Posledné recenzie (85)
The Gray Man (2022)
Praha s mrakodrapama a zaroven Praha=Berlin a Viden? 😁 tolik faku uz bohuzel nestrpim ani v americkym filmu, jinak bych dal asi i ctyri hvezdy.
Terminátor: Temný osud (2019)
Za akci 5*
Macík (2012)
3,5