Recenzie (270)
Beyond the Gates (2016)
Herecky veľmi slabo zahrané a atmosféru tu nájdete asi ťažko. Nie je to strašidelné ani vtipné. Hrozne roztahané s kopou hluchych miest a to ide o krátky film. Gore slušne ale to nestačí. Keby to radšej spravia PG12 a ako epizódku Bojíte se tmy bola by to pecka, takto veľká slabota a strata času. (39%)
Bean: Najväčšia filmová katastrofa (1997)
Nie je to zrovna katastrofa, ale ani žiaden zázrak. Seriál mám radšej. (60%)
La La Land (2016)
Herecky a vizuálne pekné, no mne nič nehovoriace. Úvodná scéna super, ostatné priemer. (60%)
Jack Reacher: Nevracaj sa (2016)
Čistý priemer, neurazi ale ani nenadchne. Vyšumí z hlavy hneď po projekcii, ale aspoň nenudí. (60%)
Najnadanejšie dievča (2016)
Zaujímavý pohľad na zombie problematiku a konečne dostávame aj nejaké odpovede a nie len otázky ako vo väčšine zombie hororov. Pekne natočené, efekty fajn spolu aj s hudbou, no stále to nie je moja šálka kávy, asi preto že som čakal viac horor ako drámu. (65%)
Ozveny mŕtvych (1999)
Malý chlapec vidí a počuje mŕtvych a černoch ktorý to dokáže odhaliť iba pohľadom. Pripomína to aj vám Osvietenie? (70%)
Rozpoltený (2016)
Skôr ako horor ide o psychologický kidnap supernatural triler, ktorý vyniká najmä výborným hereckým výkonom profesora x a skvelou industriálne tiesnivou hudbou. Záverečné prepojenie viac ako zaujímavé. Taká novodobá a samozrejme lepšia Kainova Výchova. (80%)
Silent Hill (2006)
Veľmi atmosferické po resident evil druhá najlepšia adaptácia podľa hry. Dobrá hudba, výprava a masky resp. triky. (70%)
SiREN (2016)
Putavo natočená "Blbost" ala demonic monster movie, ale mne to celkom sadlo a bavil som sa. Pekné prostredie močarísk mi pripomenulo snímok jeepers creepers a do sirény som sa hneď zaľúbil (jej odvrátenej podoby). (55%)
Ouija: Zrodenie zla (2016)
Pekný retro look, milý príbeh zo záhrobia bez lakačiek, ale zato s hutnou temnou atmosférou. S jednotkou sa to nedá ani porovnať oproti tomu je to oskarové dielo. Keby koniec dopadol lepšie idem aj na štyri. (65%)