Posledné recenzie (5 589)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Druhá část Snydrova paskvilu je opět hrůza. Nebýt druhé poloviny, která je jedna velká bitva, byť hrozná, tak bych dal odpad. Herci děsní, scénář extra děs a alespoň výprava byla fajn, byť scény se zpomalenými záběry, jak černoch kosou seče na poli, jsou jak z budovatelských filmů minulého století.
To Catch a Killer (2023)
Celkem slušný thriller, který by mě býval zaujal víc, kdyby hlavní roli nehrála Woodley. Mendelsohn byl fajn, i atmosféra, ale nechápu, proč je do všech filmů cpána ta genderová rozmanitost a duševní labilita. Upřímně by mě zajímalo, který policejní sbor by přijal kandidáta, který se sebepoškozuje, má sebevražedné tendence a fetuje.
Plán pro rodinu (2023)
Úsměvná akční komedie, která není zas tak vtipná a akce není kdovíjak dobrá. Zbytečně zdlouhavé a ani Wahlberg to zrovna nezachrání. Škoda.
Posledný denníček (1)
Top 10 - 2012
1)Avengers
2)Expendables 2
3)Temný rytíř povstal
4)30 minut po půlnoci
5)Patrola
6)Argo
7)Nespoutaný Django
8)Méďa
9)Prometheus
10)Let