VOD (1)
Série(2) / Epizódy(24)
Obsahy(2)
Frank Martin (CHRIS VANCE) je bývalý príslušník špeciálnych jednotiek, ktorý pracuje ako nájomný kuriér a prepravuje zásielky rôzneho druhu. Na nič sa nepýta a plní tajné a niekedy aj nebezpečné úlohy. Frank sa drží troch veľmi prísnych pravidiel: prvé – nikdy nemeň dohodu, druhé – žiadne mená, tretie – nikdy sa nepozeraj do zásielky. (oficiálny text distribútora)
(viac)Hrajú
Jean Pearson
Najlepšie seriály:
X-company (2015) (seriál)
Prezident v pořadí (2016) (seriál)
Agresivní virus (2014) (seriál)
Donald Tripe
Najlepšie seriály:
Cesta do Avonlea (1990) (seriál)
Zpátky do práce (2017) (seriál)
Zabi ma, Mary! (2017) (seriál)
Jeff Teravainen
Najlepšie seriály:
Kravaťáci (2011) (seriál)
Queer as Folk (2000) (seriál)
Expanze (2015) (seriál)
Robin Kasyanov
Lotyšsko
Najlepšie seriály:
Expanze (2015) (seriál)
Murdochove záhady (2008) (seriál)
Nikita (2010) (seriál)
Michael Lindall
Najlepšie seriály:
Génius (2017) (seriál)
Čas čarodejníc (2018) (seriál)
Deep State (2018) (seriál)
Lawrence Bayne
Kanada
Najlepšie seriály:
X-Men '97 (2024) (seriál)
Cardinal (2017) (seriál)
Flashpoint: Smrtiaci výstrel (2008) (seriál)
Emil Linka
Najlepšie seriály:
Polda (2016) (seriál)
Dopis pro krále (2020) (seriál)
Šéfka (2022) (seriál)
Ryan Blakely
Najlepšie seriály:
Banda (2019) (seriál)
Gangland Undercover (2015) (seriál)
Expanze (2015) (seriál)
Nathalie Toriel
Najlepšie seriály:
Anna zo Zeleného domu (2017) (seriál)
Flashpoint: Smrtiaci výstrel (2008) (seriál)
Murdochove záhady (2008) (seriál)
Olivier L'Ecuyer
Najlepšie seriály:
V utajení (2005) (seriál)
Doc (2001) (seriál)
Torontské stíny (2001) (seriál)
Jamila Fleming
Najlepšie seriály:
Príbeh služobníčky (2017) (seriál)
Orphan Black (2013) (seriál)
Titans (2018) (seriál)
Christopher Dyson
Kanada
Najlepšie seriály:
Dallas 63 (2016) (seriál)
Prezident v pořadí (2016) (seriál)
Incorporated (2016) (seriál)
Bola Olubowale
Nigéria
Najlepšie seriály:
See (2019) (seriál)
Stratená duša (2010) (seriál)
Súkromné očko (2016) (seriál)
Simon Sinn
Hongkong
Najlepšie seriály:
Sopranovci (1999) (seriál)
Príbeh služobníčky (2017) (seriál)
Zabiják bolesti (2023) (seriál)