Posledné recenzie (1 503)
Ripley (2024) (seriál)
Černobílá opulentní hostina, kde stačilo, aby někdo vytáhl fotku, a šlus. Kamera si pro sebe uzme porci scénáře, když se pase na detailech, které přímo křičí - popelník, vana mázlá od krve, kufr pod postelí. Andrew Scott je o dost jiný kalibr než Matt Damon. Z výrazu jeho usmívající se tváře doslova mrazí. A do toho ještě Caravaggio!! Výjimečný seriálový zážitek!
(Ne)matky (2019)
Zase jednou film, ve kterém nikdo nechodí do práce a přesto mají všichni zaprděná hnízdečka a špica ohozy. A o co že tu jde? Nepřijde gratulace ke Dni matek. Moje realita, a tak nechápu, v čem je vlastně problém. Tyhle maminy jsou však zvyklé na realitu jinou a vyžadují synka pokorného, milujícího a závislého a když ne, tak to pacholkovi nezvedenýmu dojedou vytmavit. Ach jo. A to jsou v hlavní roli tak sympatické a dobré herky. Jinde teda.
Nezlomní (2024)
Film, jaký si dáte po těžkém dni, jen aby se něco hýbalo a příliš nerušilo, jenže najednou zjistíte, že se závaží kamsi odplavilo, je vám fajn a divíte se, protože jste to vůbec nečekali. Co víc si od filmu přát?!
Posledný denníček (69)
Díky za tenhle rok. Byl báječný.
Tenhle rok jsem se od filmů trochu odklonila. Trochu víc jsem žila a taky malinko víc četla a psala. Filmům ale neuniknu, nechci uniknout. Fascinace tím, že se to "hejbe" a že to na mě působí, i když se bráním, trvá. Přeju všem zdraví a zase zdraví, ať si můžeme vychutnávat nejen filmy, hudbu, knihy, ale hlavně život. Mějte se nejlíp. Zdraví kleopatra.