Posledné recenzie (2 434)
Mission: Impossible Odplata - Prvá časť (2023)
V jistých bodech něco mezi totální snahou to tlačit na sílu a taky karikatura akčního filmu. Zvláštní mix emocí, kde se zdá, že je dovoleno už úplně všechno. Nedá se na to koukat s nějakou seriózností.
Jeden život (2023)
Decentní a silné od začátku do konce. Vůbec ne nedůstojné a dobře zpracované. Důstojný doják, který vyzdvihuje každodenní a přirození hrdinství.
Spider-Man: Cez paralelné svety (2023)
Kupodivu dost zvláštní film. Moc přestávám chápat módu tří hodinových filmů, což není doslovně tento případ, nicméně je to koncipováno dosti zvláštně. Záporák, který není záporák, záporák, který je záporák a ona omáčky okolo. Nejsem moc rád, když po více než dvou hodinách zjistím, že film to byl zbytečný. Člověk by se mohl rovnou podívat na trojku jen s výcucem "minule jste viděli..." bez potřeby zabít dvě a půl hodiny. Cením skvělou animaci, který pro mě ale stále v fps trochu hapruje a tahá za oči. V něčem zajímavé, v něčem totálně zbytečné.
Posledný denníček (367)
Báječný rok 2020 (?)
Předmluva autora: Letošek byl příšerný rok. A velice rychlý a jakoby krátký. Bez kultury, v podstatě bez ničeho. Obecně, když se člověk zamyslí nad tím, co letos vyšlo, i vybírání věcí do toho nejlepšího nebyl žádný med. Nějaké kategorie museli být letos i vyřazeny. O to smutnější je, že největší konkurenti mezi sebou byly jenom dva dánské filmy. Nicméně za to se tento rok dá hezky zhodnocovat relativně rychle po ukončení roku. Únor je docela rekord. I tak je tu spousta filmů, které paradoxně by asi nebyli vidět, pokud by vše nejelo letos VOD a naopak zde byli velice dobré a důležité filmy, které se k nám ani na VOD nedostali a mohli jsme je vidět v kině. Ale třeba jenom jeden týden. Já jenom doufám, že rok 2021 bude alespoň z poloviny lepší. Bude to rok, kdy sice nestrávíme v kinech tolik času jako v roce 2019, ale snad určitě více než v roce 2020.
Filmová sekce:
Nejlepší film:
Čestná pozice:
Ozvěna minulosti:
Nejlepší dramatický počin:
Nejlepší soundtrack:
Nejlepší kriminální počin:
Nejlepší animovaný počin:
Nejlepší dokumentární počin:
David Attenborough: Život na naší planetě
Nejlepší sci-fi/fantasy počin:
Nejlepší komedie:
Nejlepší domácí počin:
Nejlepší neaglicky mluvený počin:
Nejlepší horor:
celý rok 2020
Nejhorší film:
Seriálová sekce:
Nejlepší nový seriál:
Nejlepší série starého seriálu:
The Mandalorian (2. série)
Čestná pozice:
Objev roku:
Happy (1. série)
Nejlepší dramatický seriál:
Nejlepší dokumentární seriál:
Nejlepší komediální seriál:
Nejlepší akční seriál:
Nejlepší mysterózní/krimi seriál:
Nejlepší animovaný seriál:
The Wonderful World of Mickey Mouse
Nejlepší domácí seriál:
Nejlepší neaglicky mluvený seriál:
Hniezdo (Slovensko)
Nejhorší série starého seriálu:
What We Do in the Shadows (2. série)
Nejhorší seriál:
(Ne)vzpomínáme: See, Final Space, For All Mankind, Sinner, Westworld, Locke & Key, After Life, Kingdeom, What We Do in the Shadows, Raised by Wolves, Ratched, Warrior, Hunters, Barbaren, Disenchantment