Recenzie (8 228)
Klub nájemných vrahů (2023)
Začátek sem myslel že koukám na koncert Cypress hill a zbytek filmu čumim na číňana co míří pistolí s tlumičem a zvedá obočí.
Warhorse One (2023)
Musím pochválit vizuál a zajímavou hudbu. Strong není nejhorší herec umí fakt hrát, problém vidím vtom že film nemá skoro žádný drive.
Americká spravodlivosť (2023)
Taková pohodová neuražející nuda s aspon dobrýma hercema. Klasika Sabany.
Wunschpunsch (2000) (seriál)
Dětství.
Planet Sketch (2005) (seriál)
Co dodat bylo to celkem funny.
Legionář Maxx (2019)
Srandovní hovno.
American Murderer (2022)
Sympatická nuda s pěknýma lokacema.
Viking Destiny (2018)
Dal sem si pozor aby to nezešedlo. Ale jo, sranda byla. Něco jako Z pekla štěstí akorát že bez pekla a bez štěstí.
Dark Asset (2023)
Čekal sem podle hodnocení oskarovou akční bombu u který budu slintat blahem. Místo toho sem dostal užbleptanou neakční břečku, která vizuálem připomíná reklamu na dentalní hygienu.
The Flood (2023)
Ale jo, sranda, na to že to byl saban tak tohle bylo aspon trapně vtipný, hlavně ta borka s nalízlíma vlasama dozádu jak si myslela že to zandavá. Je toto správná cesta k budoucí filmografii?