Reklama

Reklama

Fringe

(seriál)
  • Česko Hranice nemožného (viac)
Z nakrúcania 10
Mysteriózny / Sci-Fi / Thriller / Horor
USA, (2008–2013), 74 h 31 min (Minutáž: 43–81 min)

Hrajú:

Anna Torv, Joshua Jackson, Lance Reddick, Blair Brown, Jasika Nicole, John Noble, Kirk Acevedo, Seth Gabel, Michael Cerveris, Mark Valley, Leonard Nimoy (viac)
(ďalšie profesie)

Série(5) / Epizódy(100)

Příběh se točí kolem tří nepravděpodobných spojenců – půvabné a odhodlané agentky FBI, geniálního, ale duševně chorého vědce a jeho jízlivého syna s poněkud bouřlivou minulostí – kteří vyšetřují sérii bizarních úmrtí a katastrof, známých jako "Vzorec". (Warner Bros. CZ)

Diskusia

Jarin69

Jarin69 (hodnotenie, recenzie)

Nrvim, jestli to měla být kopírka Akt X, ale mě to vůbec nebavilo. Uplně nesmyslné příběhy, navíc natočené nezáživnou formou.

Pod

Pod (hodnotenie, recenzie)

Shakaar

Tak Akta X snad ani nemají hlavní děj, jen jednotlivé případy... A pochopit děj a pochopit sdělení tvůrce pro diváky také není totéž.

na príspevok reagoval Shakaar

Shakaar

Shakaar (hodnotenie, recenzie)

Pod

Doporučuju hlavně Twin Peaks, jestli obviňuješ diváky Fringe, že děj nepochopili, tak ještě po té po nějakou dobu budeš přemýšlet nad tím, co tím chtěl klasik říci a stále nebudeš mít dost. Abrams je oproti tomu žabař.

na príspevok reagoval Pod

Pod

Pod (hodnotenie, recenzie)

Shakaar

Ani jedno jsem nesledoval, takže to říct nemůžu. O žádném vykrádání jsem se tu nebavil, a když chceš už jít do vykrádání, tak kdo dnes něco jiného nevykrádá. A taky je rozdíl mezi vykrádáním a inspirací. Ale o tom se vážně bavit nechci.

na príspevok reagoval Shakaar

Shakaar

Shakaar (hodnotenie, recenzie)

Pod

Až na to že Lost vykrádal Twin Peaks, X-Files a kdoví co ještě...takže Abrams či kdo jiný s ničím novým nepřišel, akorát to přišlo zas do kurzu. 

na príspevok reagoval Pod

Pod

Pod (hodnotenie, recenzie)

Shakaar

Tak taky říkám, že vkus lidí a seriály šli po přelomu desetiletí a nástupu produkce HBO do háje. Ztraceni jsou z roku 2004 a položili základ seriálům, jak je známe dnes. Ty se ale bohužel už vytrácejí.

na príspevok reagoval Shakaar

Pod

Pod (hodnotenie, recenzie)

Gertrudo

Christopher Nolan, zřejmě asi jo, ale o tom jsem se nebavil. Ten je tak profláknutej, že i když natočí blbost, lidi mu to budu žrát. Já se tu bavil hlavně o Abramsovi. Prosim tě, točí a produkuje jedny z mála nejlepších filmů a seriálů, ale rozhodně to mainstream není (Star Wars nepočítám). Jeho filmy bohužel nijak extra nevydělávaj a ani se o nich nemluví. Viz loňský rok - Cloverfield a Star Trek jsou top filmy, ale lidi jedou jen po Star Wars a komiksech.

Gertrudo

Gertrudo (hodnotenie, recenzie)

Pod

OK, zjavne mas nejake osobne problemy a reflektujes tuto nasranost do serialov:).
Ale ja som sa pytal preco nolan a abrams nie je mainstream(tie serialy co spominas tam patria tiez)? Vsak nolanove filmy maju obrovsku sledovanost, a v podstate boli spracovanim velmi podobne westworldu. Abrams ak nie je mainstream, tak fakt netusim podla coho to rozdelujes(zeby len osobne sympatie?), vsak ked si len pozries jeho tvorbu tak driva vacsina je cisty mainstream.

na príspevok reagoval Pod

Shakaar

Shakaar (hodnotenie, recenzie)

Pod

A proč tě to tak rozčiluje? Reklamu na lecos máš dneska na každém kroku, buď to ignoruješ, nebo ne. ohledně mainstreamu, tak ten vždy byl a vždy bude v různé podobě. Vždy budou oblíbené seriály, filmy, které budou "cool", akorát se doba mění a s tím se mění i pohled na to jak se točí. Ostatně Lost není nic jiného než jistá forma Mainstreamu, takže trochu jsi směšný v tom, že toto kritizuješ a zároveň se na to díváš. Nezavání to trochu pokrytectvím?

na príspevok reagoval Pod

Pod

Pod (hodnotenie, recenzie)

Shakaar , Gertrudo

Za mainstream považuji ty otravné seriály a filmy, o kterých něco uslyšíš sotva, co se probudíš. Walking Dead, Game of Thrones, Stranger Things, (Star Wars), komiksovky, Temný případ. O většině z toho slýchám, jak je to úžasné a přitom jde o nezajímavé příběhy s chabými postavami... A tak dále, prostě slabota. Právě proto musím tvrdit naprostý opak, a to, že jde seriálová tvorba pořádně do prdele. 100% koukatelné seriály spočítám na prstech jedné ruky, z toho většina je málo sledovaná a na hraně zrušení, dva z toho letos končí, jeden ani prakticky seriál není. A ani jeden z nich není to pravé, co bývalo na přelomu dekády, či před ním. Připadá mi, že seriály jdou do háje a lidstvo také.

na príspevok reagoval Shakaar, Gertrudo

Gertrudo

Gertrudo (hodnotenie, recenzie)

Pod

Abrams a Nolan ak nie je mainstream(ok kvalitny), tak uz neviem co potom mainstream je:), vsak minimalne nolan uz patri k spielbergovi co sa znamosti mena medzi neznalcami filmov tyka.

na príspevok reagoval Pod

Shakaar

Shakaar (hodnotenie, recenzie)

Pod

Naopak právě proto že je to HBO, tak ti by si žádný z odpuštěním "shit" neobědnávali. Jinak by druhou serii nezakoupili plnohodnotnou serii na 20 dílů. V plánu je minimálně 5 řad. A řekni mi co není v dnešní době mainstream. V době kdy se seriály začaly v podstatě dělat na zakázku jak pro Amazon či Netfix, což si myslím že je budoucnost seriálové tvorby, si myslím že normální seriálová tvroba nemá šanci na přežití. Už žádný Fox, žádný debilní čas vysílání. Scénaristé naopak nemusí zbytečně měnit plány, které poškodily už nespočet seriálů. A je to poznat i na hercích, najednou tam nejsou bečkoví až céčkoví herci, nebo herci na začátku kariery, je to lákadlo pro holywoodské hvězdy, které se můžou podepsat pod dlouhodobě finančně zajímavém projektu. Prostě kvalita seriálové tvroby se v posledních letech neskutečně zvedla, což je jedině dobře.

Ohledně pro mě useknutého příběhu po třetí řadě. Ono to ani válka nebyla, byl to boj o Petera samotného a o to který vesmír přežije. To jak by to nakonec dopadlo bylo akorát řečeno v menším epilogu na konci třetí řady, kdy druhý Walter dokončil svou "pomstu" zabitím Olivie. Neřešilo se vůbec potenciál který byl v dítěti Petera u druhé Olivie, jak by to naopak mohlo spojit dohromady dva vesmíry. V pohodě by to byla příběhová linie pro 4. či by to bylo pojaté jako to 13 dílné finále. Ostatně jak má vypadat finále serie ukázali v Person of Interest. A dosazení Petera v novém prostředí, kde ho nikdo neznal, částečně recyklace nápadu původně využitého z 3. řady. Chápu že scénaristé buď z časových důvodů či z finančních důvodů museli nějak osekat děj, nebo ustoupit od původního plánu a detailů jsem si naopak všimnul, natolik abych viděl Fringe jako po 3 řady uceleného hodně dobrého příběhu, a poslední řady usekaného příběhu, kde scénaristé v zrychlené formě snažili dovyprávět nějak příběh. Humor a prostředí zůstalo, dá se říct že jsem se seriálem i dál bavil, ale už to nebyl ten starý dobrý Fringe.


na príspevok reagoval Pod

Pod

Pod (hodnotenie, recenzie)

Shakaar

Navíc příběh války mezi vesmíry byl 3. sérií uzavřen, tos ho chtěl roztáhnout na další dvě? Vždyť by sis pak zas stěžoval, že to moc natahují. Chápu, že to někdo může brát jako "zradu," 3 série jsi v časové linii, kde jsi jako doma a najednou jsi jinde, kde se spoustu věcí odehrálo jinak a postavy už nejsou těmi, kým byli. Jedině tak mohl divák pochopit vážnost Peterovi situace, která byla dost krutá. Nesmí ti uniknout žádný detail a hlavně to musíš chápat. Žádná chyba scénáristů.

na príspevok reagoval Gertrudo

Pod

Pod (hodnotenie, recenzie)

Shakaar

Westworld je jen bohužel mainstream šíleně přeceňovaného HBO a divím se, že se jak Abrams tak i Nolan do toho pouštěli. Zřejmě už byli v hodně zoufalé situaci. Ale to sem nepatří... Další seriál dělá opět pro HBO, ale právě kvůli HBO tomu moc nadějí opět nedávám.

na príspevok reagoval Shakaar

Shakaar

Shakaar (hodnotenie, recenzie)

Jinak můžete klidně seriál považovat za náboženství, kterému se nemůže říct nic špatného, nebo považovat mě za nevědomého či hloupého diváka. Hádejte, pro diváky se to dělá. Já se považuju naopak ta náročného diváka, jinak bych se nedival třeba na Westworld, nebo na Twin Peaks. Musím se ale přiklonit na stranu lidí, kteří považovali to co provedli na konci 3. respektivě v 4. řadě jako podraz na ty, co to sledovali v ten pátek či stahovali. Najdenou je chápu, že začali si dávat otázku, zda mělo vůbec smysl sledovat ty 3 řady, když scénaristi udělali reboot serie uprostřed seriálu a vlastně i na konci seriálu. Celistvě to možná vypadá, člověkovi se zachová ta zábavnost, ale ve výsledku je okraden už jen tím jak lacině k tomu tvůrci přistoupili. To jsem měl na mysli, můžete si o mě tedy myslet cokoliv, budu si za tím stát a to ne pro to, že bych seriál neměl rád, ale právě pro to. Kdyby ne, nevydržel bych to do konce a zabalil bych to na konci 3. řady. Naneštěstí mám i jiné zájmy, takže zas tak okraden si nepřipadám.

na príspevok reagoval Pod, Pod

Shakaar

Shakaar (hodnotenie, recenzie)

G.Sylar

Časový index napovídá, že ses někdy v té době vracel snad z hospody :-D. V prvé řadě si dej studenou sprchu, je to jen seriál. Na více jak 5 řad bych ho stejně neviděl, už jen z toho důvodu, že natáčení se často posouvalo kvůli zdravotního stavu jak Nimoye, Nobleho či Blair Brown. I z toho důvodu Nimoy se v zásadě objevoval jen na začátku či konci řady. Víc jak 5 řad není v dnešní době realné krom zájmu stanice samotné, rovněž z důvodu zájmu herců, kteří si po určité době mají snahu se posunout k jiným projektům. Ohledně to celistvého příběhu. Dejme tomu, že to vše nakonec dává smysl, ale z mého pohledu byl restart ve 4. řadě pouhou snahou o oživení skomírající sledovanosti. S tím, že v konečném důsledku absolutně nic neřešil. Olivii je vrátily vzpomínky na Petera, Walter ho přijal za svého syna, nakonec most mezi dvěma vesmíry uzavřeli a osud druhého vesmíru, ve kterém tím zabili možnost rozvoje tamní dějové linie. Oni ten rozvoj prakticky zabili už spojením dvou vesmírů, čímž vymazali existenci druhé Olivie s Peterovým synem., co jen tak pro zajímavost zmínili snad jako provokaci pro FOX na konci 4. řady. Pokuď by dejme tomu pokračovali ve 4. řadě nastoleném trendu, výsledný produkt by vypadal mnohem lépe, než tomu je nyní. Dá se říct, že seriál čelil zrušením už od začátku a co řadu se spekulovalo o tom že seriál nedostane zelenou, to je úkaz dnešní doby v televizi, často daleko zajímavější projekty jsou zrušeny hned na začátku. Scénaristi buď k tomu přistoupí normálně že jedou dál a i za cenu nedokončeného děje zakončí řadu. Fringe ani toto nedělal, scénaristi nepochopitelně šli složitější cestou a tím si naštval část divácké obce. Ono ani tak nevadilo, že to resetovali na konci 3. řady, kdyby to opravdu mělo význam. Co asi tak změnili, max to, že z Bella udělali nepochopitelně záporáka místo druhého Waltera, čímž zabili jednu nejlépe provedenou dějovou linii, která měla i dobrý background, najednou druhý vesmír ani nebyl třeba, možná proto jej na konci řady uzavřeli, myslím ten most. A 5. řada, jako spin-off dobrý, ale není už to Fringe. Na otázku Poda zda by mi vadilo, kdyby se neodhalil celý background ohledně Observers, říkám nevadilo, September sice byl stěžějní pro celou serii, ale celkově oni jako lidé z budoucnosti nebyli. Nevím zda toto byla jeden z příběhů, který měl přijít během seriálu, ale řekl bych že to působylo v rámci celého Fringe nepřirozeně. 

G.Sylar

G.Sylar (hodnotenie, recenzie)

A perfektní vtip kam se na Walterovo hlášky hrabou komediální seriály plný laciného vtipu.

na príspevok reagoval Gertrudo

G.Sylar

G.Sylar (hodnotenie, recenzie)

Fringe je po všech stránkách špičkovej, intro, charaktery, příběh, soundtrack. Akorát by mohl být delší daleko delší. Aspoň 9 řad.

G.Sylar

G.Sylar (hodnotenie, recenzie)

Shakaar

Shakaar: "Fringe nevyhnutelně scénaristi se dostali do jakési slepé uličky, kde to buď vyřešili restartem deje, nebo využití původních nápadů pro novou dejovou linii." ______________________________________________________________________________________________ Co to tu zvracíš, Fringe se nedostal do žádný slepý uličky. Díky zkurvenýmu FOXu se musel poupravit scénář, tak aby se vešli do 5 řad navíc s pátou ještě poloviční. Jinak původní jistě byl na víc než 6 řad takže tam z originálu toho spousta chybí. Ale stále ten seriál je inteligentní, ucelený, a příběhově tak spletitý že jak je vidno mnoho lidí ho nepobere. Seriál šel do hajzlu protože to zkurvilo vyjebaný studio FOX. Ale i tak ho tvůrci i přes psychicky narušené ultimáta vyjebanců z FOX dovedli do zdárnýho konce takovým způsobem že je to nejlepší seriál všech dob. Dále proč si myslíš že když se nějak restartuje nebo jiným způsobem upraví časová línie, tak že je to hned dle tebe z důvodu tvé "slepé uličky". Co když je to prostě součástí jednoho velkýho příběhu kterej prostě zabedněnci nepochopí ale to tě asi nenapadlo co?

na príspevok reagoval Shakaar

Pod

Pod (hodnotenie, recenzie)

Shakaar

V první řadě Abramsovi zásluhy nedávám. tos řekl ty. Já reagoval především na tvé "že to prostě typický průběh serie od Abramse a nezvládnutí příběhu po scénaristické stránce." Když jsme ale u toho, tak bez JJ by nevzniklo ani jedno z těchto precizních děl a ty zásluhy si rozhodně zaslouží, stejně jako zbytek zmíněných tvůrců. A zmiňovat jen Nolana, je jak mít jen polovinu mince - tudíž bezcenné. Co se týče tvých slepých uliček, to je tvůj (možná ani to ne) názor. Zbytečné to nebylo vůbec, už jen kvůli dořešení záhady Pozorovatelů. (To bys tu zas brečel, že nevysvětlili, co jsou zač, že?)

Shakaar

Shakaar (hodnotenie, recenzie)

Za Person of Interest je odpovědný Jonathan Nolan, to jen tak pro doplnění, nějak jsem v texu jeho jméno zapomněl zmínit.

Shakaar

Shakaar (hodnotenie, recenzie)

Pod , Pod

V prvé řadě nemůžeš házet všechny seriály do jednoho pytle, či dávat Abramsovi zásluhy. Fringe či Lost není ani tak záležitost Abramse jako Kurtzmana či Orciho, za Person of Interest. A jejich "rukopis" je na těchto seriálech vidět. Person of interest je po tématické i dramatické stránce domrtě využit jeho potencial a závěr je více než pro diváky přijatelný, dokonce s možnosti potenciálu ve Spin-offu. Lost a do jisté miry i Fringe nevyhnutelně scénaristi se dostali do jakési slepé uličky, kde to buď vyřešili restartem deje, nebo využití původních nápadů pro novou dejovou linii. Výsledkem bylo, že oba seriály se tak dá se říci ze zvědavosti než z nadšení dokoukali, ale že by z toho lidi byli odvaření bych neřekl. Jediný kdo prošel jejich rukama a byl i do konce koukatelný, byl Alias, a to myslím po celých 5 řad, i ta zkrácená, o které někteří říkají že je účelová se dá se říct povedla. To se nedá říct o Fringe, která byla naprosto zbytečná a pokuď chtěli rozvíjet myšlenku v podobě "evil Observers" tak to mělo dostat spin-off, ne 13 epizod. 

na príspevok reagoval Pod, G.Sylar

Pod

Pod (hodnotenie, recenzie)

Shakaar

A "recyklují což je známka ubohosti"? Při zamyšlení nerecyklují nic, zase jde jen o nepozornost a neuvědomění samotných diváků. Zde je vše naprosto logické, vše je zcela opodstatněné a hbitě využito k vyprávění zcela nové příběhové linie.

na príspevok reagoval Shakaar

Pod

Pod (hodnotenie, recenzie)

Shakaar

Fringe vysílali v tom vůbec nejhorším čase - pátek. Zkrácení 5. série bylo opět rozhodnutí FOX. Seriál byl po celou dobu na hraně zrušení a pokud by nebyl obnoven, 4. řada měla být finále (s nezahrnutím poslední scény). Navíc seriály od Abramse (Lost, Fringe, Person of Interest) po scénáristické stránce nezvládají samotní diváci, což je ale jen jejich chyba (bohužel to však má dopad na celé dílo).

na príspevok reagoval Shakaar

Shakaar

Shakaar (hodnotenie, recenzie)

G.Sylar

Je to moje subjektivní hodnocení a nejsem sám, To že máme jiný názor, neznamená ještě abys měl právo nás kritizovat, dokonce urážet. Seriál mám rád, ale je na něm strašně vidět jak byl nákladný a jak finance hlavně v té rozpůlené řadě a nedostatku nápadů - tak to vyřešili chytře cameem na předchozí řady. Ono samotné prostředí 5. řady se mi líbilo, takový futuristický nacismus. Nicméně potenciál, který to mělo pro vlastní seriál nacpali do 13. epizod na kterých bylo vidět snížení rozpočtu. A konec, který v podstatě byl takový reset událostí. Já seriály takové mám rád, ale prostě nevydrží, jsou nákladnější než ostatní a často vysíláni v době, kdy mají konkurenta nějaký zábavnější pořad, či zaběhlý seriál. To byl i problém Fringe. 

na príspevok reagoval Pod

G.Sylar

G.Sylar (hodnotenie, recenzie)

Ti všichni co píšou že je nelogická 4. a 5. sezona, že je recyklující nebo dokonce frustrující tak tito lidé jsou jen inteligentně omezení, bez většího intelektu. Nikdo jim to sice nemuže mít za zlé ale pak tito podřadní lidé bohužel přispívaji ke kurvení nejlepších seriálů všech dob. Druhou stránkou je FOX, kterej seriál chtěl zrušit několikrát z malé sledovanosti. Ale zase to končí u lidí. Prostě díky debilům, tu nebude místo pro inteligentní a seriozní masterpiece seriály!

na príspevok reagoval Shakaar

Uživateľ zmazal svoj príspevok.

Hyena_15

Hyena_15 (hodnotenie, recenzie)

prve dve série boli vazne dobre.. tretia uz frustrujuca. a 4-5 uz nedomyslena plna nelogickich veci.. a posledne casti serialu uz zivotu neschopne a nefunkcne úplna strata casu..

na príspevok reagoval G.Sylar

Pod

Pod (hodnotenie, recenzie)

Vy všichni naděláte, to je děs. Když už máš tolik za sebou, tak by snad bylo dobrý se alespoň dozvědět, jak to všechno dopadne...

Shakaar

Shakaar (hodnotenie, recenzie)

Hexa

Já ti nechci nic prozrazovat, je lepší když si uděláš sama obrázek o serii jako celku. Navíc to má snad půlku řady, tak 13 dílů...jeslti tě bude aspoň hnát chuť jak bude vypadat konec, tak to během chvilky dáš. Jinak čtyřka má docela solidní zakončení a až ho uvidíš, budeš asi si ťukat do hlavy, proč se vůbec vraceli v páté řadě. Ale je to na tobě, když jseš tak daleko, asi bych to přetrpěl :D.

na príspevok reagoval Pod

Hexa

Hexa (hodnotenie, recenzie)

Mimesis

No, no ale... Tolik hodin mi to sežralo! Já chci zpátky svýho Petera a buď nějakej happyend nebo aspoň pořádnou řezbu. A teď sem se nasrala xD 

Hexa

Hexa (hodnotenie, recenzie)

Shakaar

Chceš mi tím naznačit, že pátá řada je ještě horší? o_O Já jsem popravdě doufala, že se to v pátý řadě nějak vrátí do "normálu" a to byl vlastně jeden z hlavních důvodů, proč mám odhodlání tu čtyřku nějak přetrpět. 

na príspevok reagoval Shakaar

Shakaar

Shakaar (hodnotenie, recenzie)

Hexa

Čtvrtá řada je bohužel kámen úrazu a stejně jako ostatní si myslím, že to prostě typický průběh serie od Abramse a nezvládnutí příběhu po scénaristické stránce. A jak sis asi všimla, dost ve čtverce recyklují což je známka ubohosti. Popravdě, možná by čtyřka dávala smysl více, kdyby to byla poslední řada, ale 5. řada tě asi připraví o zbytek fantazie...prostě stane se z toho paskvil. Je to škoda, protože serku jsem měl rád. Takto s tímto vědomím ani nemám chuť se na to podívat znovu. Pomrvili to prostě.

na príspevok reagoval Hexa, G.Sylar

Hexa

Hexa (hodnotenie, recenzie)

Shakaar

Já na to teď koukám poprvé, díl po dílu a dopracovala jsem se teď cca do půlky 4. série. Popravdě, z prvních dvou jsem byla nadšená, třetí byla sice prapodivná, ale jde to. Ale to, co je teď ve 4., to je děs a hrůza. Tady už nejde o mojí fantazii, ale zřejmě o mojí trpělivost, co ještě snesu a co už ne. Bohužel z posledních pár dílů mám pocit, že už nemám sílu koukat na další díly. A to sem si myslela, že moje fantazie nezná hranic :( 

na príspevok reagoval Shakaar, Mimesis, G.Sylar

Shakaar

Shakaar (hodnotenie, recenzie)

Mimesis

Já bych spíše vsadil na nějaké to emocialně-duševní propojení těch dvou. Přecejen, byli to milenci, měli se brát. Je to stejné jak v třetí řadě byla takto propojena s Peterem. Nebo prostě tohle neřešit, serie už tak byla v tomto přetažená za vlasy a kdybych musel hodnotit jen toto, tak by to bylo na odpad, protože v realu nevím jestli by bylo něco takového možné. Ale proto na to hledíme, je to fantazie, takže záleží taky na naší fantazii :D.

na príspevok reagoval Hexa

Shakaar

Shakaar (hodnotenie, recenzie)

Mimesis

Já myslím, že to částečně podvědomím Liv, částečně LSD a částečně WTF situací v serii. Navíc ne vše co řekně Walter je 100% pravda.

na príspevok reagoval Mimesis

Mimesis

Mimesis (hodnotenie, recenzie)

Koukám znovu na první řadu a... (spoiler) Existuje vysvětlení, jak je možné, že John Scott viděl a slyšel Olívii a později s ní dokonce mohl mluvit, ač Walter tvrdil, že se jedná pouze o vzpomínky a komunikace s ním není možná?

na príspevok reagoval Shakaar

Shakaar

Shakaar (hodnotenie, recenzie)

Hexa

To je ten myslím "vánoční díl" jak ta náctiletá bálila Petera. Vysvětlení je jednoduché, díl natočili dříve, ale nestačili ho z nějakého důvodu distribuovat televizi. Takže se ho rozhodli odvysílat o vánocích a udělali z ní něco na způsob bonusové epizody. Shodou okolností prostě ten herec v seriálu nehrál a děj se vymykal dějové linii.

na príspevok reagoval Hexa

Hexa

Hexa (hodnotenie, recenzie)

Mohl by mi prosím vás někdo nějak relevantně vysvětlit, jak je možný, že se v druhý sérii opět začal objevovat živý a zcela normální agent Charlie Francis, když ho na konci první série hodily do kotle a jeho kopii "měňavce" zastřelili? Já jenom nechápu, jak je možný, že se tam prostě jen tak zjevil a všichni se tváří, že je to ok :/ 

na príspevok reagoval Shakaar

Pod

Pod (hodnotenie, recenzie)

Shakaar

Přesně tak, souhlas. Nevím jak tobě, ale u mě byla u Terra Novy spokojenost, lidi na tom dělali dobrý, první řada měla být seznámení s postavami, což byla, ve druhé se to mělo pořádně rozjet. Jenže jak jsme o tom mluvili studio netrpělivé a nenažrané, zjistili že do projektu s takovým potenciálem a ještě do druhé řady o 22 epizodách by museli narvat tolik prachů... tak to radši srabi vzdaly. Což se děje až moc často, bohužel.

Shakaar

Shakaar (hodnotenie, recenzie)

Pod

Tak jak jsem psal, na seriály už kašle, protože ho nezviditelní tolik, spíše funguje jako záruka pro kvalitní herce, kteří se v jeho seriích objevují. A máš pravdu, kvalitních producentů a scénaristů je málo. Dává to ale smysl, televize nemají trpělivost a jestli to nemá takovou a takovou sledovanost, jde to do koše. Joss Wheedon je typický příklad, Buffy, Angel jsou třeba ok, ale Firefly to je prostě klasika. A je vidět že i on nemá trpělivost na netrpělivé společnosti, které mnohdy ty serie pouští v chaotickém pořadí, takže se někdy nedivím, že to nemá takovou sledovanost. Proto ta kvalita mizí, zase je tu šance že se doplní, protože těch tvůrců je v USA dost a je to nelehká konkurence. Je to rozdíl oproti VB, kde je BBC s různými s různými pobočkami a tato společnost si prostě dokáže i díky menšímu počtu udržet jak tvůrce, tak i herce. Někdy je to trochu i otravné, že v seriích se objevují pořád ti samí :D. Rovněž, seriál má jiný formát natáčení. Nenatočí se 20 nebo 13 epizod po pilotu, ale natočí se 3 nebo 6 s tím, že buď se bude pokračovat nebo ne.

na príspevok reagoval Pod

Pod

Pod (hodnotenie, recenzie)

Shakaar

Tak jistě, ve filmech ale exceluje... Jako shánět teď nějaké kvalitní tvůrce seriálu je celkem o hubu. Vždyť teď když se někdo na seriálech rozjede, jde hned k filmu. Jistě se točí kvalitní seriály, ty mne ale většinou nenadchnou. Až na ty britské. Ale co točí třeba HBO, nebo ty animované sračky (úmyslně nezmiňuji, jelikož bych byl ukamenován) :-D Tvorba JJ mi vyhovovala, škoda že polevil.

na príspevok reagoval Shakaar

Shakaar

Shakaar (hodnotenie, recenzie)

Pod

Tohle není o Foxu, nebo společnosti samotné. Abrams si sám může vybrat s kým má/nemá pracovat a jeho volby nejsou dvakrát nejštasnější. Zatím pracoval s jediným tvůrcem co za něco stojí a to je Jonathan Nolan, ostatním se sotva dá říkat scénaristé. Ohledně jeho volby Foxu, stále je to špička mezi televizemi a ona sama musí myslet co je pro ní nejlepší. Hold se rozhodla nepokračot v Nově, respektive odmítla platit tolik peněz za velké hovno. Ohledně JJ seriálů, tak udělal terno s Lost a je stále víc zárukou nějaké kvality. Sice mu ruší každý druhý seriál, který by možná na kabelovce vynikl více, ale bez úspěchu s Lostem by JJ byl nula, takže si musí klást ty největší ambice. To že má mizerné spolupracovníky, to je jeho chyba a částečně je odpovědný za konce serií. Kdyby serie více hlídal kam se ubírají, nekončili by tolik. Trochu mi taky příjde, že na televizi už sere a chce vyniknout ve filmu, takže nějaký ten seriál klidně oželí. Je to do jisté míry škoda, protože se tam objevovali na poměry kvalitní herecké osazenstvo, což drželo vysokou úroveň serie.

na príspevok reagoval Pod

Pod

Pod (hodnotenie, recenzie)

Shakaar

Tak já už doufám, že se JJ Abrams poučil a FOX už nechá jednou pro vždy, když mu furt ruší jeho seriály. Almost Human, Fringe, Alcatraz. Pro mě je JJ nejlepším režisérem a ještě se předvede. Teprve se rozjíždí. U Terra Novy si bohužel FOX neuvědomil že také existuje cesta "za málo peněz hodně muziky" kterou se vydal dvakrát tak levnější Primeval.

na príspevok reagoval Shakaar

Súvisiace novinky

Lance Reddick zemřel ve věku 60 let

Lance Reddick zemřel ve věku 60 let

17.03.2023

Šok a obrovská tragédie. Tak nějak by se dala popsat nečekaná zpráva o smrti herce Lance Reddicka, jemuž bylo pouhých 60 let. Hvězda nespočtu seriálových a filmových rolí se zapsala do paměti diváků… (viac)

J. J. Abrams chystá nový sci-fi seriál

J. J. Abrams chystá nový sci-fi seriál

12.12.2016

Režisér Star Treku a sedmých Star Wars zatím neoznámil svůj další celovečerák, na televizní scéně ale zůstává plně činný. Ačkoliv se o Westworld staral hlavně Jonathan Nolan, jednalo se o Abramsovu… (viac)

Zemřel Leonard Nimoy

Zemřel Leonard Nimoy

27.02.2015

"Život je jako zahrada. Zažíváme dokonalé chvíle, ale uchovat je můžeme pouze ve vzpomínkách." Takhle před několika dny komentoval život herec a režisér Leonard Nimoy, v němž určitě poznáváte pana… (viac)

Abrams: SW VII, robopoldové a magie s Cuarónem?

Abrams: SW VII, robopoldové a magie s Cuarónem?

29.01.2013

J.J. Abrams se oficiálně stal nejvytíženějším filmovým a televizním tvůrcem na planetě. Především: studio Disney oficiálně potvrdilo, že DžejDžej opravdu podepsal smlouvu na režii Star Wars: Epizody… (viac)

Reklama

Reklama