Posledné recenzie (603)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Jedna nepoddajná osada na ktorej si vyláme zuby celé impérium. Pred pár dňami som púšťal malému synátorovi animovaného Asterixa. A aj ten je s tým istým konceptom serióznejší, zábavnejší a hlavne premyslenejší, než táto Snyderova trapná, smiešna a hlavne úmorne nudná sračka.
Fallout (2024) (seriál)
Škoda. Ako zarytý fanda série som veril, že to bude na mňa fungovat. Lebo dvojku mám síce na nejakom pomyselnom piedestáli izometrických rpg, no nostalgicky musím priznať, že som si dávno-pradávno užil aj ten facelift, čo tomu spáchala Bethesda, potažmo Obsidian. A nie, žeby som si z tohoto televízneho fanservisu občas s úsmevom čosi nevyzobal. Vlastne som si to dal takmer na jeden záťah, no problemo. No ako celok je to skôr také cosplayové hranie sa na hru. Síce s povedomou a sympatickou estetikou, brutalitou, hudbou atď.... ale tá nádejne nastrelená atmosféra sa rosypáva s pribúdajúcimi postavami a epizódami len v nejaké kulisy, v ktorých tá story v závere už mala bližšie k teenegerským Hunger Games, než k tomu depresívnemu cynickému postapu, na ktorom som bol odkojený.
1670 (2023) (seriál)
Upírske variácie ma svojim sofistikovanějším a suchším humorom v napaditejších epizódkach bavili (aspoň v prvých sezónach) o trošku viac, než prvoplánovejší pšonci. Navyše, tá mockumentary forma mi tu proste prišla akosi navyše. Asi to bol pythonovký ad absurdum zámer tvorcov, ale mna tie snahy o búranie štvrtej steny a spovedanie sa do kamery televíznemu štábu v roku 1670 nejak podvedome vytrhávalo a prišlo skôr len ako taký čudný a zbytočný pokus o snahu nebyť len "obyčajným" sitcomom. Navyše, má to len osem (mierne kolísavých) epizód, no občas som už mal dojem, že sa snažia vymlátiť ešte vtip z niečoho, čo už prestalo byť vtipné dve epizódy dozadu. Našťastie kadencia humoru je fakt svižná a podaktoré nekorektné a satyrické hlášky, či celé scénky sú vyslovene lahôdkové (exorcizmus je top)... takže ten štempel najzábavnejšieho seriálu roku 2023 si to asi zaslúži. Minimálne hraného.
Posledný denníček (5)
filmová tuentyfájf of 2023
02. Spider-Man: Across the Spider-Verse
03. Killers of the Flower Moon
04. Oppenheimer
05. Babylon
06. Rebel
07. The Holdovers
08. The Whale
09. Dumb Money
10. Tetris
11. Invalid
14. Strays
15. Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves
16. Leo
17. Air
18. Blackberry
19. Evil Dead Rise
20. Reptile
21. Talk to Me
22. The Covenant
23. #annaismissing
24. Úsvit
25. Extraction 2