Denníček (7)
Archiv návštěv kin 2024
Rok 2023 byl pro mě co se týče kin zázračný. Jestli 40 návštěv kina za rok udržím nebo překonám, budu opravdu šťastný.
2. Aquaman a ztracené království (2023) (5.1.)
4. To se mi snad zdá (2023) (14.1.)
5. Argylle: Tajný agent (2024) (31.1.)
7. Duna: Část druhá (2024) (2.3.)
8. Duna: Část druhá (2024) (5.3.)
9. Zásah štěstím (2023) (7.3.)
11. Duna: Část druhá (2024) (15.3.)
12. Železní bratři (2023) (25.3.)
13. Dokonalé dny (2023) (28.3.)
15. Kung Fu Panda 4 (2024) (7.4.)
Top 10 filmů 2023
Tentokrát to bylo filmově hodně nabitý a shlédnul jsem mnoho filmů nejen z tohoto roku a nejen Hollywoodských. Doufám, že příští rok bude aspoň podobně hojný jako 2023.
Archiv návštěv kin 2023
Tento rok to nevypadá špatně. Uvidíme jestli překonám svůj rekord z roku 2022.
1. Kocour v botách: Poslední přání (2022) (22.1.)
2. Avatar: The Way of Water (2022) (29.1.)
3. Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023) (15.2.)
5. Muž jménem Otto (2022) (11.3)
7. Shazam! Hněv bohů (2023) (22.3.)
8. Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023) (2.4.)
9. John Wick: Kapitola 4 (2023) (23.4.)
12. Život pro samouky (2023) (14.5.)
13. Strážci Galaxie: Volume 3 (2023) (14.5.)
14. Spider-Man: Napříč paralelními světy (2023) (10.6.)
15. Anatomie pádu (2023) (5.7.)
16. Kulový blesk (1978) (6.7.)
18. Asteroid City (2023) (9.7.)
20. Oppenheimer (2023) (21.7.)
22. Indiana Jones a nástroj osudu (2023) (29.7.)
24. Oppenheimer (2023) (13.8.)
25. Blue Beetle (2023) (24.8.)
26. Želvy Ninja: Mutantí chaos (2023) (28.8.)
28. Přízraky v Benátkách (2023) (5.10.)
29. Minulé životy (2023) (15.10.)
31. Zabijáci rozkvetlého měsíce (2023) (21.10)
33. #annaismissing (2023) (25.10.)
35. Hunger Games: Balada o ptácích a hadech (2023) (17.11)
36.Karaoke blues (2023) (18.11.)
37. Přišla v noci (2023) (3.12.)
Top 10 filmů 2022
Tento rok se nám předvedlo moc hezkých filmů. Zde je žebříček podle toho jaký je pro mě nejlepší.
1. Avatar: The Way of Water (2022)
2. Všechno, všude, najednou (2022)
9. Elvis (2022)
Top 5 seriálů 2022
Původně jsem chtěl udělat top 10, ale jelikož bych byl nucen v tom seznamu mít třeba takového Obi-Wana Kenobiho rozhodl jsem se to omezit na top 5.
2. Stranger Things - Season 4 (2022)
3. Peacemaker - Season 1 (2022)
5. Chlap (2022)
Archiv návštěv kin 2022
Tento rok jsem byl celkem 18x v kině. Je to asi moje největší skóre jaké jsem kdy za rok měl. Zde jsem to chtěl archivovat.
1. Spider-Man: Bez domova (2021) (7.1.)
2. Šťastný nový rok 2: Dobro došli (2021) (9.1.)
4. Spider-Man: Bez domova (2021) (30.1.)
6. Známí neznámí (2021) (12.4.)
8. Top Gun: Maverick (2022) (27.5.)
9. Ježek Sonic 2 (2022) (9.7.)
10. Thor: Láska jako hrom (2022) (15.7.)
13. Bullet Train (2022) (25.9.)
14. Black Panther: Wakanda nechť žije (2022) (18.11)
15. Fabelmanovi (2022) (7.12.)
16. Avatar: The Way of Water (2022) (18.12.)
17. Adam Ondra: Posunout hranice (2022) (21.12)
18. Whitney Houston: I Wanna Dance with Somebody (2022) (27.12.)
Top 10 filmů 2021
Jelikož jsem si svůj účet založil ke konci roku 2021. Ještě jsem si chtěl udělat žebříček top 10 filmů roku 2021, ale dostal jsem se k tomu teprve teďka.
1. Duna (2021)
5. Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
8. Luca (2021)