Recenzie (408)
Kočičí hra (1982) (divadelný záznam)
Přestože normálně dávám přednost civilnímu projevu malých scén a afektované herectví klasického stylu mě mírně irituje, Daně Medřické a její energii jsem podlehl. O to víc pak mrzí, že hra samotná je docela blbost. „Kruci, voni nenechaj člověka ani v klidu chcípnout.“
Across the Universe (2007)
Uboze jednoduchý příběh sešněrovaný dohromady jen tak, aby se do něj nacpalo co nejvíc písní. Nuda, která bolela téměř fyzicky.
Vítejte v KLDR! (2008)
Road movie / reality show o bandě českých šašků, jejichž intelektuální výbava je na úrovni respondentů pouliční žurnalistiky TV Nova.
Milí lidé (2010)
Čekal jsem drsnou depresivní dánskou jízdu a místo toho jsem dostal výtečné černěkomediální panoptikum postav s hořkým podtextem. Děj lehce předvídatelný, ale bavil jsem se královsky.
Cold Star (2010)
Dekadence! Svět potřebuje více dekadence! A hranolek s tatarkou.
Ničí mě to (2011)
Svižné a úderné. Původně jsem byl hned ze začátku rozčarován z vykrádání Tykwerova True, ale později se objevila reference, takže je vše v pořádku.
Total Recall (1990)
Kdyby to bylo myšleno jako absurdní komedie, šel bych s hodnocením výš. Jedna hvězdička za smích, kterého jsem si užil dosyta.
Mazacia hlava (1977)
Jednu hvězdu za záchvaty smíchu, kterým se nedalo odolat. Kdyby jich bylo víc, nazval bych Eraserhead povedenou absurdní komedií. Nebylo.
Hořící keř (2013) (TV film)
Téma silné, ale zpracování moc tlačí na pilu. O to větší škoda.
Muž s kinoaparátom (1929)
Zhlédnuto s hudebním doprovodem Michaela Nymana.