Reklama

Reklama

Heath Ledger

Heath Ledger

nar. 04.04.1979
Perth, Western Australia, Austrália

zom. 22.01.2008 (28 rokov)
Manhattan, New York City, New York, USA

Diskusia

Smejki

Smejki (hodnotenie, recenzie)

Každýho, kdo do týhle diskuse ještě jednou přispěje na téma vztahu ledger-dark knight-sláva-smrt, tak ho sobně umlátim klávesnicí! .............. ::Smejki vytahává klávesnici z portu a jsa takto ozbrojen stoupá si ke vchodu do diskuse::

Martyna

Martyna (hodnotenie, recenzie)

Lesumire - vždyť to číst nemusíš:) Bay watch - prosím? Nehltala jsem nic. Na Dark Knighta jsem se vypravila v září, protože mi bratranec na jedný rodinný oslavě říkal, že je to super film. Na to jsem říkala - ale to je ten Batman, ne?, já o komiksech nic nevím, můžu na to jít i tak? A on říkal, že jo, že je to prostě super thriller a nemusím znat ani první zfilmovanej díl, ani žádnej komiks s Batmanem, že se chytnu. Tak jsem šla, a dobře udělala. Strhlo mě to. Pak jsem se podívala na čsfd, imdb a podobný stránky, viděla, jaký to má hodnocení, jakej je kolem toho hype, kterej běžel už měsíce bez mýho zájmu. Až s tim filmem sem pochopila, jak dobrej herec vlastně v lednu umřel. Až po zhlídnutí Dark Knighta jsem se dívala na dost videí - i trailerů - na youtube, a někdy si pro zajímavost dala zobrazit nejstarší komentáře (z doby, kdy Heath ještě žil). Opravdu až do září mě celkem vůbec nezajímalo, že se nějaká komiksová adaptace točí, stříhá, natočila a čeká se na její uvedení, nic. Ani to, že Ledger je po smrti. A ano, aprironě jsem komiksy házela do škatulky "pro děti", až Dark Knight to změnil, a šla jsem na něj na doporučení někoho, jehož filmovýmu vkusu celkem věřím. Tak. Doufám, že je ti to dostatečně jasný. Tvůj poslední příspěvek svědčí o naprostým nepochopení, ale teď už se to snad vyjasnilo.:) Snad stačí, fakt, tohle je požírač času tyhle diskuse.

Bay_watch

Bay_watch (hodnotenie, recenzie)

"Trailer jsem před filmem neviděla ani jeden, ale už z něj de poznat, že je tam skvělej. První trailery se ostatně objevily už před jeho smrtí, a už tehdy ho lidi chválili, a pak najednou se do toho dostala zpráva o jeho smrti (koukala jsem na youtube zpětně)."
aha, takže mám tímto chápat, že si už před jeho smrtí byla fanouškem komiksu a hltala si na internetu všechny možný informace o TDK, ale jen jaxi k trailerům ses nedostala? jinak si teda nemůžu vysvětlit, jak si mohla už v té době vědět, jakej bude v TDK heath bůh, když si nezhlédla podle svých slov jedinej trailer :) mám pocit, a myslim, že nebudu sám, že kdyby heath nezemřel, ani by sis nevšimla, že se nějaká komiksová adaptace točí, a i kdyby, tak ji ihned hodíš do škatulky "nedůstojné pro dospělé, přijatelné pro děti"
btw: pročetl sem si celej ten váš slovní pingpong s tomem a musim říct, že jediný příspěvky, který dávaj smysl sou ty jeho ;-)

Smejki

Smejki (hodnotenie, recenzie)

jo myslel jsem oscary. pro mě už taky skvělej výkon podal. Takže šlus

Martyna

Martyna (hodnotenie, recenzie)

:) To chápu, bejt nezávislej pozorovatel takovýhle diskuse, taky bych z toho už možná nemohla. Už toho moc nemám, asi to končí. Smejki jestli tim "se uvidí jak moc" myslíš oscary?, tak to je myslím putna, kdo potřebuje ceny, aby poznal skvělej výkon? Tom - jako osobní útok tu nic neberu, fakt ne:), nevím, kdes to vzal. Ne všechno, co psal ty, jsou fakta, na něčem fakta nevidím, jsou to tvoje teorie. Za náznak osobního útoku se ti omlouvám, taky to nemám ráda, no jako nikdo. A taky za nějakou vatu:), něco by se dalo efektivnějc zkrátit, ale nad stylistikou diskusních příspěvků někdy příliš času netrávím. A nakonec - zmatená se necítím. A soudit nás to mezi náma asi nikdo nebude, protože kdo by to čet. Pa.

Smejki

Smejki (hodnotenie, recenzie)

Tak a šlus! Ledgerova smrt jeho popularitu ovlinila (nevíme jak moc), v Batmanovi podal skvělý výkon (se uvidí jak moc) a talent je to zmařený. Ano umřel přesně před rokem a už jsme se s nim jednou loučili. Nevim co furt tady řešíte. Stejně vyřešíte jedno vélké a teplé *******. Takovýhle planý kecy z návsi nad jeho hrobem. Akorát mě roztáčíte moje počítadlo. Dobrou noc

Tom Riddle

Tom Riddle (hodnotenie, recenzie)

Vidíš, a tady je další problém. Já uvádím jasná fakta. Podložená a neosobní. Ty si je bereš jako osobní útok. Důvod? Ten je mně i tobě nepochybně zřejmý, viď? Další problém je, jak si hraješ se slovíčky a jejich významem. Možná by bylo lepší napsat svůj názor jasně a výstižně bez padesáti řádků vaty, pak by možná ani pro tebe nebylo tak těžké pamatovat si, cos napsala. A další problém? Osobní útoky na mě. To nemám rád ani když prezentuji vlastní názory, natož pak fakta. Jestli v tom někdo z nás dvou má zmatek, já to nejsem.

Martyna

Martyna (hodnotenie, recenzie)

Já myslím, že pocity fanoušků někoho jsou si natolik podobný, že to, jestli mluvím jenom za sebe, nebo za širší skupinu fanoušků, v tomhle případě fakt nehraje moc roli. Věř mi. Příde mi, že máš dost neosobní pohled na věci, orientuješ se na něco úplně jinýho, a těžko si můžem úplně rozumět. A s tím přívalem fanoušků - možná po smrti se dost lidí na jeho filmy podívalo, když si přečetli, že umřel, tak si něco zkoukli, pokud ho ještě neznali. A kdyby neumřel, možná by se na to nepodívali. A protože on byl dobrej herec, tak by mě to tak nepřekvapilo, že se lidi stali fanouškama. Kdyby neumřel, stali by se možná pozdějc, prostě až by se na ty jeho filmy někdy podívali. Takže to byla taková první vlna asi. A pak přišla druhá s TDK, do který jsem patřila třeba já, u mě až TDK nastartoval to, že jsem se podívala i na další filmy s nim, a potvrdila si, že jsem jeho fanoušek, i když výkon z TDK by na to stačil sám o sobě, i bez ostatních filmů. A k legendám? Ne, legendy nevytváří jen fanoušci, legendy vytváří širší veřejnost, i ta, která se o filmy ani moc nezajímá. Každej ví, že Monroe je legenda, dneska už každej ví, že Ledger je legenda atd. atd. Legenda je někdo, koho znají skoro všichni, aspoň ví, že existoval, přičemž ale nemusí mít bližší povědomí o jeho kariéře (kromě největších vrcholů), a nemusí je to ani zajímat. Legendy vytváří veřejnost. Fanoušci jsou něco úplně jinýho, fanouškům je jedno, do jaký míry je jejich oblíbenec legenda, nic nevytváří kvůli smrti, fanoušci někoho obdivujou proto, že je nějakým svým výkonem nebo výkonama zaujala, uznávají toho člověka, a ví proč. Ne proto, že je slavnej, za to nikdo nikoho neuznává, ale proto, že je něčim oslovil, nějak pohnul s jejich pocitama, donutil je k uznání. Tak, myslím, že všechny moje body jsou jasný. Příde mi, že to, co tady píšeš ty, jsou místy takový rádoby teorie úplně mimo mísu "Jsou to fanoušci, kdo legendy vytvářejí, proč?, přece kvůli smrti." Please... To je teda myšlenka. Jsi vůbec fanoušek někoho? Víš, co je to bejt fanoušek? Jak to vzniká? Jakej je rozdíl mezi bejt fanoušek a znat legendu? Hm? Mně to příde jasný, a zásadní, a příde mi, že ty v tom máš dost těžkej zmatek. :)

Steve_Zissou

Steve_Zissou (hodnotenie, recenzie)

nechcete uz toho nechat, melete tady vo picovinach a me furt naskakuji nove prispevky v teto diskuzi, coz uz me pekne jebe. diky

Tom Riddle

Tom Riddle (hodnotenie, recenzie)

Zaprvé, tys minule tvrdila, že mluvíš jen o svých pocitech. Teď zase tvrdíš, že mluvíš o pocitech fanoušků (bez integrity strikes back). Zadruhé, opakuju. Příval fanoušků Heath zažil už po smrti, nikoli až po uvedení TDK. Zatřetí, já nemluvím o tom, jak vznikají legendy. Mluvím o tom, že faktor legendy zvyšuje popularitu. Ale konec konců, jsou to fanoušci, kdo ty legendy vytvářejí. Proč? Přece kvůli smrti.

Martyna

Martyna (hodnotenie, recenzie)

Jo něco jjinýho je "bejt fanoušek" a něco jinýho je "znat", případně i "uznávat jako legendu." Ledger se asi stane/už stal legendou, smrt v tom má roli velkou, ale co jako? Uznávám, že Marylin Monroe je legenda, ale nejsem její fanoušek. Ano, noví fanoušci Ledgera, to je jen práce Jokera, ne smrti. Stala jsem se jeho fanynkou, protože jsem viděla Jokera. Dala jsem si ho mezi oblíbený, protože jsem viděla Jokera. A samozřejmě bych si přála, aby byl mezi náma. Přála bych si víc to, aby byl mezi náma, než to, aby byl legenda, to je přece jasný... A k tomu, za koho mluvím - no já myslím, že každej fanoušek, kterýho okouzlil, by řek něco podobnýho. Prostě to jsou přirozený pocity, dostal nás Joker, proto je Heath oblíbenej herec. Je nám putna, že je legedna, radši bysme, aby byl živej, i když by v takovým případě byl menší legenda (ale jistá už by byl i tak, ta role je tak dobrá). Ty prostě pořád mluvíš o něčem jiným než já, já mluvím o pocitech fanoušků, ty mluvíš o tom, jak vznikají legendy. Zase mám pocit, že je to úplně jasný, že se opakuju v zoufalý snaze, abys to už pochopil:) Mě téma, jak vznikaj legendy a co na to má vliv, zas tak moc nezajímá. Mě a myslím, že i ostatní fanoušky, především zajímaj dobrý herci, a jeden takovej bohužel zemřel ve špatnej čas, a někdo z toho má už trochu zmatek, co si vlastně spojit s čím a co má na co vliv:), a proto tyhle nekonečný diskuse.

Tom Riddle

Tom Riddle (hodnotenie, recenzie)

Takže tos nebyla ty, kdo napsal: "Takže nový fanoušci jsou jen práce Jokera, smrti ani náhodou, taková teorie nedává smysl." ? Ano, byla. Všichni víme, že tady mluví každý za sebe a prezentuje svoje názory. Když mluvíš ale o "nových fanoušcích", jediné, co z toho vyplývá je, že nemluvíš jen za sebe.

Martyna

Martyna (hodnotenie, recenzie)

Jako úplnou blbost jsem označila to, že by se Ledger mezi moje oblíbený herce dostal proto, že zemřel. To z mojí poslední věty v tom příspěvku vyplývá jasně. Já jsem vůbec v tom příspěvku psala jen o sobě, proč ho mám mezi oblíbenýma, a tvoje téma bylo od začátku zřejmě jiný, a sice "Ledger legenda" a role smrti v tom. Jak je vidět v mým posledním příspěvku, už jsem to pochopila - že mluvíme vlastně o něčem jiným, a že každej máme pravdu v tom, o čem mluvíme. OK? Takže máslo na hlavě a arguementy bez integrity z mojí strany - nepochybně ne, tak se necítím. A věřím, že teď už je to jasný i tobě.

Tom Riddle

Tom Riddle (hodnotenie, recenzie)

Nepsal bych tak hrubě, že to nedává smysl, kdybys předtím nenapsala, že to, co jsem řekl já, je "prostě úplná blbost postavená na hlavu". Zvláštní, že teď píšeš, že tu vlastně úplná blbost není. Máslo na hlavě a navrch argumenty bez integrity? Nepochybně.

Martyna

Martyna (hodnotenie, recenzie)

Garos - díky:) Taky lakikai tady má pravdu. Ostatní "jemným" narážkám se usmívám:) Že něco nedává smysl Tomovi Riddle, ještě neznamená, že to nedává smysl. Jinak ovšem nemůžu říct, že to, co napsal Tom Riddle v druhý části, je úplná blbost - to neni. Ale mluvíš tam o něčem jiným než já. Mně je celkem jedno, jak je jaká celebrita globálně oblíbená a slavná. A je pravda, že v tomhle předčasná smrt jistou roli hraje, to máš pravdu. Ale o tom jsem vůbec nemluvila, mluvila jsem o osobních pocitech jednoho Ledgerovýho fanouška (sebe:), o tom, proč jsem si ho já dala mezi oblíbený, co na to mělo vliv a co vůbec ne, co to právě udělalo "bolestnějším", so to say. Smysl to dává, a jak je vidět, někdo ho i chápe. Že teď po smrti je Ledger obecně známější - nejen díky Jokerovi, ale právě i díky tý smrti, to je pravda, ano. Ale ne všichni lidi, který ho teď znaj, a jinak by ho třeba neznali, ho taky maj tak rádi a tak ho uznávaj. Prostě ho už "jen" znaj. OK. Ale já mluvila o poněkud jiný problematice, ne o slávě, ale o pocitech těch, kdo ho fakt už mají rádi. Ok, víc polopatická bejt asi nemůžu.

Cappuccino

Cappuccino (hodnotenie, recenzie)

havLord: Popularite-ano.Na jeho vykone-nie.Nikto mi nevyhovori,ze tu rolu nezahral bravurne.Viem,ze ty si nic takeho nepovedal,to len vravim svoj nazor na toto tema.Takze uz sa chapeme na 100% =)

havLord

havLord (hodnotenie, recenzie)

garos: ne tak docela :) ... ty říkáš počiarknout, já říkám umocnit. a nemyslím "umocnit", jako "posílit", ale myslím "umocnit" v matematickém významu :) ... a chtěl jsem tím říct, že jeho smrt měla na jeho nynější popularitě mnohem větší význam

havLord

havLord (hodnotenie, recenzie)

garos: asi sam ťa pochopil. podciarknouť = podtrhnout. co znamená "umocnit" potřebuješ taky vysvětlit, nebo už chápeš, co jsem měl namysli?

p.s.: 100% souhlas s tomem. a říkejte, že to tak není a budete za ještě větší blbce

Tom Riddle

Tom Riddle (hodnotenie, recenzie)

Smůla, že to nedává smysl ani v nejmenším. "Nikdo netouží po tom obdivovat někoho, kdo je po smrti" ? Naopak. "Protože ta smrt víc bolí" ? What the hell? Smrt celebrity je vždycky faktor, který zvyšuje slávu a oblibu. Zvlášť pokud jde o tragickou smrt. Ta vytváří kultovní auru. Byl tu talent, a kvůli tragédii už není. Mohli jsme mít víc, ale nemáme. Je jedno, jestli jde o Marilyn Monroe, Kurta Cobaina, Rivera Phoenixe nebo Heathe Ledgera. Smrt v tom hraje zásadní roli. Zásadní. U prvních dvou jmenovaných samozřejmě ale zdaleka ne tolik, jako u Ledgera. Já vůbec nechápu, proč se fanoušci proti tomuhle faktu bouří. Je pravdivý. Není na něm nic špatného... Je však trapné tvrdit, že to tak ani v nejmenším není.

Martyna

Martyna (hodnotenie, recenzie)

Tak tady taky neodolám:) Jistěže nový fanoušci Ledgera jsou tu kvůli tomu, co předvedl jako Joker. Jeho smrt s tim nemá co dělat, ta je naopak takovej protifaktor. Nikdo extra netouží po tom obdivovat někoho, kdo je po smrti, protože tim víc ta smrt bolí. Ale nemůžu si pomoct, po tom, co jsem viděla Temnýho rytíře, jsem si ho do Topky dat musela, protože takhle mě žádnej hereckej výkon ještě neoslovil, ever. Trailer jsem před filmem neviděla ani jeden, ale už z něj de poznat, že je tam skvělej. První trailery se ostatně objevily už před jeho smrtí, a už tehdy ho lidi chválili, a pak najednou se do toho dostala zpráva o jeho smrti (koukala jsem na youtube zpětně). Takže nový fanoušci jsou jen práce Jokera, smrti ani náhodou, taková teorie nedává smysl. Nevím, jak vlastně přemejšlíte o lidský psychice, pokud si to myslíte. Hm? Proč si najednou oblíbit někoho, kdo zemřel? To si jako myslíte, že je to in? Nebo že si to ostatní myslí? Já si to nemyslím, radši bych, aby mi jeho smrt byla takřka úplně jedno, ale jeho poslední role byla tak výjimečná, že se kvůli ní mezi oblíbený herce dostat musel. Že by se mezi ně měl dostat proto, že zemřel, to nedávám, to je prostě úplná blbost postavená na hlavu.

lakikaki

lakikaki (hodnotenie, recenzie)

Tom Riddle: A nezačali sa tí "verní" fanúšikovia vynárať po uvedení prvého traileru na TDK? Ja si totiž aj tak myslím, že Ledgerovské šialenstvo vypuklo kvôli Jokerovi (onoho času som sa nad jeho výkonom v traileri tiež rozplýval).

Stačí si pozrieť profil Roberta Downeyho Jr. Momentálne ho má medzi obľúbenými 372 užívateľov, ale koľko to asi tak bolo pred Iron Manom, príp. Tropic Thunder? Tipujem maximálne tak desatinu súčasného počtu. Takéto roly vždy vyšvihnú hercov (aspoň na nejaký čas) medzi prvú ligu.

lesumir

lesumir (hodnotenie, recenzie)

Se jen podívejte, kolik lidí ne světě vidělo Temnýho Rytíře a nevěřím, že na něj šli proto, že mají rádí Komiks.

Súvisiace novinky

Willem Dafoe jako Joker?

Willem Dafoe jako Joker?

19.01.2022

Herec Willem Dafoe (Spider-Man: Bez domova, Maják, Vražda v Orient expresu) dlouhé roky poslouchá ze všech stran, že by byl perfektní volbou na postavu Jokera. Batmanův arcizáporák a jedna z… (viac)

Dámský gambit zaujal i Heatha Ledgera

Dámský gambit zaujal i Heatha Ledgera

01.11.2020

Tahle zpráva není ani tolik novinkou, jako spíš zajímavostí. Netflix nedávno vypustil do světa nový seriál scenáristy a režiséra Scotta Franka Dámský gambit. Chválená minisérie vypráví příběh… (viac)

Parazit přepisuje historii

Parazit přepisuje historii

20.01.2020

Korejské černé komedii Parazit režiséra Bonga Joon-ho (Ledová archa, Okja) se povedlo něco, co žádnému jinému cizojazyčnému snímku před ní. Vyhrála totiž jednu z hlavních cen na cenách Screen Actors… (viac)

Ned Kelly dostane další šanci

Ned Kelly dostane další šanci

07.07.2015

Režisér Justin Kurzel se náramně předvedl letošním Macbethem a ještě letos začne s Michaelem Fassbenderem (X-Men: Budoucí minulost) a Marion Cotillard (Počátek) točit Assassin's Creed. Jeho dalším… (viac)

Čeká nás návrat Jokera?

Čeká nás návrat Jokera?

08.11.2014

V comicsovém duelu Batman v Superman: Dawn of Justice se Joker určitě neobjeví. A pokud se v příštích letech dočkáme netopýří sólovky, nejspíš se taktéž obejde bez něj. Studio Warner Bros. jej ale… (viac)

Herec

Hosť

Režisér

Hudobné videoklipy
2007

Modest Mouse - King Rat

Súvisiace novinky

Willem Dafoe jako Joker?

Willem Dafoe jako Joker?

19.01.2022

Herec Willem Dafoe (Spider-Man: Bez domova, Maják, Vražda v Orient expresu) dlouhé roky poslouchá ze všech stran, že by byl perfektní volbou na postavu Jokera. Batmanův arcizáporák a jedna z… (viac)

Dámský gambit zaujal i Heatha Ledgera

Dámský gambit zaujal i Heatha Ledgera

01.11.2020

Tahle zpráva není ani tolik novinkou, jako spíš zajímavostí. Netflix nedávno vypustil do světa nový seriál scenáristy a režiséra Scotta Franka Dámský gambit. Chválená minisérie vypráví příběh… (viac)

Parazit přepisuje historii

Parazit přepisuje historii

20.01.2020

Korejské černé komedii Parazit režiséra Bonga Joon-ho (Ledová archa, Okja) se povedlo něco, co žádnému jinému cizojazyčnému snímku před ní. Vyhrála totiž jednu z hlavních cen na cenách Screen Actors… (viac)

Ned Kelly dostane další šanci

Ned Kelly dostane další šanci

07.07.2015

Režisér Justin Kurzel se náramně předvedl letošním Macbethem a ještě letos začne s Michaelem Fassbenderem (X-Men: Budoucí minulost) a Marion Cotillard (Počátek) točit Assassin's Creed. Jeho dalším… (viac)

Čeká nás návrat Jokera?

Čeká nás návrat Jokera?

08.11.2014

V comicsovém duelu Batman v Superman: Dawn of Justice se Joker určitě neobjeví. A pokud se v příštích letech dočkáme netopýří sólovky, nejspíš se taktéž obejde bez něj. Studio Warner Bros. jej ale… (viac)

Reklama

Reklama