Posledné recenzie (1 720)
Jú jú hakušo (2023) (seriál)
Příběh už mnohokrát viděný - lhostejný teenager musí zachránit svět a postupně stoupá po levelech. V tomto případě Júsuke změní názor až poté, co zemře a zjišťuje, že po něm někdo truchlí. Velmi slušný japonský standard (dost jsem se bavil při představě, jak musel v komixu vypadat charakter s dudlíkem). Svět démonů nesmí proniknout do světa lidí (současně ale ne každý démon je zlý). "Trochu" akční :).
Schindlerov zoznam (1993)
Dnes jsem viděl už poněkolikáté, ale poprvé s našimi dcerami (15). Velmi to ocenily jako film. Vyprávěly, jak byly ještě se základkou v Osvětimi (ve scéně, kdy vlak s ženami omylem dorazí do Osvětimi, jim bylo velmi zle). Na konci hodně brečely. Jsem hrdý, že máme takové děti.
Fallout (2024) (seriál)
"Okay dokay!" ■ Hru neznám (na rozdíl od mých dětí), přesto se mi ztvárnění tohoto post apokalyptickéh světa hodně líbilo. Je to svérázné, praštěné, růžové, prosluněné, masivně zakrvácené, s hromadou ghúlú a koster. Podobenství společnosti, která pro trh a zisk svých akcionářů udělá cokoli. Na rozdíl od jiných nepovažuji postavu ghúla za vyloženě negativní - má motivaci, logické myšlení a stále určitou lidskost - přestože ji často využívá, aby někoho odbachnul. Na Lucy MacLean se mi zase líbily velké oči - až tak velké, že jsem si říkal, zda je nevylepšovali digitálně. Samozřejmě se mi líbil i její charakter, se kterým se pouští do nových aktivit (například sex nebo odřezání hlavy motorovou pilou). Tyto dvě postavy (a jejich občasná interakce) mě bavily nevíc. ■ Těším se na druhou sérii.