Reklama

Reklama

Mandalorián

(seriál)
  • USA The Mandalorian (viac)
Trailer 1
USA, (2019–2023), 16 h 29 min (Minutáž: 31–59 min)

Tvorcovia:

Jon Favreau

Hrajú:

Pedro Pascal, Gina Carano, Carl Weathers, Werner Herzog, Nick Nolte, Emily Swallow, Omid Abtahi, Taika Waititi, Giancarlo Esposito, John Beasley, Horatio Sanz (viac)
(ďalšie profesie)

VOD (1)

Série(3) / Epizódy(24)

Obsahy(1)

Seriál pojednává o dobrodružstvích osamělého lovce, který najde malého tvora Grogu a snaží se ho ochránit před Impériem a mnoha jinými nepřáteli, kteří se ho snaží využít ve svůj prospěch. Na své cestě oba zažívají mnohé nástrahy i nebezpečí. (ČSFD)

Diskusia

cyphercz

cyphercz (hodnotenie, recenzie)

Gladiator15

twitter není žádné soukromí, je to platforma kde celebrity sledují statisíce/miliony lidí, dokonce i kdybys ty měl twitter i jen s pár stovkama followerů a začal tam psát např že obdivuješ Hitlera a dozvěděl se to tvůj zaměstnavatel, tak problém mít prostě budeš, obtvlášť pokud bys pracoval pro velkou korporaci:)

na príspevok reagoval Gladiator15, Yoshitsune

TheDarKnig

TheDarKnig (hodnotenie, recenzie)

Eodeon

To je to totální/totalitní myšlení mnoha lidí, vše musí být černé nebo bílé, od extrému k extrému, nic mezi neexistuje. A toho využívají propagandy.

Eodeon

Eodeon (hodnotenie, recenzie)

cyphercz

mhm, k mému vlastnímu šoku víceméně souhlasím se vším, co píšeš. jen bych doplnil, co už ostatně napsal Gladiator, že nevidíme celkový obrázek toho, co se mezi Disneym a Carano stalo, a nemůžeme vynášet definitivní soudy. a druhá věc je, že v ideálním světě nežijeme a nikdy nebudeme. nespravedlnost byla, je a bude. můžeme se snažit nastavit pravidla tak, abychom jí co nejvíce omezili, ale nikdy jí zcela neeliminujeme. a tudíž posledku myslím, že tady neplatí dvojí metr, jak říkáš, ale že tu těch metrů nekonečné množství a každý případ každého takového vyhazovu je tak specifický a má tak individuální kontext, že ho musíme posuzovat každý zvlášť, sám o sobě, protože také každý z těch herců má úplně jiný, velmi individuální a dost často dost komplikovaný vztah ke svému zaměstnavateli. a do toho my ostatně zase tak dobře nevidíme. vidíme jen to málo, co prosvítá bulvární skulinkou, a vidíme ty silně revidované a editované tiskové zprávy a komentáře obou stran. už proto bych byl opatrný s nějakými odsudky. proto také za sebe celou dobu říkám, že tweet mi připadá necitlivý, že jejího propuštění mi líto není, ale neříkám, že ho schvaluji. tak daleko bez hlubšího vhledu bych si nedovolil zajít.

Eodeon

Eodeon (hodnotenie, recenzie)

vegetol.mp

to je právě ten problém. někteří lidé jsou moc ustrašení. někdo jim vytkne netolerantní názory a oni hned vidí strašlivou inkvizici, která je a všechny jim podobné chce vyhladit z povrchu zemského. země přijme čtyři uprchlíky a oni hned vidí tisícihlavou hordu krvežíznivých teroristů, kteří zpustoší zemi, že nezůstane kámen na kameni, atd. a v důsledku toho zcela nemístného strachu se pak oni sami stávají tou inkvizicí a těmi teroristy a myslí si, že radikální ofenzivou těm katastrofám předejdou ještě v zárodku. a problém, který byl do té doby jen iluzorní, v jejich hlavách, pak oni sami stvoří.

 

čili moje rada - z ničeho strach neměj. abych citoval klasika - fear is the mind killer.

na príspevok reagoval TheDarKnig

Gladiator15

Gladiator15 (hodnotenie, recenzie)

cyphercz

Tak najprv k tomu čo povedal Ricky Gervais. To bolo myslené na ocenenia a podobné príležitosti. V súkromí si aj herci môžu slobodne vyjadrovať svoje názory tak isto ako ty alebo ja. No a znovu ti pripomínam,  že nevieš koľko toho mal na hlave Pedro a koľko Gina. Berieš do úvahy len to čo vieš, ale už nie to čo nevieš. Keby Gina vypustila na twitter jeden jediný tweet, akokoľvek kontroverzný, tak ti garantujem že ju nevyhodia :)

na príspevok reagoval cyphercz

cyphercz

cyphercz (hodnotenie, recenzie)

Lacike

v ideálním světě by nebyl vyhozen nikdo z nich, určitě nejsem přívrženec cancel culture, která se opravdu silně rozmáhá právě v USA. Na druhou stranu souhlasím s Edou v tom co psal dříve, a to že Gina i Pedro jsou velmi viditelní zaměstnanci korporace, která chce mít dobré PR (což se jim btw opravdu nedaří, viz takový Mulan) a tak když začnou do světa pouštět radikální názory, tak to tu firmu poškozuje a měla by to s nimi řešit, např. varováním atp. Jenže tam je prostě ten dvojí metr, že Pedro si klidně může nazvat 70 milionů Američanů náckama, srovnávat utrpení vězňů z koncentráků se zadržovacími tábory pro ilegály atp. a má prostě free pass na tyhle své radikální kydy, které poškozují PR Disney, ať už by je tu nějaký SJW obhajoval jak chce:) Celé je to v podstatě o tom, o čem hovořil Ricky Gervais na Golden Globes 2020: "If you do win an award tonight, don’t use it as a platform to make a political speech. You’re in no position to lecture the public about anything. You know nothing about the real world. Most of you spent less time in school than Greta Thunberg.";)

na príspevok reagoval Gladiator15, Eodeon

Eodeon

Eodeon (hodnotenie, recenzie)

cyphercz

soucit a solidarita s dikriminovanými skupinami, které jsem v diskuzích prokázal mnohokrát, nejsou exkluzivně levicové vlastnosti. může se jimi vyznačovat i apolitický člověk. třeba jako já. kdybych uvažoval podle tvé logiky, že sebemenší náznak nějaké spřízněnosti z člověka dělá extremistického levičáka, pak bys jím byl ale přeci ty sám v ještě mnohem větší míře.

 

vždyť jak jinak bychom si v téhle perspektivě mohli vykládat tu potřebu stranicky separovat společnost, kádrovat, diskriminovat, potlačovat a apriori odsuzovat nesouhlasné politické názory a všechny aspekty života podrobovat kontrole ideologické čistoty, což jsou sklony a vlastnosti, které neustále na všech diskuzích projevuješ a které jsou historicky vzato nejvíce typické pro bývalý komunistický režim. ale jelikož tedy tohle kádrování je tvoje specialita, nechám čistě na tobě, jak si sám před sebou obhájíš, že nejsi extremistický představitel levice, když se dle vlastních měřítek projevuješ jako zcela ukázkový extremistický představitel levice.

 

teď k věci. ty názory nejsou pravicové ani levicové. oba ti herci mají pocit, nebudu se dohadovat, zda oprávněný, že ve společnosti dochází k nějaké významné nespravedlnosti, a snaží se na ní upozornit. nevidím důvod spekulovat, proč by kdokoliv, ať už pravičák či levičák, nemohl případně souhlasit s Carano, pokud by se domníval, že štvanice na ní je nespravedlivá, a stejně tak nevidím důvod spekulovat, proč by kdokoliv, ať už pravičák či levičák, nemohl případně souhlasit s Pascalem, pokud by mu zacházení s uprchlíky připadalo nelidské a nedůstojné. ten politický rozměr to v původní podobě nemuselo nutně mít. a to i přestože se Carano odvolává na svou příslušnost k republikánům, což je spíše její paranoia, a i přestože tam Pascal sdílí republikánské barvy a tím v podstatě jen přisuzuje zodpovědnost současnému vládnoucímu režimu, což je naprosto logické, tak je třeba zdůraznit, že bitvu ve válce mezi liberály a republikány z toho až posléze udělali reakce radikálů. ty tady hrotíš, velmi extremistickým způsobem, něco, co nemá ani půl unce takové politické relevance, jakou tomu přisuzuješ. čili vzpamatuj se.

 

ani nemusíš být kvantový fyzik, abys poznal jeden z nejčastějších argumentačních faulů, protože zobecnit jeden příklad na veškeré současné dění v celých Spojených státech, to je No true Scotsman jak kráva. ono i kdybys měl sto takových příkladů, pořád by to nebyl reprezentativní vzorek, protože by se dost možná ke každému z nich našlo sto protipříkladů. jenže to bys nesměl čerpat "fakta" čistě jen z kanálů, která se specializují na anti-levicovou propadandu, díky čemuž se k tobě nic jiného nedostává a ty tu jančíš z apokalypsy, která se přitom nekoná. imho má teď svět dost jiných krizí k rešení na to, aby si paranoidní lidi ještě vymýšleli další, iluzorní krize, nemyslíš?

na príspevok reagoval vegetol.mp

Lacike

Lacike (hodnotenie, recenzie)

cyphercz

Pochopil som spravne, ze ty nechces, aby letel aj Pedro ale to, aby aj Pedro a aj Gina mohli dalej pracovat bez ohladu na ich kontroverzne, ale nie protizakonne nazory, nech uz su pomylene akokolvek?

na príspevok reagoval cyphercz

Gladiator15

Gladiator15 (hodnotenie, recenzie)

cyphercz

Lenže ty vôbec nevieš či bola vyhodená za ten tweet. Takže operuješ s chybným predpokladom. Tých tweetov bolo viac, kľudne tam tiež mohlo byť kopec interných konfliktov o ktorých my ani nemusíme tušiť. Ten jeden tweet o ktorom ty hovoríš, mohla byť len posledná kvapka.

cyphercz

cyphercz (hodnotenie, recenzie)

Eodeon

je to úplně jednoduché, jen ty jsi bohužel nechápavý jedinec, resp. to nechceš chápat, protože jsi zkrátka dost radikální levičák, což už jsi v diskuzích prokázal mnohokrát:) Úplně jednoduše a polopaticky:

 

Gina Carano píše své kontroverzní pravicové názory, kde mj. přirovnává agresi vůči Republikánům v USA k předválečné situaci v Německu a je za to vyhozena. Tvými slovy má pocit, že "to její směšné bebíčko se vyrovná utrpení Židů před 2. světovou" (a rovnou jsem opravil tvoji chybnou předložku "za 2. sv." na "před 2. sv."), což "působí značně necitlivě a neohleduplně vůči památce obětí".

 

Pedro Pascal píše své kontroverzní levicové názory, kde mj. přirovnává zadržovací tábory pro migranty v USA ke koncentračním táborům za 2. světové, či 70 milionů voličů Trumpa k nacistům atp., postih za takovéto tweety je nulový. Když znovu použiju tvá barvitá slova, tak tady má Pedro zjevně pocit, že to "směšné bebíčko migrantů se vyrovná utrpění Židů za 2. světové" (přičemž tady už je správně použita předložka "za"), což opět "působí značně necitlivě a neohleduplně vůči památce obětí".

 

Opravdu nemusíš být kvantový fyzik, abys viděl ten opravdu do očí bijící dvojí metr co panuje v USA a na který tu poukazuju. Je to opravdu prosté a vidí to každý, kdo není zaujatý levicový pomatenec a fanatik, v tom leží to jádro naší neverending diskuze, v ničem jiném to není;)

na príspevok reagoval Gladiator15, Lacike, Eodeon

Eodeon

Eodeon (hodnotenie, recenzie)

cyphercz

jasně. začalo to tweetem Carano o židovském pogromu, křivdě, kterou na ní páchá komunita Twitteru, a pozdvižením, které vyvolalo její nemístné přirovnání a nediplomatické a obhroublé vyjadřování, pak jsi z toho v podstatě bezdůvodně udělal politickou otázku a celé jsi to reinterpretoval jako symptom války zlé levice s hodnou pravicí, protože touhle optikou vidíš naprosto všechno a nejspíš považuješ i ústní hygienu za čistě politickou otázku, ale fajn, potud ještě dobré, bavme se o hypotetickém politickém rozměru té aféry, jenže pak jsi vyhrabal tři roky starý tweet úplně jiného herce na úplně jiné téma a začal jsi rozvíjet tezi, že to spolu nějakým bezprostředním způsobem jakože souvisí a začal jsi lynč na Pascala v jakémsi absurdním přesvědčení, že ubližováním jinému člověku jako nějak asi odčiníš to, co se stalo Carano, neboco. tady už to začíná skřípat. a teď jsem se dozvěděl, že můj osobní názor na zacházení s uprchlíky ze strany Maďarů s tím vším nějak souvisí. aha dobře. máš pravdu v jedné věci. jsem z tvých myšlenkových pochodů poněkud zmaten. všechno mermomocí vykládáš politickou optikou, navíc zabarvenou krajním zaujetím pro jeden z extrémů na politické ose, a to tě nutí vidět sítě souvislostí tam, kde žádné nejsou. na druhou stranu mezi tweetem Carano a vyjádřením volného souvislost je. a to taková, že je to nemlich totéž. oba mají pocit, že to jejich směšné bebíčko se vyrovná utrpení Židů za druhé světové války a v obou případech to působí značně necitlivě a neohleduplně vůči památce obětí. a tuhle souvislost ty prozměnu nevidíš, je to tak?

na príspevok reagoval cyphercz

cyphercz

cyphercz (hodnotenie, recenzie)

Eodeon

to není změna tématu, to je naprosto to samé téma, jen dvě strany té samé mince - posuzování tweetů levičáků vs pravičáků:) očividně ty jsi stále ten co je malinko zmatený...:)

na príspevok reagoval Eodeon

Eodeon

Eodeon (hodnotenie, recenzie)

cyphercz

z téhle snahy se vykrucovat a měnit téma usuzuji, že to asi obhájit neumíš tak, jako jsi to zkoušel v případě tétož u Carano...?

na príspevok reagoval cyphercz

cyphercz

cyphercz (hodnotenie, recenzie)

Eodeon

za to kdyby nějaký náš politik přirovnal např. maďarská zadržovací centra plná migrantů ke koncentrákům ze druhé světové, čili analogie Pascalova tweetu, to bys tleskal a jásal, hm?:)

na príspevok reagoval Eodeon

Yoshitsune

Yoshitsune (hodnotenie, recenzie)

se mi hrozně líbí, jak teď lidé prozřeli a sou z toho udivení, šokováni, znechuceni a bouří se, je to sice od nich trochu pokrytecké, ale........no nejsou o nic lepší. 

Eodeon

Eodeon (hodnotenie, recenzie)

cyphercz

usuzuji správně, že sis tu matraci nekoupil? O_O no to ovšem vyvrací smysl sledování podobných pořadů :)

cyphercz

cyphercz (hodnotenie, recenzie)

Slasher

zajímavý rozhovor (obsahově), ale ty reklamy na sponzory jsou peklo, baví se s Ginou o nějakém važném tématu a zničehonic Shapiro začne mlet o nějaký matraci apod. jak Horst Fuchs:))

na príspevok reagoval Eodeon

Eodeon

Eodeon (hodnotenie, recenzie)

cyphercz

jenže dokud podobnému zacházení čelí příznivci i všech ostatních politických stran, tak to není žádný pogrom. pokud se republikáni dožadují speciální zacházení a zvláštní privilegia jako výsledek toho, že jsou terčem útoků, přestože sami podobné útoky páchají proti ostatním a kdoví jestli ne ve větší míře, tak by se jim rozhodně nemělo toto zvláštního zacházení dostat.

 

mimochodem, neočekávej, že v diskuzi o politickém tématu vezmu za důkaz cokoliv, co pochází z YT. přečetl jsem si ty titulky, klikat na to nebudu.

cyphercz

cyphercz (hodnotenie, recenzie)

TheDarKnig

je nějaký zdroj k těmto údajům? Je mi trochu divné, že by za 19 let zemřelo v USA tak málo lidí, bez ohledu na typ onoho útoku, tyhle čísla jsou nízká i jen za jedno velkoměsto, natož pak celou 300 milionovou zemi... Jinak já samozřejmě nedávám rovnítko mezi situací ve 30. letech v Německu a v současnosti v USA, pouze je naprostý nesmysl když tu někdo začne psát, že útoky fanatických levičáků na Republikány, včetně použití násilí, jsou nějaká fikce, když se to samozřejmě reálně děje, zejména v levičáckých baštách typu LA, San Francisco či New York;)

na príspevok reagoval TheDarKnig

TheDarKnig

TheDarKnig (hodnotenie, recenzie)

cyphercz

USA data po 11.9.2001

114 killed in far-right attacks, 107 killed in jihadist attacks, 12 killed in black separatist/nationalist/supremacist attacks, 9 killed in "ideological misogyny/incel" attacks; and 1 killed in a far-left attack

Z těch 114 mrtvých připadá 50 na čtyřleté období 2017-2020

Ale souhlasím, že žádná strana by v ideální společnosti neměla přistupovat k násilí. Naneštěstí, když se vybičují např. během různých demonstrací emoce, tak někteří lidé přestanou přemýšlet, a pak už mohou mlít různé nesmysly i do té doby inteligentní lidé.. a někteří se dokonce uchylují k násilí (ale takové lidi nehodlám omlouvat už ani trochu).

Každopádně Trumpeta byl opravdu obrovské neštěstí pro Ameriku, to je smutný fakt. 

na príspevok reagoval cyphercz

Yoshitsune

Yoshitsune (hodnotenie, recenzie)

Gina Carano objevila první písmo svaté, Disney ji za to vyhodilo !!!! Rychle to sdílejte, vy pitomci, než to smažou !!! 

cyphercz

cyphercz (hodnotenie, recenzie)

Eodeon

"zatímco Carano svým sprostým přirovnáním k pronásledování Židů varovala před údajným pogromem na republikány, což je fikce, je to šíření lží a dezinformací, je to manipulace s veřejným míněním" - bohužel, opět nevíš, o čem mluvíš, útoky na Republikány čistě kvůli tomu, že jsou Republikáni, jsou naprosto reálnou věcí, pár příkladů níže...

 

NYC gallery owner says he was attacked for wearing MAGA hat

Arrest affidavit gives new info into Whataburger MAGA hat video

Supporting DONALD TRUMP For ONE DAY (Social Experiment)

LEFTIST MAGAPHOBIA: Maga Hat Hate In San Francisco

na príspevok reagoval TheDarKnig, Eodeon

Súvisiace novinky

Disney o rok odsouvá hranou Moanu

Disney o rok odsouvá hranou Moanu

07.04.2024

Pokud jste fanoušci hraných verzí disneyovských animáků, následující první zpráva pro vás nebude úplně pozitivní. Plánovaná hraná verze animovaného snímku Moana (Odvážná Vaiana: Legenda o konci světa… (viac)

Zemřel Carl Weathers

Zemřel Carl Weathers

02.02.2024

Přichází smutné zprávy ze zámoří. Ve věku šestasedmdesáti let zemřel ve čtvrtek 1. února v kalifornském Los Angeles americký herec Carl Weathers, známý především svou rolí boxera Apolla Creeda z… (viac)

Příštím Star Wars filmem bude Mandalorian & Grogu

Příštím Star Wars filmem bude Mandalorian & Grogu

09.01.2024

Lucasfilm na oficiálních stránkách Star Wars jen tak mimochodem odhalil, co dalšího nás ohledně vesmírné ságy čeká. Pod režijním vedením Jona Favreau a produkčním dohledem Davea Filoniho a Kathleen… (viac)

Reklama

Reklama