Recenzie (1 650)
Modrooký Mickey (1999)
Komédia Mickeyho modré oči má miesta so slušnou dávkou vtipu. Obecne komédie z mafiánskeho prostredia môžu buď prinášať želaný úspech, alebo čistý prepadák. Tu mi to pripadalo na taký-nejaký zlatý stred. V rámci toho, aký bol rozpočet, je to ale určite sklamanie. Minimálne pre producentov.
Lesný duch (1981)
Jeden z predstaviteľov legendárnych (krvilačných) hororov. Je neuveriteľné, čo Sam Raimi dokázal spraviť s nízkym rozpočtom. Scény na ľakačky (hlavne s rukami) sú veľmi dobre vsunuté a ťažko predvídateľné v daný okamih. Nevyspytateľná kamera, pútavá hudba, fantasy-magorinské dobrodružstvo a všetko, čo k tomu patrí. A nervydrásajúce odľahčenie.
Dragon Ball Z (1989) (seriál)
Ani neviem prečo ma tento japonský seriál v detstve tak fascinoval. Snáď cez mytologickú poéziu až po efektné akčné súboje, ktoré disponovali neopozerateľným kúzlom. Otvorilo to dvere celej škále zahraničnej animovanej tvorby.
Čistá duša (2001)
Veľmi kvalitný a skvelo zostavený životopisný film skúmajúci osud jedného veľkého (a tak "troška narušeného") génia. Schizofrénickým portrétom zakombinovaná rodinná pohádka s faktickými výpustkami biografie Forbesa Nasha nerobia paseku, dej, herecké výkony (a scenár) sú v mnohom veľmi citlivo podané aj človeku, ktorého takéto snímky spravidla obchádzajú... Za takéto role si vážim hercov, pán Crowe ! (od Gladiátora si nemusel za každú cenu neustále dokazovať, že si skvelým hrdinom )...
Planéta opíc (1968)
Konceptuálny a vizuálny klenot. Vo svojom žánri patrí medzi 5-10 najlepších. Skrátka ORIGINÁLNE, NESTARNÚCE, metaforicky MRAZIVÉ a myšlienkovo VYBRÚSENÉ. Ďaleko za hranicou filmového média. A Charlton Heston je vo fantastickej forme. P.S.:Môj prvý sen z detstva, ktorý si doteraz pamätám, bol práve s týmito opicami. Hotová nočná mora :-). No a niečo podobné ako na Planéte opíc sa deje s týmto svetom, ktorý padá do záhuby vo veľmi pomalých, ale istých intenciách.
Najväčšie tragédie Slovenska (2007) (seriál)
Opäť verejnoprávna televízia vyslala seriál po skutočných udalostiach na území Slovenska. Toto je tá TV cesta, akú s radosťou akceptujem. I keď to nemá taký šmrnc ako pri Najväčších Kriminálnych Prípadoch Slovenska, vôbec to nie je nikoho chyba, pretože sa jedná o prírodné katastrofy, ktoré nie sú tak atraktívne ako motivácia psychopatov a zúfalcov. Výprava odviedla veľmi dobrú prácu takisto ako pri NKPS.
Happy Tree Friends: Overkill (2005)
Tragikomédia. Nenechá nikoho bez povšimnutia :)
Smäd (1998) (TV film)
Keď som bol malý, tak ma to možno trocha zaujalo. Znečistená voda, ľudia trpia nedostatkom, obete pribúdajú. Postupom času sa nájde "liek" a všetko sa vráti do "starých" koľají. Bohužiaľ, celé to pôsobilo dosť nudne.
Extrémne prípady (2012) (relácia)
Kvôli tým cigáňov, ktorých tam velebia sa z toho stáva čistý suterén.
Admirál (2008)
Zaujímavý námet, Rusko prišlo s niečim, čo im zmenilo minulosť...občianska vojna. Admirál nepatrí medzi 1. ligu historických, vojenských filmov, ale ani neprepadol. Keďže môj pradedo tiež vtedy bojoval proti bolševikom, je mi to celkom blízke. A nakoniec vzťah od tela medzi ústrednou dvojkou je zlatučký :)