Reklama

Reklama

Star Wars: Vzostup Skywalkera

  • Česko Star Wars: Vzestup Skywalkera (viac)
Trailer 1
USA, 2019, 142 min

Réžia:

J.J. Abrams

Kamera:

Dan Mindel

Hudba:

John Williams

Hrajú:

Daisy Ridley, Adam Driver, Oscar Isaac, John Boyega, Naomi Ackie, Carrie Fisher (a.z.), Lupita Nyong'o, Domhnall Gleeson, Richard E. Grant, Mark Hamill (viac)
(ďalšie profesie)

Obsahy(1)

Lucasfilm a režisér J.J. Abrams znova spájajú sily, aby divákov vzali na výpravnú cestu do ďalekej galaxie vo filme Star Wars: Vzostup Skywalkera. V strhujúcom závere ságy Skywalker sa zrodia nové legendy a odohrá sa konečný boj za slobodu. (Saturn)

Diskusia

zelenysatan

zelenysatan (hodnotenie, recenzie)

Achjo .... jsem fanda .Taková Blbost tady dlouho nebyla, Když už se stane Epická scéna tak je 100x vykoupena stupiditou , Více než 15 000 000 stormtrooper/ Záporných postav Umřelo a Dobráků asi 10. Neuvěřitelný nesmysl, který mě jako Fanouška Urážel Svou kvalitou.

S.W.A.T

S.W.A.T (hodnotenie, recenzie)

Gladiator15

Nesouhlasim. Ano je to podaný hodně ale hodně nešťastně, ale drobné náznaky jak to asi bylo tam jsou - já jsem si v nich nějakou možnost našel a dokud to nezodpoví v knize, komiksu nebo hře, tak to beru. Taky mi nikdo nevysvětlí ty nepřesnosti mezi původní trilogií a prequely, ale Lucas tam až na pár vyjímek nechal taky drobečky, aby si to každý domyslel sám a tam to beru taky.

 

Samozřejmě měl to režírovat celý Abrams. Sice by se nejspíš celou trilogii hrálo na jistotu, ale byla by kompaktní.

na príspevok reagoval Spiker01

S.W.A.T

S.W.A.T (hodnotenie, recenzie)

fabecc1222

Podle mě to takhle udělali schválně - kdyby dali jasnou odpověď, tak by se zase všichni mohli nasrat, takhle si každej najde to své pravděpodobné vysvětlení a snad bude klid.

 

Já mám pocit, že celý ten jeho návrat stojí a padá s tím co říká v opeře v EIII - tak zazní stejná věta, kterou vysvětlil svůj návrat Kylovi. A v tý opeře říká i že Plagueis naučil svého učedníka všechno - pokud mu budeme věřit, tak věděl jak se zachránit, ale evidentně ho to hodně vyšťavilo a byl napojenej na ten přístroj. Prostě prequely zachránili Abramsovi zadek a ještě měl kliku, že Rey v VII bojuje s Kylem stejně agresivně a stejným stylem jako Palpatine v EIII.

 

A u Snoka řekl, že ho stvořil a ten byl v Síle hodně mocná, takže představa Rey jako projektu není úplně blbá a právě Snoke by potom vysvětloval, že je tak mocná.

na príspevok reagoval Gladiator15

warha

warha (hodnotenie, recenzie)

Jsem velmi zklamaný, že tam nedali Ezru. Vždyť Rebels patří mezi canony a měli perfektní možnost tam narvat dědečka Ezru a Ashoku, kteří by přišli se svou armádou Jediů na pomoc odboji. Dobro by zvítězilo a lidi by ani nekydali(aspoň ne tolik). 

Gladiator15

Gladiator15 (hodnotenie, recenzie)

fabecc1222

Klon asi ťažko. Ak by to bol klon, tak by si nenaklonoval polorozpadnutú mrtvolu predsa. Nie, bol to on, originálny palpatin, ten, čo ho vader hodil do šachty.

na príspevok reagoval mahler

J.e.r.e.c

J.e.r.e.c (hodnotenie, recenzie)

fabecc1222

Asi jim neřekl, že letí bojovat proti Palpymu a jeho legii Star Destroyerů, ale nalákal je na vánoční nákupy s 50% slevou.

J.e.r.e.c

J.e.r.e.c (hodnotenie, recenzie)

S.W.A.T

Podle mě tam v tom úvodu zazní ještě něco o klonování, že to je nějaká "evil sith technology". Ale už si to fakt moc nepamatuju.

fabecc1222

fabecc1222 (hodnotenie, recenzie)

S.W.A.T

Je to možná, ikdyž v tomhle zrychleném módu filmu (podle mě by stačilo, kdyby ze samotné IX byla trilogie, a bylo by to OK :D) se ty jeho intriky vůbec nevysvětlí, a tím pádem je tam hromada variant, že co, jak, proč, kdy,a odpovědí se ani nidky nedočkáme...

 

Však i ten jeho návrat je "vysvětlen" v rámci jedné věty (klon? klon v VI?), aspoň že toho Snokea zmínil, a vysvětlit se aspoň ten

na príspevok reagoval Gladiator15, S.W.A.T

fabecc1222

fabecc1222 (hodnotenie, recenzie)

mahler

A to si vem, že odboji po VIII nechce nikdo pomoct, ale tady stačí Lando, aby podle množství lodí přiletělo komplet obyvatelstvo tak 50 planet

na príspevok reagoval J.e.r.e.c

S.W.A.T

S.W.A.T (hodnotenie, recenzie)

fabecc1222

Tak je známo, že konec VII byl úplně jinej - původně to mělo končit tím, že Rey předá Lukovi meč a obejmou se. Johnson poprosil Abramse jestli to může střihnout dřív, aby na to navázal tak jak víme, že navázal.

mahler

mahler (hodnotenie, recenzie)

S.W.A.T

 ,,tam je zázrak, že v Galaxii ještě někdo vůbec zbyl." To samý mě napadlo - že kromě hvězdy smrti taky zničili několik planet, zejména Hvězdovrah jich odpálil tak nejmíň pět ... :-) Kde se ty lidi pořád berou ....

na príspevok reagoval fabecc1222

S.W.A.T

S.W.A.T (hodnotenie, recenzie)

fabecc1222

Tak otázka je jestli synáček náhodou nevzniknul z nějakýho pokusu - celý Palpatinovo přežití je tam vysvětlí větou z EIII "Temná strana je cestou k mnoha schopnostem, které se zdají nepřirozené". A mě pořád z filmu přišlo, že Rey si Palpatine vypěstoval jako dokonalou hostitelku.

 

Jinak Rey by mělo bejt kolem 20 let, takže pokud její otec vzniknul normálně, tak si ho musel udělat těsně před pádem Republiky.

na príspevok reagoval fabecc1222, J.e.r.e.c

fabecc1222

fabecc1222 (hodnotenie, recenzie)

Jinak ta scéna na s Lukem na jeho ostrově byla podle mě jasným plivnutím do xichtu Johnsonovi, a jasně se tím ukázalo, že JJ vůbec netušil / nesouhlasim s tím, jak Luke odhodil svůj meč v VIII

na príspevok reagoval S.W.A.T

S.W.A.T

S.W.A.T (hodnotenie, recenzie)

fabecc1222

1. Ano vypadá to, že doplatila na ty změny.

2. Tak v původní trilogii zničili 2 Hvězdy smrti, tam je zázrak, že v Galaxii ještě někdo vůbec zbyl.

3. Určitě Anakin, Obi-Wan, Yoda, Qui-Gon, Mace Windu, Luke, Kanan a Ashoka (ale nejspíš tam možná bude ještě někdo)

na príspevok reagoval mahler

fabecc1222

fabecc1222 (hodnotenie, recenzie)

4. S kym a kdy měl Palpatine děti?? To si synáček nikdy nevšiml, že je táta trochu divnej?

na príspevok reagoval S.W.A.T

fabecc1222

fabecc1222 (hodnotenie, recenzie)

Něco si tedy přecijen neodpustim, ale enchci se mi projíždět celá diskuze, tak třeba někdo odpoví :)

 

1. Jaký smysl má v sérii Maz Kanata? Po VII vypadalo na jednu z klíčových postav, ale zřejmě doplatila na VIII a změnu koncepce...

2. Kdo je posádka Palpatinových destruktorů??!!!

3. Jsou potvrzené všechny hlasy, které pomohli Rey? Identifikoval jsem díky dabingu 4

na príspevok reagoval S.W.A.T

fabecc1222

fabecc1222 (hodnotenie, recenzie)

No teda, modrá barva :O, to bych nečekal, za mě asi nejlepší z téhle nové trilogie, na staré díly se to nechytá. Výtky by se určitě najít daly, ale asi už tu stejně všechno zaznělo.

Ben111

Ben111 (hodnotenie, recenzie)

Já jsem v pohodě, mě se nelíbily ani díly 7 a 8, takže jsem měl nízká očekávání a (ne)dostal přesně to co jsem očekával a v půlce filmu usínal (v kině nás bylo evidentně více takových). Dávám jednu hvězdu za vizuální stránku, které se nedá asi nic vytknout.

J.e.r.e.c

J.e.r.e.c (hodnotenie, recenzie)

Spiker01

Hele, to jsou jen takový PR kecy, kterými se snaží zamaskovat vlastní neschopnost. Vždyť se stačí podívat na to, jak celkově s SW válčí. Trevorrow byl vyhozen ještě před natáčením, Lord s Millerem snad až během natáčení Sola, Edwards musel mohutně přetáčet a vyhazovat materiál u Rogue One (zázrak, jak to nakonec vyšlo!)...

Disney prostě ohledně SW nemá absolutně žádnou koncepci, pokaždý jen nahodí nějakou myšlenku (nová trilogie od Johnsona, nový seriál od lidí z GoT, nový film s Kenobim), ale nikdo tam vlastně netuší, co si s tou značkou počít. A pak to dopadá tak, jako v EpIX, kde JJ několikrát vyloženě kope Johnsona a některé jeho nápady do zadku a lidem se za ně "omlouvá". 

S.W.A.T

S.W.A.T (hodnotenie, recenzie)

Spiker01

Jako okecat si to holka umí dobře, ale to je tak všechno. Prostě jim všichni nadávají za nulovou kostru příběhu a tak se z toho snaží vybruslit a její kolega, který je na stejné pozici jenom o dům vedle a letos taky produkoval velké finále jedné série, se určitě tomu směje.

Uživateľ Spiker01 zmazal svoj príspevok.

S.W.A.T

S.W.A.T (hodnotenie, recenzie)

Jinak osobně nemám jako hardcore fanda Star Wars filmů (kolem premiéry EII to doma jelo denně), nemám s novou trilogií až takové problém - ano vadí že neměli plán a působí dost rozháraně, vadí mi málo fantazie co se planet týče. Ale nevím některý ty výtky mi už příjdou jako čistě hnidopišství a u některých je cejtit, že jim to nesedlo na začátku, tak teď jenom jedou na hejt vlně, protože je to momentálně cool.

 

Třeba s postavama takový problém nemám.

na príspevok reagoval Spiker01, Spiker01

S.W.A.T

S.W.A.T (hodnotenie, recenzie)

J.e.r.e.c

No pokud Abrams sám nepromluví jak to teda plánoval a jestli jeho návrhy smetli ze stolu, tak můžeme jenom hádat. Ale už v VII jsem si myslel, že je jeho dcera a on jí ukryl, aby jí nenašel Snoke (pokud se nepletu, tak tam Snoke vyloženě zmiňuje, že Kylo Rena získal právě kvůli napojení Skywalkerovic krve na Sílu) a ano předpokládal jsem, že to trauma z toho, že jí rodiče opustili, u malého pětiletého dítěte zapříčinilo, že se její schopnosti tehdy "vypnuly" a samozřejmě měla základní výcvik od Luka. A z Lukova pohledu by se mi daleko více líbilo, kdyby důvod jeho exilu bylo právě tohle - to že se musel vzdát vlastní dcery a selhal ve výcviku synovce a tak se vydal hledat způsob jak to napravit. Protože takhle by to dávalo smysl, už v základu hapruje fakt, že odletěl zemřít, ale z nějakýho důvodu nechal mapu, aby ho někdo našel. Sice by dcera kopírovala původní trilogii, ale na druhou stranu emocionálně se z toho dalo vytřískat docela dost.

 

Takhle to prostě beru tak, že trauma z opuštění a následné "vypnutí" Síly zůstalo a holt když o tom mluvil Han tak se jí to zase podvědomě nahodilo a zkoušela pokus-omyl (Luke taky do doby než mu dal Obi-Wan první informace neudělal ani prd). A musela se o sebe na Jakku umět postarat a měla na boj tu tyč, proto nejspíš uměla s mečem (na můj vkus docela humpolácky a musela používat svůj vztek, ale to mnohdy stačí viz Luke v VI). Stačí že v tady na troskách Hvězdy smrti, kdy Kylo nebyl zraněnej si s ní poradil docela v pohodě.

Wacoslav1

Wacoslav1 (hodnotenie, recenzie)

TheDarKnig

Fanoušek jsem ultimátní a všemi tolik kritizovaná epizoda 8 mi nijak zásadně nevadila. Tady jsem se napřed bál, ale teď když tu vidím jak to každej kouká zhejtit kde se dá, tak na to půjdu bez obav. Pořád platí že žádnýmu z předchozích osmi dílů jsem nedal pod 4* a doufám že tradice bude zachována :)

Súvisiace novinky

Ani Furiosa nezabrala, lidé do kin nechodí

Ani Furiosa nezabrala, lidé do kin nechodí

29.05.2024

Pohled na celosvětové tržby kinařů je tento rok týden od týdne smutnější. O potenciální blížící se krizi kin i velkých filmových studií se mluví už poměrně dlouho a důvody jsou nasnadě. Vzestup… (viac)

Odhalila desátá epizoda Star Wars svůj název?

Odhalila desátá epizoda Star Wars svůj název?

05.11.2023

V současné době hraje u studia Disney prim spíše seriálová odnož Star Wars. Poslední celovečerní film jsme v kinech viděli téměř před čtyřmi lety, od té doby jsme však dostali seriály Ahsoka, Andor,… (viac)

Nové Star Wars mají synopsi a datum natáčení

Nové Star Wars mají synopsi a datum natáčení

22.06.2023

Nový Star Wars film pokračující příběh Rey (Daisy Ridley) má oficiální název, synopsi a také předběžné datum začátku natáčení. Tzv. Skywalker sága skončila v roce 2019 snímkem Star Wars: Vzestup… (viac)

Disney oznámilo nové Star Wars filmy

Disney oznámilo nové Star Wars filmy

07.04.2023

Dny Star Wars Celebration jsou tady a spolu s nimi přišla řada i na hromadu nových oznámení. Je toho tentokrát fakt hodně, takže se do těch novinek rovnou pustíme. A začneme hned tou nejžhavější,… (viac)

Reklama

Reklama