Posledné recenzie (1 184)
Shardlake (2024) (seriál)
Historické detektivky miluju. I když předlohu neznám, období vlády Jindřicha VIII je tak profláklé, že orientace v dobových souvislostech není problém. Příběh je zajímavě spletitý, ale drží se logiky a i prostředí zimou prolezlého kláštera má tu správně temnou atmosféru. Neobvyklá je hlavní postava fyzicky postiženého právníka, velice chytrého muže, který musí vybalancovat svou potřebu pravdy a spravedlnosti se zájmy svých chlebodárců.
Juno a páv (1930)
Samotná divadelní hra vlastně vůbec není špatná a ke konci mě svým tragickým vyzněním i zaujala. Asi bych odpustila i to neinvenční divadelní zpracování, založené jen na konverzaci postav a odehrávající se v jedněch kulisách a bez jakéhokoliv nápadu. Jenže to by to nesměl točit Hitchcock, o kterém vím, co všechno umí. Je to poprvé, kdy mám pocit, že pracoval na něčem, co ho zoufale nebavilo a tak to prostě odflinknul.
Ma Ma (2015)
Kde jsou ty časy kdy Medem točil nepodbízivé a originální filmy...? Tak tentokrát si vystačil s Penélope a kýblem plačtivého sentimentu.
Posledný denníček (42)
Filmová abeceda - 2024
a- Architektovo břicho****, Anatomie pádu****, Agatha a prokletí bohyně Ištar***
b- Bastard****, Bod obnovy****, Brána ke štěstí****, Bál šílených žen****
c- Cikán*** Calamari Union*** City That Never Sleeps*** Cela 211 - Vězeňské peklo****
d- Dalších deset minut****, Divoké dítě****, Desirée****
g- Gone to Earth**** Gunman: Muž na odstřel*** Gardens of the Night**** Galveston****
h- Hořká rýže****, Hladoví po úspěchu****, Harry to s vámi myslí dobře****, Hlubina****
j- James Dean**** Jízda s ďáblem**** Juno a páv** Jak si vzít milionáře***
l- La sombra de la ley**** Lazzaro felice**** Lejla a její bratři**** LaRoy*** Luna*** La residencia**** Léto**** Le orme*****
m- Mona Lisa and the Blood Moon*** Mám rád Huckabees** Mám strach**** Margrete-královna severu**** Moebius***
n- Neznámý**** Napoleon*** Nahý polibek*** Nije kraj**** Nevěra*** Nafukovací panna**** Nejhorší člověk na světě****
o- Oko za oko*** Oktanový kult*** Obavy komisaře Maigreta**** Ochrana státu****
p- Provaz a kolt****, Přežila jsem Picassa****, Plážový povaleč***
s- Saltburn****
z- Zrcadlo****, Zlatá číše****, Zimní prázdniny*****, Zjizvená tvář***, Zabij mě třikrát***
1- Jedna navíc
2- Druhý muž
5- Pátá oběť
7- Sedm životů
8- Osmý den
9- Devět životů
Bonus: 1670****, Pád letu A800****, Jeanne Dielman, 23, Quai du Commerce, 1080 Bruxelles****
princezna- Princezna z Montpensier***, Princezna***
noc- Pod rouškou noci**** Noc bezMoci*** A Cry in the Night*** Noc 12.**** Noc je ještě mladá***
město- Edge of the City**** Two Weeks in Another Town**** 36 China Town** Město podivínů****
slunce- Moje slunce Mad
vánoce- Vánoční prázdniny
den- Den díkuvzdání
otec- Otec a otec
anděl- Alita: Bojový Anděl
hřbitov- Dům u hřbitova
vražda- Vražda ing. Čerta
strom- Strom života
tělo- Tělo mého nepřítele
tajemství- Tajemství
dům- Dům u dálnice
červená- Red Rooms
láska- Nádech pro lásku
drak- Polibek Draka, Wu Xia,
poslední- Poslední samuraj
svět- Nový svět