Recenzie (8 224)
Gangsteři v uniformách (1996) (TV film)
Tohle má bejt zábava?
Krvavé peniaze (2014)
Nemastný neslaný.
Na úteku (1999)
To byla nuda už od pohledu. Vizuál k zblití, Dudikoff na hovno, příběh sračka a hudbu jako bych slyšel už tak v X jiných béček.
Mutronics (1991)
Splaška.
Souboj se smrtí (1990)
Hard to vůbec dokoukat spíš. To jsou filmy nebo trest tahle série hoven? Proč tyhle shity měli vždycky nejmin tři díly nepochopim. Co mel kurva znamenat ten konec?
Sorority House Massacre II (1990)
Chci-li kozy pustim porno a nemusim jak uchylnej virgin hledat nějakej trash z osmdesátek kde je nějaký rajdy (kterým už je beztak v týhle době sedmdesát) ochotně ukazujou, protože nadrženci to stejně ohodnotí dobře nehledě na to jakej je film sračka.
Red Faction: Počátek (2011) (TV film)
Ve hře se nonstop střílí, tady se pro změnu jednou za čas maximálně šlehnou hůlkou. K vizuálu a hereckým výkonům se radši vyjadřovat nebudu - nechci si tim zkazit náladu. Pochva.
Zásah z pekla (1994)
Díky Norrisovi tam aspiň něco je, ale příběh sračka a akce málo.
Nebezpečná zásielka (1998)
Opět jsem si kvůli zasranýmu stejnýmu názvu filmu omylem pustil jinou sračku! Já se z toho poseru..tak jsem to teda nakonec zkouknul a totální filmovej nevtipnej omyl! Reese je tu na dělo, nechapu komu se tahle držka slepičí může líbit a Rudd byl a je nevýraznej a absolutně nudnej.
Hannibal (2001)
Nečekal jsem, že to bude tak nudná mrdka.