Recenzie (270)
Marrowbone (2017)
Chvíľku ma to bavilo potom zase nudilo ale ako dráma s mysterióznym nádychom slušné no už ma nebavia tie filmy štýlu niekto býva s nami...mohla by už táto móda prejsť. (49%)
Victor Crowley (2017)
Stále je to blbosť ale určite menšia ako 2 a 3-ka. (50%)
The Midnight Man (2016)
Ducharské béčko ako lusk. Celkovo sa jedná o dosť slabý film, ktorý neprekvapí takmer ničím až na jednu lakačku a celkom podarené efekty a masky no aj tak si neviem pomôcť ale bavil som sa celkom solídne hlavne kôli tomu ako sa tento snímok snažil byť vážny a pritom bol skôr na smiech tak s prižmúrením okom za tri. (50%)
Ha phraeng (2009)
1. 55% 2. 55% 3. 60% 4. 55% 5. 70% = (59%)
ClownTown (2016)
Vypol som po pol hodine, nemá význam túto amaterčinu ani sledovať. (20%)
See prang (2008)
1.(50%) 2.(20%) 3.(70%) 4.(75%) = (57%)
Vzbura (2017)
Mom and Dad meets Belko Experiment. (66%)
Lesní rituál (2017)
Mrazivý, atmosférou nasiaknutý, ako nohavice jedného z účinkujúcich, horor/fantasy. Krásne podmanivé lesné scenérie pekne dokresľujú samotu a izoláciu, ktoré musí táto chlapská štvorica prežívať. Záver a samotný vzhľad tvora nič svetoborné no aspoň tu máme opäť po dlhých rokoch ďalší dobrý pamäti hodný lesný horor. (75%)
Snehuliak (2017)
Žiadny horor a dosť slabá kriminálka. (45%)
Mama s ockom (2017)
Konečne niečo trochu iné ako tie nudné ohrané zombie horory...Ako úlet slušné! (70%)