Recenzie (5 589)
Agent WC-40 (1996)
Kde jsou časy bláznivých střel. Tahle parodie na bondovky a akční pecky je fakt trapná a úplně blbá, krom pár vtípků.
Frankenstein (1994)
Pěkné zpracování klasiky hororového žánru s výborným De Nirem, toužícím po pomstě.
Zelená karta (1990)
Docela příjemná komedie s netypickým hollywoodským závěrem, což je samozřejmě klad. Ale jinak je to takové pozvolné a někdy uspávající.
Vianoce na nože (2006)
Fakt hodně slabá vánoční komedie, jejíž téma je naprostá demence.
Sám doma (1990)
Dnes již naprostá klasika s luxusním Culkinem, který na své dětské role jaxi nedokázal navázat. Při nedávném sledování asi po dvaceti letech jsem se přistih jak čekám jen na to, až bude Kevin trápit lupiče a já se jim budu moci parádně smát. No prostě prima vánoční zábava.
Dovolenka v Las Vegas (1997)
Tahle bláznivá dovolená není skoro vůbec vtipná a k tomu je to celkem i nuda.
Tichá dohoda (1969)
Kirk Douglas v roli záletného manžela, kterého začne tížit svědomí ze všeho,co udělal, nechá se přejet kamionem a přizná se manželce k nevěře, vezme si svého umírajícího otce k sobě atd atd. No upřímně, to byla pěkná nuda a nijak zvlášť mě nezaujal. Kazan asi nebude nic pro mě.
Někdo je za dveřmi (1971)
Podprůměrný a nezajímavý thriller, kterému ani dvojice Perkins Bronson nedokázala dát pořádnou šťávu.
Lev v zime (1968)
Vynikající konverzační historické drama, kterému vévodí Hepburnová s O´Toolem. Je to sice trochu zamotané, jelikož všichni intrikují, mění názory a navzájem si lžou a obviňují, ale ve finále je to perfektní sonda do lidských vztahů, která by se dala aplikovat i v dnešní době a ne jen ve 12. století, kdy se příběh odehrává. Není nad to, když se rodina sejde na Vánoce doma.
Vítejte do Zlých časů (1967)
Henry Fonda v neskutečně nezajímavém westernu. Městečko o pár chatkách je vypáleno jedním gaunerem. Na ruinách se starosta města snaží o jeho obnovu a bla bla bla až se gauner vrátí a.... No fakt hodně slabý.