Posledné recenzie (26)
Pestrý život jedné kočky (1990) (seriál)
Musím se přiznat, že to je poprvé, co jsem tento animák viděl v telce. Není špatný. :)
Velké dobrodružství Čtyřlístku (2019)
Za mě horší, než Ve službách krále. Ten měl promyšlený příběh, zatím co tohle mělo 5 epizod v jednom, což podle mě není ono, ale dá se na to koukat.
Pokémon - Diamond and Pearl (2006) (séria)
Za mě nejlepší série, co existuje. Jediné co mi v té sérii nudí jsou soutěže kordinátoru, což je spíš pro dívky no. :D Jinak ta fínální bitva s tím Paulem byla luxusní! Snad se v nějaké sérii znovu objeví.
Posledný denníček (1)
Filmy 1999 - 2014
1999 - Babar král slonů
2001 - Shrek