Posledné recenzie (221)
Kimecu no jaiba - Hinokami (2019) (epizóda)
Doteraz sa mi to páčilo, ale tak nejak som stále čakala niečo viac a v tejto epizóde som to "viac" dostala. Nádherný súboj, do toho krásna pesnička, mala som zimomriavky a konečne si to zobralo moje srdce.
Barbie (2023)
Aj by sa mi to páčilo, ale nejak každý potenciál ostal niekde pochovaný. Boli scény, ktoré som si naozaj užívala, aj mi mäkko prišlo, ale nešlo to do hĺbky. Aj keď chcelo. Len sa to tak sklzlo po povrchu. Vizuálne to fungovalo, pekne sa na to pozeralo, Margot ako Barbie bola dokonalá. Ale nestačí to. Tak veľmi sa to snažilo dať nejakú hlbokú myšlienku, ale vyznela nakoniec strašne plytko.
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
S týmto anime som začala a dostalo sa mi pod kožu tak, že nie je dňa, kedy by som na to nemyslela. Úžasné spracovanie, príbeh, súboje, postavy, ktoré budete milovať, budete plakať, zúriť a držať im všetkým palce a na konci vám to zlomí srdce. A hudba! Nesmiem zabudnúť na famózny soundtrack, z ktorého mám zimomriavky a slzy na krajíčku.
Posledný denníček (12)
Anna
včerajšia Anna Karenina bola skvelá... Trošku mi síce na nervy liezla Keira, ale ináč to nemalo chybu, až na chýbajúcu ruštinu, no...čiže chyby 2 :D ale malé ;)