Posledné recenzie (78)
Matrix Resurrections (2021)
Tak tohle bylo slaboučký jak potřetí louhovanej čaj ze stejnýho pytlíku.
Hawkeye - Hrdinům se vyhýbej (2021) (epizóda)
Viděl jsem první díl. Stačilo.
Díra (2019)
Holý shit co jsem to zas viděl..