Recenzie (8 224)
Úžasný Bulk (2010)
Jedna hvězda za tu nadsázku. Jinak je to opravdu nesledovatelné hovno.
Návrat Addamsovy rodiny (1998)
Zajímavá migréna. Připomínalo mi to film Flintstonovi 2.
Clash of the Stars 6: One Night In Bangkok (2023) (relácia)
Výrazně slabší karta než v přepáleném CotS 5, ale i tak mě to neskutečne bavilo. Benda vs. tři, Žralokův lucky punch, malej havraspár vs. Max Green, Sajmonos vs. Snejks a legendární Le Syho hláška; ,,až ho někde potkám, tak ho na jedničku napálím!”. Skvělá show.
Prízrak v Benátkách (2023)
Začátek táhlej, ale pak se to celkem rozjede.
Saw X (2023)
První věc - Nechutný. Druhá věc - odporný filtr.. nechápu proč ješte v roce 23 se stane to, že se na film nahodí odpornej modrej nebo žlutej filtr.. to se vracime do roku 2004? Jinak zajimavy twisty, ale celkove to stahuje dolu ta logika (tim nemyslim jen to, ze si typka urizne nohu a je stale pri vedomi), ale treba proc se Kramer s Amandou najednou ukazuji svým “obetem” bez masky? Jako wtf? Vsak to je uplne nedomysleny..ale ok. I pres to me film od poloviny stahnul, ale urcite to neni nejlepsi dil to jako fakt ne no :Dddd
Rodina Addamsovcov (1991)
Hodnotím hlavně nápad. Morbidní rodinka se celkem povedla a v té době to byl kult.
Vražedná jazda (2023)
Nýzn: ,,Už nebudu hrát v akčních hovnech".. taky Nýzn: ...
Vlkolak (2012)
Film spíš na odpolední čaj k žehlení, než na večerní afterwork pohodu.. hlavně, kdo v dnešní době kurva ještě žehlí? Prádlo myslim.
V pasti: Barcelona (2023)
Jednička ušla, ale tohle už je tupý stejně jako Quite place.
Detektiv Marlowe (2022)
Užbleptaná kloboukovaná s Nýznem, který si taky zkusil po sto letech jinou roli než Segala.