Recenzie (8 224)
Hovor so mnou! (2023)
Docela disturbing peklíčko.
Berlínská mise (2013)
Pěkný lokace a super fight na konci. Jinak mě to nenadchlo.
Šťastně až do smrti (2022)
První půlka nudná jak kretén, druhá půlka nudná jak debil. Když to celé sečtu dohromady, tak se tam stalo uplný hovno. Gratuluju.
Ďábelské alibi (2023)
Prvni pulka je celkem desiva a ta druha uz me moc nebavila, ale mela zajimave rozuzleni. Moc pekny poster btw. Sominex.
Manifest West (2022)
Táhlý hovno.
The Last Manhunt (2022)
Totálně vyprahlá nudná sračka, která mi přišla že celý film měla max tak dvě lokace. Táhlý hovno.
Klub nájemných vrahů (2023)
Začátek sem myslel že koukám na koncert Cypress hill a zbytek filmu čumim na číňana co míří pistolí s tlumičem a zvedá obočí.
Warhorse One (2023)
Musím pochválit vizuál a zajímavou hudbu. Strong není nejhorší herec umí fakt hrát, problém vidím vtom že film nemá skoro žádný drive.
Americká spravodlivosť (2023)
Taková pohodová neuražející nuda s aspon dobrýma hercema. Klasika Sabany.
Wunschpunsch (2000) (seriál)
Dětství.