Recenzie (5 589)
Cez palubu (1987)
Luxusní pomstu Russella vůči Hawn zkazil neskutečně romantickej a sladkej konec.
V dračích pazúroch (1987)
Tohle asi Aykroyd s Hanksem nemohli myslet vážně. Taková blbá tupost, že jsem to ani nedokoukal.
Policejní dohled (1987)
Výborná krimi. Je to svižné, zábavné, vtipné a dobře natočené. K tomu výborný Dreyfuss.
Najatý poliš (1987)
Slušná krimi komedie. Reynolds je fajn, Minnelli je v mezích správně ztřeštěná a Remar je záporák jak má být. Parádní jednohubka.
Tajomstvo môjho úspechu (1987)
Fakt moc pěkná komedie. Přesto, že Foxe moc nemusím, tak tady byl perfektní.
Mŕtvi a pochovaní (1981)
Zajímavý začátek a následná nuda a obehraná deska.
Štvrtý protokol (1987)
Slušný thriller z pera pana Forsythea. Brosnan fajn, Caine taky. Možná malinko roztahané.
Tandem (1987)
Je to úsměvné ale nijak oslnivé nebo víc zábavné.
Čeľuste: Odplata (1987)
Čtvrté čelisti si nic jiného než odpad nezaslouží. Snaží se odkazovat na první film, ale nejde jim to. Docela mě překvapila účast Cainea, musel na tom být opravdu hodně špatně, že to vzal.
Vysielame správy (1987)
Není to moc vtipné a ani kdovíjak zajímavé. Místy jsem se solidně nudil.