Recenzie (1 934)
Plán pro rodinu (2023)
Not so bad, místy i vtipné. 20 minut kratší stopáž by tomu slušela víc. Marky Mark je frajer.
Nič v zlom (2023)
Ptákovina totální. Obě dvě hvězdičky za Jennifer.
Pasažieri (2016)
Zajimavý nápad, hezky zahráno, ale nepomáhá délka. Neutáhne to.
Argylle: Tajný agent (2024)
Trailer na úplně jiný film, než na který jdete do kina. Teda kromě prvních pěti minut. Ty jsou boží. Dua Lipa, Cena, Cavil to válí a vy si říkáte, že to bude super. Je to jak když si dáte lajnu a věříte, že vám to vydrží celej večer. Potom přijde brzo moment, kdy cítíte, že se to začne vracet do normálu a chytnete předčasně Déčko a jste v prdeli. Tak tohle je přesně ono.
Karlos (2024)
Dokument ze mě udělal fanouška Karlose, takže splněno. Líbilo se mi to.
Nech svět světem (2023)
Super ale fakt super kamera. Pár top momentů. Dobré herecké obsazení, hezký look. Ztracené dvě hodiny života. Totální blbost.
Spider-Man: Cez paralelné svety (2023)
Ulepená píčovina.
The Covenant (2023)
Pro mě film roku.
Flash (2023)
Tři hvězdičky za Keatona. Jinak úplně zbytečnej film.
Air: Zrodenie legendy (2023)
Lepší tři. Moc hezký a milý film.