Posledné recenzie (5 272)
Počatie (2024)
Kláštor, je(B)tišky, mystický nádych a miestami (najmä vďaka hudobnému doprovodu) fakt vydarená, hutná atmosféra, dokázali spraviť zo snímku priemernej úrovne, pomerne solídnu “zábavu” v rámci žánru, pričom v prípade vtiahnutia do deja, divák nebude mať problém doceniť či odignorovať to, čo by inde netoleroval. Ja sa priznám, čakal som to teda ďaleko horšie, no toto si hodnotenie “troch” určite zaslúži, i keď jedným dychom musím dodať, že by snímku pomohli ešte výraznejšie hororové scény, a to nie len počas diania, no najmä v samom závere, ktoré mohlo byť väčším “finále”.
Mary (2019)
Čakal som to ďaleko horšie. Ono samozrejme, nejedná sa o nijak prevratnú ducharinku, odohrávajúcu sa na lodi, no pár zábleskov sa nájde, pričom kvalita spracovania nie je taktiež na zahodenie. Je to proste taký malý, nenáročný počin v rámci žanru, ktorý neurazí, no taktiež nemá zbrane, aby prekvapil.
Noc drůbežích mrtvol (2006)
Ide o extrémne amatérsky splater, miesta tak trápny, že má človek priam dojem, že nič trápnejšie doposiaľ ani nevidel. Lenže! V rámci subžánru je to proste akceptovateľné a takto nejak to má vyzerať. Neberie sa to ani na stotinu vážne, potoky krvi tečú, občas aj to gore veru nevyzerá zle, masky sú občas skôr na smiech, pričom štýl humoru sadne najmä tým, ktorí holdujú či dokážu aspoň tolerovať ten menej sofistikovaný, ba priam trápny. Dám tri.
Posledný denníček (108)
CARNIFEX-ov rebríček TOP krimi dokumentov - 2022
1. Gladbeck: The Hostage Crisis
2. BTK: Confession of a Serial Killer
3. Conversations with a Killer: The John Wayne Gacy Tapes
4. Conversations with a Killer: The Jeffrey Dahmer Tapes
8. The Hillside Strangler: Devil in Disguise
9. Two Shallow Graves: The McStay Family Murders
10. Polosvět
11. Vatican Girl: la scomparsa di Emanuela Orlandi
12. Menendez Brothers: Misjudged?
13. Clusterf**k: Woodstock '99
14. The Puppet Master: Hunting the Ultimate Conman
17. Killer Sally