Obľúbené seriály (10)
Mestečko South Park (1997)
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
Hrdinovia (2006)
Black Books (2000)
Ano, Bernard smrdi, chlasta jak duha, kouri, neumi po sobe uklizet a bali zivy kocky do celofanu, ale prijde mi hrozne sexy :D takovych posuku je malo a bez nej by me serial tolik nebral. Kam se na nej hrabou nejaci "Pratele"...
Knick: Doktoři bez hranic (2014)
Hannibal (2013)
Kancl (2001)
Nejlibovejsi konec.