Red Garden
Réžia:
Kó MacuoScenár:
Tomohiro JamašitaKamera:
Haruhide IšiguroHudba:
Akira SendžuHrajú:
Akira Tomisaka, Rjóko Šintani, Mijuki Sawaširo, Rie Tanaka, Takaši Kondó, Sakura Macumoto, Omi Minami, Haruka Kimura, Šúma Širatori, Rjóko Nagata, Mizuki Fudžita, Sawa Išige, Júki Masuda, Jódži Ueda (viac)Hrajú
Akira Tomisaka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Inujaša (2000) (seriál)
Princess Tutu (2002) (seriál)
Scrapped Princess (2003) (seriál)
Rjóko Šintani
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mahó šódžo Madoka Magika (2011) (seriál)
Slayers - Lina, postrach banditů (1995) (seriál)
Non non bijori (2013) (seriál)
Mijuki Sawaširo
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušiši zoku šó (2014) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Rie Tanaka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Mononoke (2007) (seriál)
Tensei šitara slime datta ken (2018) (seriál)
Takaši Kondó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Samurai Champloo (2004) (seriál)
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Sakura Macumoto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hidamari Sketch (2007) (seriál)
Bókjaku no senricu (2004) (seriál)
Omi Minami
Japonsko
Najlepšie seriály:
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Bůh žehnej tomuto nádhernému světu (2016) (seriál)
Haruka Kimura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kanon (2006) (seriál)
Šigurui (2007) (seriál)
NHK ni jókoso! (2006) (seriál)
Šúma Širatori
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kure-nai (2008) (seriál)
Rjóko Nagata
Japonsko
Najlepšie seriály:
Last Exile (2003) (seriál)
Azumanga daió: The Animation (2002) (seriál)
Suzumija Haruhi no júucu (2006) (seriál)
Mizuki Fudžita
Japonsko
Najlepšie seriály:
Speed Grapher (2005) (seriál)
Sawa Išige
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Panic? Fumoffu (2003) (seriál)
Wolf's Rain (2003) (seriál)
Kemono no sódža Erin (2009) (seriál)
Júki Masuda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Seirei no moribito (2007) (seriál)
Angel Beats! (2010) (seriál)
Ókami to kóšinrjó (2008) (seriál)
Jódži Ueda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Haruhi Nanao
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušiši (2005) (seriál)
GTO (1999) (seriál)
Fate/stay night: Unlimited Blade Works (2014) (seriál)
Acuši Imaruoka
Japonsko
Najlepšie seriály:
One Punch Man (2015) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Kanon (2006) (seriál)
Ajumi Cudži
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fate/stay night: Unlimited Blade Works (2014) (seriál)
NHK ni jókoso! (2006) (seriál)
Slayers - Lina, postrach banditů (1995) (seriál)