Recenzie (8 223)
Bílý šum (2022)
Divná nuda. A za ten konec sem měl sto chutí dát odpad co to kurva bylo jako?
Kráľ Tulsy (2022) (seriál)
Hodně milé překvapení. Příběh je sice takový prachobyčejný, ale hodně mě bavila Stalloneho postava a její chování a charakter. Stallone prostě je furt sympatický borec.. Je to fajn oddychovka, která nenudí a sem tam jsou i fajn vtipný hlášky a scénky.
Blade of the 47 Ronin (2022)
Nudní samurajové v barevných hadrech máchaj mečema a melou hovna.
Rachel Stoneová: Sázka na Srdce (2023)
Hodně nevýrazný.
Wednesday (2022) (seriál)
Koncept fajn, ale nemám rád Ortegu sry..
Útěk ze zóny 14 (1995) (TV film)
Já už tak dlouho neviděl žádný devadesátkový béčko, že mě to normálně snad i trochu bavilo sledovat.. Berte tohle hodnocení s velkou rezervou.. nebo ho neberte vůbec.
Saint Seiya: Rytíři zvěrokruhu – Počátek (2023)
Infantilní blbina.
Psia jazda (2023)
Vohranej koncept pro děti s přidáním sprosté mluvy, protože sprostá mluva = funny a být Rko = "jsme drsný". Jenže ten tupej humor mi přijde spíš právě pro ty děti. Koukat na film kde má být vtipný to, že někdo řekne že mu něco narve doprdele není muj styl, protože takhle mluvim každej den a přijde mi to uplně normální sory.
Blue Beetle (2023)
Byl sem hodně naivní, když jsem si myslel, že mě tohle bude bavit. Začátek působil zábavně, ale od 10 minuty to začlo být nezáživný.. Buď to už jsem fakt tak nehorázně náročnej, že nedokážu udržet pozornost.. nebo ty filmy už fakt stojí za viližprdel.
65 (2023)
Nezáživné Dino Crisis s Adamem Řidičem.