Recenzie (1 650)
Rocky IV (1985)
Ťažko uviesť lepšie bojové filmy za príklad ako práve Rockymániu. Tí, čo pozerajú Rockyho 4, nech nečakajú Oscarové výkony hercov, ale to ako dokáže obyčajný filmový snímok motivovať aj vrcholových športovcov či obyčajných ľudí, ktorí dokážu prekonať sami seba. Menej psychologický ako 1-ka (zdánlivo banálne pokračovanie), ale to je snáď každé ďalšie. Ale aj napriek tomu ROCKY IV má všetko...vášeň bojovať, pomsta kamaráta, Západ proti Východu, ZSSR vs. USA, príroda vs. stroje-steroidy, výborná hudba... jediné čo nesedí je Apollova America...
Hockey Match on the Ice (1898)
Ak sa nemýlim, prvý natočený ,,hokej´´ ... takže nezostáva nič iné než poklona. Pri tomto dokážem bez váhania prihrať hodnotenie :).
Bratislavafilm (2009)
Film, ktorý opisuje (s väčším či menším úspechom) situáciu v našich uliciach. Ak by sme ale túto nesúrodú hoc úprimnú bludiskovú hru beznádeje a kultúry chápali ako veľmi reálne vyobrazenie súčasného spoločenského stavu, aký sa silou mocou bahní v petržalských či klokočinských sídlisk, nepostavím sa zaň... P.S.: Kostelného metaforické vsuvky sa veľmi hodia.
Veštiareň (2010) (relácia)
doba kamenná ešte neskončila...škoda
Mesto tieňov (2008) (seriál)
Myslím si, že Mesto Tieňov by sa nestratilo ani v nejakom susednom štáte. Kriminálne seriály sú všade, ale tie skutočne dobré chýbajú (na našom trhu určite).
300 (2006)
Rád pozerám historické filmy, avšak nie krvavé, hysterické počítače. Pokiaľ máte teda pocit, že vzhliadate ku kulturistickej exhibícii, vidíte zrejme správne. História dostáva jednu facku za druhou (teda pokiaľ by to bolo epické ako Bravehart, Gladiator a Last Samuraj, ani by som ju nespomínal), čo mi ale nedá spávať, je pohľad väčšinového chápania... Hehe, robím si srandu, prajem im to :).
Likvidátor (1996)
Čo ja už s tým narobím, keď som to videl dobreže nie pred desiatimi rokmi a kus testosterónu vo mne ostal a nulový rozum doteraz :)? Keď na to náhodou znovu natrafím, vyjadrím sa.
Nič len pravda (2008) (relácia)
Skutočne zlý vtip. Kontroverzia nie je na škodu pokiaľ by s ňou vedel otravný a slizký pseudomoralista Šiška narábať.
Najväčšie kriminálne prípady Slovenska (2006) (seriál)
Vynikajúci slovenský seriál (až sa mi to nechce veriť), ktorý detailne opisuje tie najstrašnejšie prípady kriminalistiky tak desivým spôsobom, až tuhne krv v žilách. Vrahovia, ich motívy, zozbierané dobové materiály, výpovede, dôkladné psychiatrické analýzy... Navyše Maštalír ako sprievodca sa tam veľmi hodí počas opisovania prípadov, pri ktorých sa tvári ako profesionál, ale v kútiku cítiť jeho žiaľ k obetiam. Verím, že pokračovanie bude onedlho. Odporúčam: http://www.9em.sk/tv-serial-najvacsie-kriminalne-pripady-slovenska/
Psycho (1960)
Každý moment, každý detail, každá spomienka a vôbec každá scéna vo mne evokuje najhlbší zážitkový pocit. Brilantný a majstrovský kúsok s najlepším možným Hitchcockom, ktorý tak dovŕšil svoju životnú formu. S najdômyselnejším a najinteligentnejším možným scenárom, s perfekcionisticky narábajúcou kamerou v každom uhle, čo pomocou čiernobielej optiky dopomohlo dať mnohým scénam nezmazateľný pocit. S bezchybnými hereckými výkonmi, s atmosférou, ktorá sa prehlbovala každou minútou ako tehla po tehle až napokon explodovala do maxima. S najunikátnejšou Herrmannovou temnou hudbou, ktorá vo svojom žánri znamená asi toľko, čo pre čiernobieleho kameramana znamená farba ako evolučný prostriedok pri práci na plátne... Z toho vznikol psychologicky najmrazivejší film kinematografie.