nového filmu
Režisér Slávek Horák v těchto dnech rozjel natáčení nového filmu inspirovaného disidentskými léty Václava Havla mezi roky 1968 a 1989. Hlavní hrdina se v něm tak mění z úspěšného dramatika v… (viac)
Jan Tříska (1936 - 2017)
Po nešťastném pádu z Karlova mostu zemřel ve věku osmdesáti let herec Jan Tříska, celoživotní oblíbený představitel shakespearovských rolí. Jeho touha stát se tanečníkem vzala za své, když mladého… (viac)
Fanklub
(88)- Idée_fixe spisovateľ
- prkalil režisér
- roorybacky scenárista
- Čumbrk spisovateľ
- HonzaBez spisovateľ
- Shetland režisér
- Shetland herec
- Shetland scenárista
- MikeZ spisovateľ
- jitrnic scenárista
- mcleod spisovateľ
- souminak režisér
- DrKvak režisér
- Hawke režisér
- P3T4RD4 režisér
- luklukes scenárista
- noimk režisér
- Gertruda.W scenárista
- Xpojntman spisovateľ
- wylda režisér