Posledné recenzie (25)
Červená volavka (2018)
Lehce zvrácený námět s mírnou dávnou erotiky. Podurá atmosféra ruských tajných služeb, kdy je bývala baletka s tváří Jennifer Lawrence, nevědomky umístěna do programu na výcvik agentů, kteří se více než kdokoliv jiný učí využívát chtíč za použítí svého těla. Jennifer v roli uvěřitelná a přesvědčivá. Děj povedený a promyšlený. Závěr překvapivý. Jediné co musím vytknout, že chvilkami se už koukáte na hodinky, jak ten film vlastně dlouho trvá.
Jumanji: Vitajte v džungli (2017)
Tvůrci podobných titulů jako je Jumanji (2017) nebo Pobřežní hlídka (2017), by se měli více soustředit na to, aby natočili dobrý film, než na tržby. Podle mě je to podprůměrná komedie, která trží jen na velkých jménech. Dějově je to příliš dětinské a nezábavné. Abych jen nekritizoval, musím uznat, že přerod z deskové hry Jumanji na videohru je skvělá možnost přemostění z původního filmu do toho nového.
Zmenšovanie (2017)
Nesmyslné, nudné, nezáživné, jediné co můžu vypíchnout je, že celý program zmenšování populace, kvůli lepší udržitelnosti přídorních zdrojů a minimalizování lidska na ekologii a přírodu je smysluplný. To je tak vše. Matt Damon po Velké činské zdi se opět upsal do naprostého propadáku a úplného nesmyslu.