Diskusia
U tohoto tvora je zajímavá jedna skutečnost. Jeho bratr emigroval a dokonce za to byl odsouzen, ale Honzík byl do roku 1989 téměř u každého natáčení. Jak je to možné? Čím si to zasloužil? Copak asi pro ty komunisty dělal? Není to nějaké podivné? Nebo že by byl tak výjimečný herec a bez něj by se to v žádném případě neobešlo?
Jeho rodiče jsou Ota Kraus a Božena Krausová. Sourozenci Ivan Kraus, Michael Kraus, Kateřina Krausová, Eliška Krausová-Chavez. Je otcem čtyř dětí. S bývalou manželkou Janou Krausovou mají děti Davida Krause a Adama Krause. Jáchyma Krause má se svou druhou manželkou Ivanou Chýlkovou. Podnikatel Marek Blažek (*6. 7. 1976) je přiznaný nemanželský syn.
Jsi kretén.nech se s tím svým blábolem vyfotit a skoč ze skály.Bude tu o jednoho blbce méně.
Lidský odpad!
Príspevok bol zmazaný administrátorom.
Príspevok bol zmazaný administrátorom.
Kraus je prima chlápek, s vlastním názorem a odvahou ho říct nahlas. Překvapilo mě, že je i úspěšný podnikatel. Koukněte na https://www.youtube.com/watch?v=R7PzC9dCcVY . Velmi inspirující.
na príspevok reagoval Apolskis
Dement, co nepatří do TV.
Tiež mám radšej Šípa
nemam ho rad
Uživateľ Kovbajn zmazal svoj príspevok.
Uživateľ Kovbajn zmazal svoj príspevok.
Uživateľ Croft zmazal svoj príspevok.
Já strašně nerad řeším politiku na stránkách neurčených přímo k ní a tak budu snad stručný.. Ano souhlasim s názorem, že nepatříme na východ, ještě více souhlasím s názorem, že nepatříme na západ! My jsme Čechy, Morava a Slezsko, jsme srdce Evropy, jsme jedním z národů, který dnešní Evropu takovou jaká byla a zatím ještě stále je tvořil, jako jeden z mála národů , který si zachovává svou identitu a tak by to mělo být i do-budoucna. Dehonestace presidenta Zemana ať jste jeho odpůrci, či zastánci ale už byla přes čáru, prakticky za hranou slušnosti a zákona. A jelikož již nejsem nejmladší, ale ještě ne natolik starý, což se s blížící 40. opravdu necítím a mám rodinu a tím pádem i zodpovědnost, přeji si aby v naší zemi, která je zatím oázou klidu, ten klid pro naše děti zůstal. My máme osobní zodpovědnost, my vsichni děláme svým dětem budoucnost a jen nám pak mohou poděkovat, nebo se na nás nebudou moci ani podívat. Osobně vidím spíše ohrožení ze strany USA a EU, která nám diktuje co smíme a co ne a to se mi nelíbí. A ať se to někomu líbí nebo ne, činu i rusko bohužel potřebujeme. Jednou splaskne tzv bublina a západní Evropa se zhroutí i se svou slavnou EU. Proto pro nás by bylo nejvýhodnější řešení, neorientovat se pouze na západ či východ. My se potřebujeme orientovat především sami na sebe, řešit pro nas podstatné věci jako podpora rodin, seniorů, škola, zdravotnictví a silná armáda. Nechci aby o našem osudu rozhodovalo pár jedinců, co si říkají umělci ( většinou c-čkove kategorie Issová, Mádl, Geislerová, Cvancarova, Štepanova, Kraus apod ) a už vůbec ne nevoleni a nevolitelni kdysi politici typu Kalvoda, Ruml, Pithart, Fisherová atd. a ani lidé jako Horáček či Vášáryová, která ani není češka! Proč neuděláme svou vlastní unii? Napr. ČR, SR, Pl, Hung, Srb, Slo, Aut.? Unii států natolik ekonomický a sociálně silných, že by původní EU jasné převálcovali, co by si západní firmy počali bez levné montootrocke sily v téhle zemích?! Nebo nevyhlasime neutralitu po vzoru švýcarska a Rakouska? Vždyť kdyby jsme se třeba my tři dali dohromady budem pás stability, suverenity a neutrality od západu, po východ a to není špatný nápad..?! Prostě a jasně, o své budoucnosti bychom si měli rozhodnout sami, bez vměšování cizích států a mocnosti, bez dosazených černých koní odkusi, které mají přislíbeny funkce ještě dříve, nez se rozhodne. O naší budoucnosti nesmíme jako ta vysmívaná mlčící většina rozhodnout je, ale musíme ji rozhodnout sami!
na príspevok reagoval Ozzy2
Myslím si, že sme oba řekli svůj názor a oba stojí za to :) Já si každopádně furt stojim za tím, že Kraus má koule, a že to co udělal bylo sic natvrdo, ale správné. Ale jen tak k tématu... nad tímhle uvažuju, že bych si i zašel se mrknout. Zlínské divadlo je vcelku kvalitní.
To zase ne, nechci říkat, že Kraus je tady ten špatnej. Jeho show mě svýho času dost bavila a i když má takovej názor, jakej má, tak mu to nemám za zlý - ač je to názor dle mýho zase dost jednostranej a černobílej. Ale jsme v demokratickým (ok, spíš demokraturským) státě a tak má právo vyjádřit svůj názor. Vlastně určitým způsobem zasluhuje i obdiv, že měl tu odvahu tohle udělat. Jen jsem chtěl říct, že se nikdo nemůže divit tomu, že mu to v závěru zatrhli. Já bych to popravdě asi udělal taky, kdybych byl ředitel Primy :D Tím zase nechci říct, že bych zatrhnul i pana Bradyho. Rozhovor s ním byl, ač krátkej, tak docela zajímavej a potlesk ve stoje od diváků si rozhodně zasloužil, o tom žádná.
Že se v tom Prima takhle zamotala je věc druhá. Někde jsem četl, že snad pan ředitel, nebo kdo, byl někde na dovolený a když do Primy teda Krausův tým poslal tu nahrávku na poslední chvíli, tak to holt nějakej zástupce či pohůnek zkrátka zatrhnul a v rychlosti si vymyslel odůvodnění a teďka to vedení musí řešit a udávat na pravou míru. Ale to je jedna verze z mnoha, ostatně jako u všech problémů :(
Ale jsem rád, že ty to taky vidíš nečernobíle a jsi schopnej o tom diskutovat z obou stran, narozdíl od spousty ostatních jedinců, který si jedou svojí jedinou pravdu a kdo netáhne s nima, tak je automaticky komunista a fašista :)
Co se hledání pravdy týče tak, to je spíš o tom, kterým směrem by se ta pravda hledat měla. To, že do toho byl Brady zatáhnut jen proto, aby se mohlo plivat po Zemanovi mi přijde jako blbost, protože když by chtěli nemuseli by to dělat tak okatě a složitě. Lidi, co jsou proti němu si najdou jakoukoliv ptákovinu a vyjdou s tím na veřejnost a křičí to do ulic. Už tu bylo několikrát. Brady je spíš jen částí celé té šaškárny, ale ne start. Byl jen po ruce a celé se to sešlo ve správný čas na správném místě.
K tvému vyjádření o televizi. Dyť sem to psal. Kdyby to chtěl udělat, nedovolili by mu to. Soukromá televize se nebude zabývat politickou propagandou a veřejná to by to nechtěla mít na triku taky. Protože jen služba veřejnosti=služba státu. Jinými slovy celá projekce pořadu by byla kontraproduktivní. A jo chápu kam tím směřuješ, že v tomhle je Kraus dle Tebe ten špatný (pokud to vidím správně v tvojem příspěvku). Ten podnět proto, to udělat tu ale je, a Kraus hold zvolil tudle cestu, jak to dostat na veřejnost. Je to spíš výkřik.
Fanatická jednostrannost je trendem doby. Lidi se rádi chovají jako ovce a málokdo si dokáže ustát svůj názor. Já sem toho názoru, že Zeman dokázal (a to sem už psal) dost solidních věcí, které člověka pohladí na duši a řekne si, že i když se naše hlava státu chová jako buran, tak na jednu stranu má víc odvahy, než kterýkoliv senátor a politik v Parlamentu, že dokáže věci nazvat pravým jménem a jednat alespoň trochu v zájmu republiky. Ale tady je právě to "ale", kdy vyplují jeho estrády, kopance, chování a vyjadřování, které tohle kompletně zabíjejí. V tomhle s Tebou souhlasím a sere mě to asi stejně jako Tebe. Ale Zeman teď udělal chybu, která byla vidět (Čína- Dalajláma-vyznamenání), a hned na to se spustila nafouklá aféra Brady, která celou tuhle věc dohání k dokonalosti.
Navíc já se snažil poukázat spíš na tu cenzuru, Zemana sem ani tak řešit nechtěl. Prima totiž měnila výpovědi o tom, jak to je se sestříháním pořadu, jak ponožky a v závěru se do toho sama zamotala a Kraus stál pevně v kramflecích. To mi přišlo pradivné.
na príspevok reagoval Helo
Ovšem opět je třeba hledět na to mystifikování... víme vůbec, kde přesně je pravda? Netvrdím, že sám Brady by to zpunktoval, ale vůbec bych se nedivil tomu, kdyby ho do toho takhle zatáhli, jen aby měli na Zemana zase co hodit. Viz teďka informace s tím, že Kanadská vláda musí udělení ocenění svýmu občanovi povolit, ale přitom žádnou žádost prej nedostali. Nikdo neví, kde je pravda, ale přesto se dobroserové tváří, jakože to ví naprosto přesně a jen oni maj pravdu.
A jak říkám, na týhle cenzuře mě spíš sere to, že z jedný strany z toho dělaj obrovskou kauzu, když soukromá televize neodvysílá něco, co svýmu "zaměstnanci" nebo co to je, ani nepovolila natočit, něco, co zavání jednostrannou propagandou. A na druhý straně je silná cenzura a zamlčování od státní televize, ale to je těm dobroserům umělcům najednou úplně u zadku. To je to, co mě poslední dobou nejvíc sere, to pokrytectví a naprostá fanatická jednostrannost. Buď Zemana nesnášíš nebo jsi Zemanovec. Buď jsi rusofil nebo jsi rusofob. Buď jsi multikulti sluníčkář nebo zasranej nácek. Není nic mezi tím.
na príspevok reagoval movieband
To pak záleží... Kdo chce si informace a zprávy najde, a kdo ne, dívá se na televizi, kde, jak právě říkáš, sou polovičaté zprávy, mnohdy upravené a mystifikující. A to je holý fakt. Na netu už je taky důležité vybírat si, z jakého serveru člověk zprávy nabírá. A kdyby, furt nevidim nic špatného na tom, že Kraus "zneužil" zábavný pořad a vrazil tam názory na současnou situaci. Pravda, aféra Brady je nafouklá, jak prase. Je X lidí, kteří přežili koncentrák a dožili se úctyhodného věku, a vyznamenaní nebyli. Co je tak vyjímečného na Bradym? To, co popisuješ v závěru svojeho příspěvku, je jen další odnož. Cenzura je silné slovo v tomhle případě, ale myslim, že významově by se dala použít. Nebudeme to pouštět do oběhu tuhle informaci, protože se bojíme, aby se nám tady lidi taky nevzbouřili. Jak chceš říct něco nahlas, když v případě, že bys o tom dal vědět dopředu (komise, cenzor), by ti to zakázali. Dá se říct, že todle je vyprovokované. Nechcu to zveličovat, ale kdyby Kraus řekl, jo, chci tam tohle a tohle, povolili by to? Ne. Povolili by to jinde. Taky ne. Proč? Protože by ho za takový názor okamžitě nějak napomenuli.
Navíc já na Zemana neříkal jen to špatné. Říkám, že mnohdy za jeho doby, sem byl rád, že tam je a že dělá a říká to, co říká. Ale to, co dělá v poslední době je pravda divné. A výhružka "pokud se setkáte s Dalajlámou, tak nebude vyznamenán" je víc, než pozoruhodná. Každý ať si přebere, jak chce. Kraus udělal dobře.
na príspevok reagoval Helo
Reakce Vas dokazuji, ze to děla dobre :))
Uživateľ The Darkness zmazal svoj príspevok.
Já nemám nic proti svobodnýmu projevu a je dobře, že lidi mluví, ale na druhou stranu Primu chápu. Kraus pro ně má dělat zábavnej pořad a když jim pak pod záminkou přání ke státnímu svátku dodá očividně propagandisticky antizemanovskej výstup, tak chápu, že se jim to nemuselo líbit. Navíc Prima není státní - je soukromá a tak je to na ní, jestli chce vysílat takhle jednostranně zaměřenou frašku. A teď to porovnej s tím, co dělá ČT, která zase pro změnu vystřihává Zemanovo proslovy - některý z nich jsem viděl nebo četl jejich přepisy, případně koukal na jeho proslovy, o který média vůbec ani vlasem neškrtla a byly to proslovy opravdu dobrý a smysluplný - jenže to už se do tý kampaně, která se proti Zemanovi vede, nehodí. Ale to už je podle všech v pořádku, protože vystřihnout proslov prezidenta ve státní televizi je OK. Neříkám, že Zeman je skvělej prezident, to vůbec. Má svoje chyby a má jich dost. Jenomže to, co se kolem něj děje, je nehorázná šílenost. Z relativních "blbostí" (s trochou nadsázky - blbosti to samozřejmě nejsou) dělaj kauzy obřích rozměrů. Ale aby se v médiích třeba objevila policejní "vzpoura" ve Francii, to ne. To se jim totiž nehodí - ještě by lidi chtěli něco takovýho udělat i tady. Takže se radši zaměříme na Zemana, z něhož tady s pomocí médií můžeme udělat někoho, na koho se upře pozornost všech a ostatní problémy zameteme pod koberec.
na príspevok reagoval movieband
Upřímně podle mě nebylo na škodu, že to proběhlo. Minimálně to ukázalo, jakým cenzorem procházejí pořady, než jdou do vysílání. V porovnání s televizním vysíláním a nesestříhaným dílem, který šel vidět na youtube, echo24,.. tak je to kurevský rozdíl, kdy Prima nechala "mluvit" jen některé osobnosti a z toho i ty mám dojem prostříhala. Našel sem někde článek, kde byly sepsané úkony k sestříhání (koho nechat, co nechat). Pravda chápu, musí stihnout časový rozsah pořadu, ale pokud sem to pochopil správně, tak celý pořad v čele s Krausem a jeho hosty neudělali nic nezákonného. Zeman udělal pár dobrých věcí, a bylo fajn, jak si bránil republiku před uprchlíky, za to mu dík. Ale zbytek bohužel přebíjí, to málo dobrého. Vyzkoušel si prezidentské křeslo, splnil si svůj sen, tak ať ten svůj zadek posune na důchodovou židli. Za mě je dobře, že to Kraus provedl, sic sám říkal, že by mohl být s tímhle dílem problém. Prima se do svých výpovědí ohledně posledního dílu zamotává, u Krausova pořadu jde vidět, že má vše v pořádku a dobře pojištěné pro podobné situace (viz. papíry, kde je ukázané potvrzení o předání celého dílu načas). Poukázat na to, kde je pravda a říct si nahlas, co je špatně a co se děje se nesmí? Tím pádem si vítejte totalitu. Myslím, že to zaznělo v úvodu pořadu, ale stalo se to už 2x, kdy národ jen přihlížel. Zavčasu by se mělo něco stát, než se díky panu Zemanovi dostaneme zas do dob ne tak úplně dávných. Fischerová řekla, že se Zeman chová jako gubernátor naší země, pod taktovkou a rozkazy z Číny. I když si sám myslím, že není až tak pozdě, aby se něco začalo dělat, a že naše svoboda je stále naší svobodou. Jen dobře, že měl Kraus odvahu na to, natočit si tenhle díl, aby zaznělo to všechno, co zaznělo. K čertu s tím, že se jedná o zábavný pořad... Táhne se celou historií, že se umělci a známé osobnosti vždycky nějak zapojili do politiky, ať už vzdorem, poukázáním nebo nějakou veřejnou diskuzí. Předávání vyznamenání je fraška, ale když se člověk podívá do pozadí... Zeman jde ruku v ruce s Čínou. Díky pane Kraus. Takoví lidé jako vy, kteří dokážou pobavit (jak jste včera sám zmínil), mají co říct, a kteří se nebojí mluvit, jsou v téhle zemi potřeba.
na príspevok reagoval Helo
Príspevok bol zmazaný administrátorom.
Honza Kraus je takový Honza Rejžek v mladším provedení (také velký bojovník proti bývalému režimu, jehož byl prominentem). Takže si představte, jak budou jeho žlučovité výpady vypadat za pár let :-)
Komunisti komunisti komunisti , ty ti hodně ubližovali Jeníčku , je to vidět na tvé filmografii !!!!
Príspevok bol zmazaný administrátorom.
Ten si tak může stěžovat na komunismus, za bolševiků šel z role do role a objevil se v kdejaké šmíře přitom jeho herectví stálo vždycky těžce za vyliž.
ááá nová fotka... no hurá :)
Ty jeho keci na začátku pořadu sou na blití.
totálně přeceněnej moderátor, proti Šípovi nebo Ebenovi je Kraus úplný hovno.
hlodavec vodní, čili želva....
Príspevok bol zmazaný administrátorom.
Uživateľ Martin741 zmazal svoj príspevok.
Príspevok bol zmazaný administrátorom.
souhlas s Apolskisem
Krausova show mě baví, ale už mě začíná srát s tím, jak furt buzeruje komunisty a jak furt brečí, jak byl pronásledovanej, šikanovanej, utlačovanej atd. atd. a přitom se podívejte do jeho filmografie v kolika filmech hrál, když byl tak "pronásledovanej"!
Uživateľ kapsomut zmazal svoj príspevok.
apolskis: Karel Šíp? To jako myslíš naprosto vážně? Šíp je hned po Petru Novotnym ten největší trapák, co se kdy objevil na televizních obrazovkách.
Príspevok bol zmazaný administrátorom.
Karlos80: kvalitou myslim, miru jeho empatie k hostum, ocni kontakt, smysl pro humor, pohotovost reakci, slusnost... asi bych jeste neco nasel
jiriluk: No jak si přišel na jeho kvality?
Eldrick: to jo, rikam, starne, furt se na to da ale koukat, jako na jeden z mala poradu
Kraus už nemá čim překvapit. Jeho nejlepší a nejurvalejší pořad byl na Primě, Další prosím!. Pak už jenom měknul.
Karlos80: co mate na mysli ?
Súvisiace novinky
Taková normální rodinka je zpět!
Je už takovým nepsaným zvykem, že se úspěšné filmové tendence ze zahraničí časem dostanou i k nám. V zámoří trend nekonečných remaků a pokračování snad už dosáhl svého vrcholu, zatímco u nás se tato… (viac)
Herec
Dokumentárne | |
---|---|
2022 |
Věra Plívová-Šimková (TV film) |
2018 |
Vrcholová príťažlivosť |
2015 |
Pokračování reality (TV film) |
2014 |
Z Gymplu na Vejšku (TV film) |
Český žurnál (seriál) |
|
Zločin pana Chytila (S02E03) |
|
2013 |
Těžká léta československého filmu (seriál) |
2009 |
Film o filmu: 3 sezóny v pekle (TV film) |
2007 |
Film o filmu: Gympl (TV film) |
2006 |
13. komnata (seriál) |
13. komnata Evy Holubové (S01E05) |
|
2005 |
Největší Čech (seriál) |
Jan Žižka (E10) |
|
Václav Vorlíček, král pohádek a komedií (TV film) |
|
2004 |
Bezesné noci |
2001 |
Chaos (TV film) |
Něžný buldozer (TV film) |
|
2000 |
Příběhy slavných (seriál) |
Oči Petra Čepka (S01E13) |
|
1996 |
Cesty do nebe |
Krátkometrážny | |
---|---|
2001 |
Adam a Eva 2001 (TV film) |
1997 |
Propast (študentský film) |
1994 |
Douwe Egberts (študentský film) |
1992 |
Jedlo |
1973 |
Ruce (študentský film) |
1972 |
Vychovatel (TV film) |
Účinkujúci
Scenárista
Filmy | |
---|---|
2003 |
Městečko |
1981 |
Evžen mezi námi |
Relácie | |
---|---|
2013 |
Český slavík Mattoni 2013 |
2010 |
Talk show Jana Krausa |
2004 |
Uvoľnite sa, prosím |
2001 |
Silvestrovská omeleta |
1998 |
Dvaadvacítka |
Režisér
Filmy | |
---|---|
2003 |
Městečko |
Súvisiace novinky
Taková normální rodinka je zpět!
Je už takovým nepsaným zvykem, že se úspěšné filmové tendence ze zahraničí časem dostanou i k nám. V zámoří trend nekonečných remaků a pokračování snad už dosáhl svého vrcholu, zatímco u nás se tato… (viac)