Reklama

Reklama

Hannibal

(seriál)
  • Česko Hannibal (viac)
Trailer 4
Krimi / Thriller / Dráma / Horor / Mysteriózny
USA, (2013–2015), 27 h 54 min (Minutáž: 41–44 min)

Tvorcovia:

Bryan Fuller

Hrajú:

Hugh Dancy, Mads Mikkelsen, Caroline Dhavernas, Laurence Fishburne, Scott Thompson, Aaron Abrams, Gillian Anderson, Hettienne Park, Kacey Rohl (viac)
(ďalšie profesie)

Série(3) / Epizódy(39)

Nový třináctidílný seriál HANNIBAL se zrodil z kreativní mysli Bryana Fullera (např. seriál Hrdinové) a rafinované režie Davida Sladea (např. Stmívání: Eclipse). Zkušení tvůrci přišli s překvapivým doplňkem k dosud známé historii šíleného Hannibala. Nejnovější stylizovaný thriller z dílny AXN  vypráví mistrovský příběh manipulace a Lectera nechá fungovat přímo v ústředí mocné FBI. Jeho úkol je jasný: uznávaný psychiatr Dr. Hannibal Lecter (Mads Mikkelsen) má pomáhat mimořádně nadanému detektivovi Willu Grahamovi (Hugh Dancy), muži, který je obdařen schopností vcítit se do  zvrácené mysli nejhorších masových vrahů. Pro ty z vás, kteří znají  příběh vysoce inteligentního kanibalského vraha Hannibala, bude tato podívaná fascinujícím výletem do neznáma.   
Hlavními hvězdami seriálu HANNIBAL jsou Hugh Dancy (Velké C, Král Artuš, Černý jestřáb sestřelen) jako Will Graham, brilantní, empatický psycholog FBI, který je schopen intuitivně rekonstruovat zvrácené myšlenky a metody sériových vrahů. Tato schopnost ho však fyzicky a zejména psychicky šíleně vyčerpává. Jeho šéf a psovod Jack Crawford (Laurence Fishburne H. III -  Matrix, seriál CSI), však Willovu zvláštní schopnost vidět do mysli zločinců nutně potřebuje. Proto se rozhodne pro netradiční taha najme pro svého detektiva uznávaného psychiatra, který má pečovat o Willovo pošramocené psychické  zdraví.  Dr.  Hannibal  Lecter  (Mads Mikkelsen - Casino Royale, Lov, Královská aféra) ví  o duševních  pochodech zločinců své, ale  jeho svěřenec  o  tom  samozřejmě  nemá  ani  potuchy. V  téhle  nebezpečné  hře  kočky s myší, která se  odehrává mezi světy dobra a zla, budeme sledovat, co se stane  s tímto nesourodým  párem  geniálního  policisty  a geniálního  zločince.  Můžeme  už  dopředu  prozradit,  že oba  mimořádní  muži  mají  společného víc, než  by  se mohlo  na  první  pohled  zdát. (oficiálny text distribútora)

(viac)

Diskusia

Bluntman

Bluntman (hodnotenie, recenzie)

mahler

(SPOILERy) "Osculum" se používá i v případě lidí? Pro mě byl víc znepokojující snad nejdelší záběr v celém díle, kdy se Freddy probudí, druhá plán je rozostřený a slyšíme pouze Červeného draka. Táborák byl očekávatelný (kniha, filmová adaptace) - i to, že přežije, protože se přece jenom je třeba držet kánonu a nepřipravit v budoucnu důležitou postavu o život. ;)

na príspevok reagoval mahler

mahler

mahler (hodnotenie, recenzie)

Bluntman

Já se ještě nemůžu vzpamatovat ze scény kdy Freddy přijde o osculum,  táborák a jeho následky už pro mě byla infarktová situace.

na príspevok reagoval Bluntman

Bluntman

Bluntman (hodnotenie, recenzie)

mahler

Je přesvědčen o vlastní "pravdě", aniž by měl potřebné znalosti (např. knihy Hannibal), relevantní zdroje (nekritický přístup k promo materiálům), argumentační schopnosti (jsou to jenom kategorická tvrzení nepodložená věcmi z kánonu - knih, filmů...). Neargumentuje, pouze osočuje. Ve výsledku to vede pouze k zadělání diskuze jeho zbytečně mnohačetnými posty za sebou. Lepší bude ignorace...

 

... a změna tématu. Poslední díl byl výborný, ale škoda, že převládá vyprávění před různě subjektivizovanými sekvencemi vycházejím z různých tradic (impresionismu, expresionismu, surrealismu).  

na príspevok reagoval mahler

 (hodnotenie, recenzie)

mahler

Červeného draka jsem četl nedávno, už jsem to tu psal. A když jsou to bludy. Tak to zkus dokázat. Jen pořád odbíháš od tématu. DEJ SEM DUKAZY ŽE SE MÝLÍM

mahler

mahler (hodnotenie, recenzie)

předpokládám že ty svoje bludy (například z knihy Hannibal kterou sice nečetl ale ví) bere z článků na wikipediích a stránkách o Hannibalovi - tak například tahle http://hannibal.wikia.com/wiki/Francis_Dolarhyde  sice jinak dobrá - článek je v podstatě pravdivý, ale matlá dohromady věci z knihy a filmu, tak že by si toho jeden v prní chvíli ani nevšimnul

na príspevok reagoval Bluntman

 (hodnotenie, recenzie)

mahler , Bluntman

A zase, mám pravdu a tak místo toho aby obhajovaly svoje názory (které obhájit nejdou protože jsou mylné). Tak zde začnou psát tyhle nesmyslnosti. DOKAŽTE ŽE SE MÝLÍM MÍSTO PSANÍ TĚCH "chytrejch větiček".

Bluntman

Bluntman (hodnotenie, recenzie)

"Jo máš pravdu, vyptával se ho ohledně jedné oběti (a už tam ho začal podezřívat) a potom se vrátil znovu a pak se to stalo." + "Knížku Hannibala (sic!) jsem nečetl, beru to jen podle filmu a toho (sic!) co vím (sic!) že se v knížce odehrálo." X "Narozdíl (sic!) od tebe si zde nevymýšlím nesmysli (sic!) a nelžu."

 

Tím by se to dalo uzavřít, Darkray ještě dvakrát-třikrát zareaguje v příspěvcích za sebou, z toho možná jeden smaže.

 (hodnotenie, recenzie)

mahler

Pobavil jsi. :D  Jo máš pravdu,  vyptával se ho ohledně jedné oběti (a už tam ho začal podezřívat) a potom se vrátil znovu a pak se to stalo. To nic nemění na tom že je to od seriálu odlišné.

To s tím Gideonem jsem myslel jako odkaz na Knihy a Filmy.

Knížku Hannibala jsem nečetl, beru to jen podle filmu a toho co vím že se v knížce odehrálo. Třeba to že je Margot kulturistka. V seriálu jí neznásilnil a navíc k ní má v seriálu, takové zvrácené ochranářské pouto. Ale tak jo má k ní podobný vztah jako v knize, ale ne stejný. Stejně je jejich linka v seriálu odlišná.

A to měl Abigail říct před Alanou že se mu to líbilo? Ty asi moc nepřemýšlíš nad věcma co píšeš že? Podívej se znova  ona konec 2. epizody 1. série. Tam Will řekne že se mu jeho zabití moc líbilo. A v 2. sérii zabil bez problému dalšího vraha. A jak už jsem psal  přemýšlel i o tom že s Hannibalem uteče.

mahler

mahler (hodnotenie, recenzie)

Za prvé pane neomylný, Will Hanibala neodhalil při prvním setkání, ale až při druhém.

__________________________________________

Za druhé – Gideon sestřičku sice zabil, ale Hanibal ne.

__________________________________________

Za třetí, Mason má v seriálu k Margot jiný vzah? V knize Mason svoji sestru sexuálně obtěžoval a nakonec znásilnil, a ona mu se sebezapřením zůstala nablízku, zejména pro to aby ho mohla ve vhodnou chvíli podojit. V čem přesně se to liší od seriálu ... ?

_________________________________________

Za čtvrté, ,,Willovi se v knize zabití Hobbse nelíbilo, v seriálu ano."

Takže cituji ze seriálu:

Abigail: So killing somebody, even if you have to do it, it feels that bad?

Will Graham: It's the ugliest thing in the world.

A teď Světe div se cituji z knihy:

Willie: So killing somebody, even if you have to do it, it feels that bad?
Will Graham: It's the ugliest thing in the world.

Pokud ovšem nějaký mameluk nebude věřit bludům pod vlivem encefalitidy nebo boji o náklonnost šíleného antropofága, že?

____________________________________

Protiargumenty prosím v jednom jediném příspěvku cituj přímo z knihy nebo seriálu.

Uživateľ zmazal svoj príspevok.

 (hodnotenie, recenzie)

Bluntman

Reaguju na to co jsi napsal ty. Ale asi si trošku pomalejší nebo vlastně hodně pomalejší že si to nepochopil. Tvuj příspěvek byl o tom že se to neliší a muj tvoje tvrzení vyvracel. Takže v čem přesně jsem reagoval na něco jiného? Ano mohl jsem to napsat v jednom příspěvku, ale v té chvíli se mi to zdálo jako méně duležité. Píšu to proto aby to nevypadalo že jsem zareagoval jen na část příspěvku. A opět DOKAŽ ŽE SE MÝLÍM.

 (hodnotenie, recenzie)

Bluntman

Vidíte to? Když napíšu něco co nelze vyvrátit. Tak oni Přestanou obhajovat svuj nazor (protože to ani nejde). A místo toho aby přiznali svoji chybu. Tak arogantně začnou psát tyhle rádoby chytrý věty. TAK MI DOKAŽ ŽE SE MÝLÍM

Bluntman

Bluntman (hodnotenie, recenzie)

(Skvěle, k zbytečnému vrstvení postů za sebou přidal emotikony, z prdele vycucaná procenta a velká písmena. Počkám si, až něco z toho smaže, pak možná zareaguji, i když stále nepochopil argumentaci, a tak reaguje na něco jiného.)

 (hodnotenie, recenzie)

Bluntman

Jo a ještě. Já nejsem přesvědčený o vlastní neomylnosti. Jenom v tomhle jsem si jistý že se nemýlím. Už jsem tu jednou psal že jsem se zmýlil. A ještě Hannibal je v knize taky trošku šílenější než v seriálu. :D A spousta dalších postav má jiné osobnosti a uzlové body vyprávění jsou taky jiné.

 (hodnotenie, recenzie)

Bluntman

S tím červeným drakem to bude ale spíše 30/35%, A  jak jsi psal tohle: Kdo by to byl řekl, že se od knihy liší první, druhá a část třetí sezóny, když dějově předchází Červenému drakovi (knize i oběma adaptacím). LIŠÍ SE TO I PŘES TO ŽE SE TO ODHRÁVÁ PŘEDTÍM ALE TAK TO SI JISTĚ POCHOPIL Z MÉHO PŘEDCHOZÍHO PŘÍSPĚVKU 

 (hodnotenie, recenzie)

Bluntman

Díky že jsi to napsal takhle. :D Tak tady máš ty odlišnosti: Myslíš že Will chtěl v knize políbit Dr. blooma? :D Myslíš že Hannibal chtěl spát s Dr. Bloomem? :D Červený drak je v seriálu mnohem šílenější než v knize. Willovi se v knize zabití Hobbse nelíbilo, v seriálu ano. Will v knížce Hannibala pořádně ani neznal. Odhalil ho hned při prvním setkání a rozhodně by s ním nechtěl uprchnout, v seriálu si nebyl jistý, ale pravděpodobně kdyby se nestalo to co se stalo by s ním opravdu odjel, říkal to i ve 4. epizodě 3. série. Knižní Will je prostě Kung Fury v realistické podobě :D. (brát s rezervou) Masonova linka je stejná tak z 40%. V seriálu má k Margot jiný vztah. Červený drak kniha se podobá té seriálové lince Červeného draka taky ze 40% (soudím už podle upoutávek a promo fotek, které lákají na opravdu skvělé finále). A zbytek se liší úplně. Takže vztahy postav jsou úplně odlišné. Chilton v knize není moc sympatická postava v seriálu je. Celková podoba z knihami je tam tak, když budu počítat stejné dialogy a třeba některé podobné vraždy, (mám namysli zabití sestřičky Gideonem, stejnou věc udělal Hannibal v knize). Tak je to tak z 30% podobné knihám. Jinak by to bylo 15%. Nebo možná víc, ale počítat to v procentech zrovna moc dobře nejde.

Bluntman

Bluntman (hodnotenie, recenzie)

Kdo by to byl řekl, že se od knihy liší první, druhá a část třetí sezóny, když dějově předchází Červenému drakovi (knize i oběma adaptacím). Liší se vztah Willa a Hannibala? Jsou snad proměněny jejich osobnosti? Jsou zcela jiné uzlové body vyprávění? Nezůstává vztah k vedlejším postavám shodný? Není osud kanonických vedlejších postav (Mason, Červený drak) shodný s předlohami (knihami, potažmo adaptacemi)? Ach jo, nauč se chápat psaný projev, nauč se reagovat v jednom postu, uber v tom přesvědčení o vlastní neomylnosti. A nebo nejlepší bude, když půjdeš přesvědčovat druhé o své "pravdě" někam jinam.   

 (hodnotenie, recenzie)

Hlavní postavy jsou Will a Hannibal. Jejich osud ještě nebyl dořešen a od knih se zatím liší celý jejich příběh, takže o tom tady teoretizujeme protože o tom se dá teoretizovat a teoretizuju zde taky o osudu vedlejších postav, protože tam se taky skoro všechno liší. Zamysli se nad tím a zjistíš že píšeš nesmysli.

na príspevok reagoval Bluntman

Uživateľ zmazal svoj príspevok.

fabecc1222

fabecc1222 (hodnotenie, recenzie)

Dabingové obsazení hlavních rolí pro 3. sérii komplet změněno až na Caroline Dhavernas

Bluntman

Bluntman (hodnotenie, recenzie)

Otázka zněla, v čem se osud liší. Nechtěl jsem výčet vedlejších postav. Zvlášť když jsem psal o těch hlavních. Zkus nejdřív pochopit psaný projev, než budeš reagovat... a nejlépe vše vměstnávat do jednoho příspěvku, ať neustále není diskuze zasraná tvými výkřiky. Díky.

 (hodnotenie, recenzie)

mrx.friend

A za co? Za to že zde píšu pravdu. Pořádně si přečti od začátku co zde píšu. Já jsem s tímhle nezačal, ale když si někdo vymýšlí a záměrně lže tak mě to štve. Já se jen bránil. Taky mě nebaví zde řešit tohle. Já bych chtěl řešit Hannibala. Jenže tolerovat ostatním tu jejich pravdu taky nebudu. Každej v téhle diskuzi je asi Narcista nebo já to fakt nechápu. A jakmile já napíšu něco co nelze vyvrátit tak všichni píšou že jsem narcista já a že jsem ten největší zmrd na čsfd a tímto končí, protože už nedokážou uhájit svoje dementní názory.

Súvisiace novinky

Nicolas Cage jako noirový Spider-Man?

Nicolas Cage jako noirový Spider-Man?

18.02.2024

Hvězdný Nicolas Cage nedávno zazářil v komedii To se mi snad zdá, zároveň se ale nechal slyšet, že plánuje svou filmovou kariéru i po tomto oslavovaném výkonu pověsit na hřebík a pouze dodělat… (viac)

Dvojice z Hannibala opět spolu

Dvojice z Hannibala opět spolu

02.11.2022

Celovečerní režijní debut Bryana Fullera je konečně na spadnutí. Tvůrce Hannibala nebo Amerických bohů si za svůj projekt zvolil snímek Dust Bunny, a jako hlavní hvězdu do něj pak obsadil svého… (viac)

Pátek třináctého dostane seriálový prequel

Pátek třináctého dostane seriálový prequel

01.11.2022

Zatímco poslední celovečerní příspěvek do jedné z nejpopulárnějších hororových sérií všech dob dorazil do kin už před dlouhými třinácti lety a dalšího filmu se kvůli tvůrčím sporům o práva na… (viac)

Mlčení jehňátek se dočká pokračování

Mlčení jehňátek se dočká pokračování

16.01.2020

Studio MGM a stanice CBS chystají nový seriál s názvem Clarice, jenž odkazuje na protagonistku Clarice Starlingovou ze slavného románu Mlčení jehňátek Thomase Harrise. Místo adaptace knihy však… (viac)

Reklama

Reklama