Posledné recenzie (222)
Mr. Robot (2015) (seriál)
Asi jako byste exhumovali Kubricka a nechali ho natočit seriál z hackerského prostředí. Uhrančivá postmoderní podívaná. Naposledy jsem se takhle nemohl odtrhnout od True detective a to je už co říct :-).
Ohnivý kruh (2013)
Roboti! A velcí! A jak se umí prát:). Dal jsem si to v kině, se skvělým soundtrackem a bitkami, co měly spád. Hlavu a patu to moc nemělo, ale já se bavil dobře.
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Víte jak. Na stole dlouhý seznam věcí, které se mi nelíbily, rušily mě nebo na mě působily vyloženě nepatřičně, ale co z toho, když jsem měl po prvních vteřinách pocit, jako bych se po dlouhé době vrátil domů a od začátku do konce hltal každou scénu a těšil se na tu další. A kdy že jsem naposledy shlédl film a hned druhý den jsem si ho dal podruhé a při tom mě furt bavil? Asi nikdy. Je to zkrátka fantastický svět a tak rafinovaný mix akční fantasy a dobré filozofie, že se k němu přibližuje jen opravdu málo děl. Duna, Matrix a pak nic... Prostě jsem si to dal se vším všudy a protože mě tenhle svět opravdu baví, nenudil jsem se ani chvilku, film mi nepřišel dlouhý a těším se na další dvě pokračování. Ps: nejlepší scény pro mě Gandalf kontra Elfka. A vy:-)?