Recenzie (8 224)
Planet Sketch (2005) (seriál)
Co dodat bylo to celkem funny.
Legionář Maxx (2019)
Srandovní hovno.
American Murderer (2022)
Sympatická nuda s pěknýma lokacema.
Viking Destiny (2018)
Dal sem si pozor aby to nezešedlo. Ale jo, sranda byla. Něco jako Z pekla štěstí akorát že bez pekla a bez štěstí.
Dark Asset (2023)
Čekal sem podle hodnocení oskarovou akční bombu u který budu slintat blahem. Místo toho sem dostal užbleptanou neakční břečku, která vizuálem připomíná reklamu na dentalní hygienu.
The Flood (2023)
Ale jo, sranda, na to že to byl saban tak tohle bylo aspon trapně vtipný, hlavně ta borka s nalízlíma vlasama dozádu jak si myslela že to zandavá. Je toto správná cesta k budoucí filmografii?
Král zabijáků (2023)
Rádoby ujetá pakárna. Působila levně a byla nudná. Jedna za pokus o akci.
Sniper: G.R.I.T. - Global Response & Intelligence Team (2023)
Pokus o akční film, ale aspon se to netváří vážně jak hovno.
Meg 2: Návrat do hlbín (2023)
Já čekal, že to bude aspoň zábavná sračka… no nic.
Nikto ťa nezachráni (2023)
Krapet sem se nudil. Jinak začátek byl celkem dobrej.