Posledné recenzie (826)
Kosmonaut z Čech (2024)
Vedeli ste, že ten, čo pomáhal Mojžišovi niesť tabule s desatorom mal tetu z Příbrami? A že druhý dôstojník na Noemovej arche sa priženil do Chomutova?? Achdomatkypiči, to zas bola chujovina... Plytký vzťah dvoch cudzích ľudí, efekty ako z ekvalizéru Windows media player a navrch megachytrý CGI pavúk, na ktorého je aj LSD prikrátke. Už hodinu pred koncom to bolo utrpenie... Nejaký uslintaný český jebo si zaplatil u Netflixu dvoch komikov, aby neboli vtipní a kulisára v jednej osobe so scenáristom, aby namrdal čecháčkovstvo do každej tretej scény. To čo bolo toto? Ani ako študentský film by to neuspelo... Zvezdička zato, že som na stotinu sekundy zapochyboval o tom, že to bude beznádejná kokotina. Lenka je píča!
La cara oculta (2011)
Dievky síce majú cici di papá, zato však má tento film iné prednosti. No, eh, nepredvídateľnosť to ale tiež nebude... No dobre, má to atmosféru, priamočiary ťah na bránu a kebyže to tomu nesympatickému sráčovi natrú obe, šiel by som s hodnotením kľudne naplno. Takto fajný nadpriemer. Španěláci umí.
Rozhnevaný muž (2021)
Guy Ritchie je na staré kolená ako ten otravný chlapík, ktorý vysvetľuje vlastný džouk. Skrátiť to o polhodiny, zostaviť kasting, ktorý má medzi sebou aspoň nejakú chémiu a možno by ti zo mňa vylúdilo aj čosi ako emócie. Lebo ten film je len chladné nič. Ale bolo fajn vidieť Holta McCallanyho medzi tým, ako vychádzajú kokotiny nesiahajúce Mindhunter po kotníky. Josh Hartnett je tu zbytočný ako Josh Hartnett v 90% filmov, v ktorých hral. Temný rytier vlastne zvládol celý tento film ako úvod a ešte s ním vytrie podlahu. Wagnerova Jazda Valkýr potešila.