Posledné recenzie (56)
Violet Evergarden - Aisuru Hito wa Zutto Mimamotte Iru (2018) (epizóda)
Reálně jsem se modlil v konec epizody. Taková dávka emocí na 25 minutovou epizodu. Extrémní. Totálně mě to rozložilo na atomy.
Tate no júša no nariagari - Raphtalia (2019) (epizóda)
Tak z tohohle dílu mi vypadla brada, stejně jako Rifaně.
Tate no júša no nariagari - Melty (2019) (epizóda)
Epizoda složená z escort mise. Souboje šly stranou a hlavní stránkou je humor. A pak přijde na scénu Motoyasu. Krásně ukázal jakej to je bezmozek.
Posledný denníček (7)
Žebříček zhlédnutých filmů v dubnu 2024
5*
---------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------
4*
---------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------
3*
---------------------------------------------------------------------------------
Ulice strachu – 3. část: 1666 (2021)
Myška Pattie: Na vlnách dobrodružství (2022)
---------------------------------------------------------------------------------
2*
---------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------
1*
---------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------
Odpad!
---------------------------------------------------------------------------------