Posledné recenzie (16)
Alica v krajine zázrakov (2010)
Místy dost ,,plitké", ale myslím že ,,Off with his head" a futrovák si budu pamatovat dlouho :)
Percy Jackson: Zlodej blesku (2010)
Začátek byl hodně rozpačitý, umělý a vážně hodně nepovedený. ,,Příběh" se rozjel až moc rychle a místy tak nějak beze smyslu a doteď se divím, kde v těch efektech a hlavně choreografii jsou ukryty peníze. Ale na druhou stranu je to velmi netradiční zpracování a to já rád :) Pro mě to zachraňovali Persephona, Hádes, Satýrek a Chiron. Pobavilo, neurazilo. ***
Zmätok v duši (2009)
Jeff pro mně pohnul světem. Dlouho jsem na tenhle snímek čekal a musím říct, že zklamán rozhodně nejsem... Ale nesmíme zapomenout taky na Meggie - má dobrýho bráchu, je to kočka a ještě umí hrát :) P.S. Souhlas s larelay - o Oscara by nouzi mít neměl :) Těším se na další