Obľúbení herci (10)
HEREC:
Zhlédnuto: 39/90.
TOP:
1) Eri Eri rema sabakutani (2005) [95/100]
2) Vitaru ~ Dissection Film Project (2004) [95/100]
3) Watashi no Otoko (2014) [95/100]
4) Ruang rak noi nid mahasan ~ Last Life in the Universe (2003) [90/100]
5) Hana yori mo naho (2006) [88/100]
6) Boiji anhneun mulgyeol ~ Invisible Waves (2006) [86/100]
7) Ranpo jigoku (2005) [84/100]
8) Kâbê (2008) [83/100]
HEREC:
Zhlédnuto: 98/228.
TOP:
1) Spalovač mrtvol (1968) [95/100]
2) Lízin let do nebe (Líza Irovská) (1937) [95/100] & Lízino štěstí (1939) [95/100]
3) Dařbuján a Pandrhola (1959) [95/100]
4) Bílá paní (1965) [95/100]
5) Sňatky z rozumu (1968) [95/100]
6) Kulový blesk (1978) [95/100]
7) Lásky mezi kapkami deště (1976) [95/100]
8) Vesničko má středisková (1985) [95/100]
9) Značka: Na dožití (1989) [95/100]
10) Tichá bolest (1990) [95/100]
))) Obecná škola (1991) [95/100]
Slavnosti sněženek (1983) [92/100]
Pozor, vizita! (1981) [90/100]
Návštěvní hodiny (1986) [89/100]
Studujeme za školou (1939) [89/100]
Cesta do hlubin študákovy duše (1939) [86/100]
Sázka na třináctku (1977) [83/100]
REŽIE:
Zhlédnuto: 1/2.
TOP:
1) Pancho se žení (1946) [77/100]
SCÉNÁŘ:
Zhlédnuto: 1/1.
TOP:
1) Pancho se žení (1946) [75/100]
HEREC:
Zhlédnuto: 48/73.
TOP:
1) Život je pes (1933) [95/100]
2) Bílá nemoc (1937) [95/100]
3) Ať žije nebožtík (1935) [95/100] & Mazlíček (1934) [95/100]
4) Mravnost nade vše (1937) [95/100]
5) Okénko (1933) [95/100]
6) Jedenácté přikázání (1935) [95/100]
7) Ulička v ráji ~ Dobrodinec chudých psů (1936) [95/100]
8) Pickup ~ Hlídač č. 47 (1951) [95/100]
9) Velbloud uchem jehly (1936) [95/100] & Svět kde se žebrá (1938) [95/100] & Poslední muž (1934) [95/100]
The Girl on the Bridge ~ Dívka na mostě (1951) [90/100]
Tři muži ve sněhu (1936) [88/100]
Načeradec král kibiců (1932) [86/100]
Co se šeptá (1938) [86/100]
Dům na předměstí (1933) [84/100]
Andula vyhrála (1938) [83/100]
REŽIE:
Zhlédnuto: 17/21.
TOP:
1) Bílá nemoc (1937) [95/100]
2) Pickup ~ Hlídač č. 47 (1951) [95/100]
3) The Girl on the Bridge ~ Dívka na mostě (1951) [95/100]
4) Co se šeptá (1938) [90/100] & Velbloud uchem jehly (1936) [90/100]
5) Děvčata, nedejte se! (1937) [88/100]
6) Kvočna (1937) [86/100]
7) One Girl's Confession ~ Přiznání jedné dívky (1953) [84/100]
SCÉNÁŘ:
Zhlédnuto: 2/2.
TOP:
1) Bílá nemoc (1937) [95/100]
2) Dům na předměstí (1933) [88/100]
Zhlédnuto: 19/116.
TOP:
1) Baburu e Go! Taimu mashin wa doramu shiki (2007) [91/100]
2) Hana to Arisu (2004) [90/100]
3) Kiseki (2011) [89/100]
4) Goingu Mai Homu (2012) [89/100]
5) Chîmu bachisuta no eikô (2008) [89/100]
6) Jeneraru rûju no gaisen (2009) [89/100]
7) Aoi tori (2008) [89/100]
Zhlédnuto: 18/171.
TOP:
1) Shichinin no samurai (1954) [95/100]
2) Shôgun (1980) [95/100]
3) Kumonosu jô (1957) [95/100]
4) Yôjinbô (1961) [95/100]
5) Ikimono no kiroku (1955) [95/100]
6) Rashômon (1950) [95/100]
7) Hakuchi (1951) [95/100]
8) Warui yatsu hodo yoku nemuru (1960) [95/100]
Zhlédnuto: 18/59.
TOP:
1) Rasuto furenzu (2008) [95/100]
2) Aoi haru (2001) [95/100]
3) Orenji deizu (2004) [95/100]
4) Kûchû teien (2005) [90/100]
5) Kiraware Matsuko no isshô (2006) [88/100]
6) Sunao ni narenakute (2010) [86/100]
Zhlédnuto: 15/142.
TOP:
1) Shichinin no samurai (1954) [95/100]
2) Eien no hito (1961) [95/100]
3) Hachikô monogatari (1987) [95/100]
4) Ame agaru (1999) [95/100]
5) Kaguya hime no monogatari (2013) [95/100]
6) Yôjimbô (1961) [95/100]
Zhlédnuto: 4/28.
TOP:
1) Ichi rittoru no namida (2005) [95/100]
2) Dakishimetai: Shinjitsu no monogatari (2014) [95/100]
2) Rasuto furenzu (2008) [89/100]
Zhlédnuto: 23/243.
TOP:
1) Kôkaku kidôtai (1995) [95/100]
2) Kôkaku kidôtai: Stand Alone Complex (2002) [95/100]
3) Kôkaku kidôtai 2: Inosensu (2004) [95/100]
4) Kôkaku kidôtai: Stand Alone Complex - The Laughing Man (2005) [95/100]
5) Kôkaku kidôtai: Stand Alone Complex 2nd GIG - Individual Eleven (2006) [95/100]
6) Kôkaku kidôtai: Stand Alone Complex - Solid State Society (2006) [95/100]
7) Kôkaku kidôtai 2.0 (2008) [95/100]
8) Kurenai no buta (1992) [95/100]
9) Animatrix (2003) [95/100]
10) Hauru no ugoku shiro (2004) [95/100]
Papurika (2006) [95/100]
Bekushiru: 2077 Nihon sakoku (2007) [95/100]
Legend of Lemnear: Kyokuguro no tsubasa - Valkisus (1989) [95/100]