Posledné recenzie (14)
Krotitelia duchov (1984)
Asi sem žil na jiný planetě nebo sem byl v komatu ale tenhle film kolem mne projel jako lams na motorce.
Chladná pomsta (2002)
sakra lidi!........dit je to arnie!
Exkurze smrti (1999)
na tenhle "film" bych mohl koukat pořád :D.děkuju film+ a lidské naivitě .....tohle je komedie století