Denníček (54)
Hodnocení 6500
epizoda : Naše nejlepší okamžiky 1
Hodnocení 6000
epizoda : Nepřítel před branami
Hodnocení 5500
epizoda: Příběh Elišky z Čech
MŮJ 100 FILM v KINĚ
Cinema City 2017
xXx: Návrat Xandera Cage John Wick 2 Kong: Ostrov lebek
Power Rangers: Strážci vesmíru Rychle a zběsile 8 Strážci Galaxie Vol. 2
Vetřelec: Covenant Wonder Woman Mumie
Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta
Transformers: Poslední rytíř Válka o planetu opic Baby Driver
Spider-Man: Homecoming Atomic Blonde: Bez lítosti Americký zabiják
Annabelle 2: Zrození zla Zabiják & bodyguard Kingsman: Zlatý kruh
Valerian a město tisíce planet
Geostorm: Globální nebezpečí Thor: Ragnarok Všechno nejhorší
Liga spravedlnosti Jumanji: Vítejte v džungli!
návštěva kina : 25
celkem : 109
MOJE TOP 5 z KINA
Zklamání z kina 2017
Vetřelec : Covenant - Tohle je určitě největší zklamání roku, čekal jsem řezničinu tu jsem dostal tak na půl a vetřelec se tam objevil na posledních 10 minut. Sice tam bylo víc monster ( to jóó ) ale i tak to byla docela nuda. Ridley se víc věnoval Androidovi Davidovi ( dobrej pošuk ) a to mě zas tak moc nebavilo. Škoda
Hodnocení 5000
epizoda : Motorkáři
Cinema City 2016
13 hodin: Tajní vojáci z Benghází Želvy Ninja 2
Batman vs Superman: Úsvit spravedlnosti Deadpool
Den nezávislosti: Nový útok Warcraft: První střet
Captain America: Občanská válka Pád Londýna
Fantastická zvířata a kde je najít Doctor Strange
Hardcore Henry Sebevražedný oddíl
návštěva kina : 12
celkem: 84
MOJE TOP 3 z KINA
Zklamání z kina 2016
Warcraft :První střet - Ikdyž jsem věděl co od filmu očekávat, stejně jsem z kina odcházel zklamanej. Film nemastnej, neslanej, mohlo to být lepší.
Hodnocení 4500
Hodnocení 4000
Cinema City 2015
Sedmý syn Hunger Games: Síla vzdoru 2. část
Jupiter vychází Šílený Max: Zběsilá cesta
návštěva kina: 7
celkem: 72
MOJE TOP 3 z KINA
Zklamání z kina 2015
Jupiter vychází - Z těch sedmi filmů co jsem navštívil byl Jupiter větším zklamáním.
Cinema City 2014
Já, Frankenstein Na hraně zítřka Need for Speed
Transformers: Zánik Strážci Galaxie Amazing Spider-Man 2
Želvy Ninja Godzilla Drákula: Neznámá legenda
Hunger Games: Síla vzdoru 1. část
Captain America: Návrat prvního Avengera
návštěva kina: 11
celkem: 65
MOJE TOP 3 z KINA
Zklamání z kina 2014
AMAZING SPIDER-MAN 2 - Jednička byla super takže od dvojky jsme měl velká očekávání, výsledek : zklamání. Webb místo toho aby se do Spidyho pořádně zakousnul, se spíše věnoval Peterovi a Gwen a taky o smrti Peterových rodičů. Néé že by to nebylo zajímavé ale bylo strašně zdlouhavé a tudíž akce moc nebylo. ŠKODA
Hodnocení 3500
Cinema City 2013
G.I. Joe 2: Odveta Muž z oceli Thor: Temný svět
Nevědomí Osamělý jezdec Iron Man 3
Pacific Rim - Útok na Zemi Podfukáři Riddick
návštěva kina: 9
celkem: 54
MOJE TOP 3 z KINA
Zklamání z kina 2013
Osamělý Jezdec - Od tvůrců kteří nám dali Piraty z Karibiku jsem čekal víc. Až na dvě akční vlakové scény, byl film nic moc.
Hodnocení 3000
.