Recenzie (270)
Simpsonovci (1989) (seriál)
Po dvanástu sériu plný počet. Postupne to stráca grády a najnovšie série už vôbec nesledujem. Takže hodnotenie prvých dvanásť sérii (100%) zbytok (50%)
Ouija (2014)
Co to malo znamenať?? Hrozný horor. Ale na pokračovanie sa teším to vyzerá o poznanie lepšie a réžia je tam tiež schopnejšia. (29%)
Sedem (1995)
Opus magnum pána režiséra Finchera. (100%)
Hmla (2007)
Druhá najlepšia adaptácia Kinga po Osvietení. Koniec odrovnal i keď ja by som takto v jeho situácii nezareagoval. (90%)
Horšie ako smrť (2007)
Toto je komédia s veľkým K a nie tie americké patetické sračky. (90%)
Faunov labyrint (2006)
Najlepší Torov film. (90%)
Osvietenie (1980)
Hororová klasika, a najlepšia adaptácia podľa Kingovej predlohy. Nicholson hrá oskarovo a jeho premena na šialenca je geniálna aj keď vyzeral ako šialenec hneď na začiatku :-D. Každá scéna má niečo do seba takže dĺžka filmu mi vôbec nevadí, práve naopak, každý záber som si vychutnával. Úvod zoznámenie sa s hotelom a postavami nie je vôbec nuda. Krásne prostredie v ktorom sa hotel nachádzal bolo dychvyrážajúce. Druhá tretina filmu, kde pozorujeme premenu Nicholsona na monštrum je tak isto uchvatná a záverečná tretina nervy drásajúca. Jedine posledný záber som nejak nepochopil, inak Best of HORRORS.(95%)
Bengálský tygr (2010)
Priemerný animal horor v hlavných úlohách s tigrom, ktorý je našťastie reálny a nie žiaden digitálne upravený. (60%)
Deviata brána (1999)
Polansky vo forme. Mám rád tieto mysteriózne satanské filmy, s tou správnou atmosférou. Aj vzhľadom k dlhej stopáži ma film bavil stále. Koniec trošku sklamal, aj niektoré herecké výkony boli slabšie ale Depp to zahral dobre. (80%)
Arachnofóbia (1990)
Najlepší horor o pavukoch aký som kedy videl. Pavúkov sa reálne bojím veľmi, ale vo filmoch mi nevadia, no v tomto filme som sa ich bál aj cez obrazovku, fuj! Našťastie prvky komédie odľahčili môj strach z nich. (70%)