Recenzie (5 572)
Ferrari (2023)
Tohle opravdu hodně bolelo. Mann je pro mě jeden z nejlepších režisérů a čekal jsem od něj super film. Bohužel, to co natočil, je strašně ale opravdu strašně nudné a utahané. Žádný zvrat, nulová dynamika, prostě bída. Snad jen ta výprava stála za to. Pro mě zklamání roku.
Lights Out (2024)
Když nevíš, natočil něco, co frčelo před 30 lety. To si asi řekli tvůrci filmu a natočili něco jako van Dammovo Lví srdce, ale s totálně špatnou akcí, divnou zápletkou a vlastně i špatnou režií. Lákadlo v podání Atkinse se nekoná, jelikož se tam opravdu moc neohřeje. A Grillo, ač ho mám rád, tak si vybírá příšerné projekty přičemž, by mohl mít mnohem na víc.
Marvels (2023)
Myslím si, že zdejší hodnotitelé to už trochu přehánějí. Ani je to slabá Marvelovka, ale zas taková hrůza to nebyla. Je to svižné, krátké a občas i vtipné. Mě osobně vadila ta indická princezna, která je děsně nesympatická. Nechápu marvelácké rozhodnutí svěřit režii ženě, která nemá s takovým druhem filmů zkušenosti a vlastně i díky tomu je to jedna z nejslabších marvelovek. Kašlete už na nějakou genderovou či jinou vyváženost a točte filmy pro lidi a hlavně pro zábavu.
Monarch: Odkaz monster (2023) (seriál)
Dvě dějové linie, které spolu souvisí a odkazují na sebe. Ta v 50 letech není špatná a je alespoň trochu zajímavá. Ta v roce 2015 je příšerná, a to hlavně díky japonskému castingu. Herci nesympatičtí a role napsané na pěst. Jediné pozitivum je Kurt Russell, který nad všemi vyčnívá, stejně jako Godzilla. Nedokoukal jsem to celý, protože to prostě nešlo.
Loki - Season 2 (2023) (séria)
Na druhou sérii Lokiho jsem nahlížel bez jakéhokoli očekávání. První polovina mě moc nezaujala, byť nebyla špatná. Ovšem druhá polovina byla výborná a k tomu fakt pěkný závěr.
Loki - Season 1 (2021) (séria)
Po skončení prvního dílu jsem chtěl dát rovnou 5*. Takový nástup se jen tak nevidí a Loki byl prostě perfektní. K tomu mě překvapil Owen Wilson, pro kterého to byla asi jedna z nejlepších roli kariéry. Pak se to ale nějak zbytečně natahovalo, prekombinovavalo a na konci pátého dílů jsem si říkal, že dám hvězdy 4. Pak ale přišel díl šestý , který totálně pohřbil celou sérii. Dlouhý monolog ochránce času mě totálně uspal. Ve finále je tenhle seriál naprosto zbytečný a naprosto o ničem. Komu nebyl Loki sympatický, ať se na to ani nedívá.
Městečko Wander (2020)
Naprosto příšerné od začátku až do 30 minuty, pak jsem to vypnul.
Bankár (2020)
Zajímavý skutečný příběh, který jak podle šablony: nic, vzestup, chamtivost, pád. Nebylo to špatné, ale ani kdovíjak úchvatné. Přišlo mi, že film volně plyne a herci v něm prostě vegetují, bez jakéhokoli zvratu, dynamiky, prostě nemastné, neslané.
Tichý záhradník (2022)
Naprosto nudný a zcela zbytečný film, ve kterém se vlastně nic neděje. Jednu hvězdu za semetriku Weaver.
Kosmonaut z Čech (2024)
Začátek a konec zajímavý, zbytek příšerná nuda. Nebýt Hanuše s pixlou čokolády a jeho loučení, tak bych nedal ani jednu hvězdu.