Recenzie (270)
Pomstiteľ (2015)
2,5
Domek z karet (2013) (seriál)
Kevin to hrá ako pán :) len mi tam dosť vadí že na každom zábere robia reklamu tomu jabĺčku...
Piraňa 3DD (2012)
Dve hviezdičky za Hasselhoffa a kozičky...
Muž na hrane (2012)
Nemám rád filmy ktorá ma privádzajú do zúrivosti, a tie herecké výkony Bitch Please!
Falling Skies (2011) (seriál)
Už tú prvú sériu do-sledujem, ale ak sa bude konať druhá tak do toho nejdem, slabý príbeh, herecké výkony nič moc, a celkom predvídateľný dej, akcia je tak isto slabá. V celku hodnotím seriál ako dosť veľkú nudu s ešte nudnejším soundtrackom. 40% (videných 6 dielov)
Ajťáci (2006) (seriál)
Toto je ten britský humor ktorý milujem !! famózne
Nine Inch Nails: Broken (1992) (video kompilácia)
Absolútne nechutné, ale má to v sebe tú pravú NIN atmosféru takže 100%
Dexter (2006) (seriál)
1. séria - 100% 2. séria - 100% 3. séria - 90% 4. séria - 100% 5. séria - 80% 6. séria - 60% 7. séria - 80% 8. séria - 50%
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
1. séria - 85% 2. séria - 90%
Californication - Orgie v Kalifornii (2007) (seriál)
Veľmi podarený seriál o skrachovanom spisovateľovi, ktorý si užíva život plnými dúškami. Len tak ďalej! UPDATE: Ku koncu to už stracalo dych takže znizujem na 80%