Recenzie (356)
Hornblower - Vojvodkyňa a diabol (1999) (TV film)
Vzhledem k tomu, že jde o jeden díl z celkem osmidílné série, ohodnotím vše naráz: velice solidní série ze starého námořnického prostředí, herecké výkony dobré (Ioan Gruffudd vážně hraje a tímhle si získal z nesympatií mé sympatie), skutečné lodi (minimálně někde určitě) mě uchvacují a prosté, uvěřitelné a nepřekombinované zápletky jednotlivých dílů jsou tak akorát. Zkrátka poctivá filmařina, příčetné scénáře, pěkné epizodky z doby britsko-francouzských střetů za revoluce.
Hornblower - Vzbura (2001) (TV film)
Vzhledem k tomu, že jde o jeden díl z celkem osmidílné série, ohodnotím vše naráz: velice solidní série ze starého námořnického prostředí, herecké výkony dobré (Ioan Gruffudd vážně hraje a tímhle si získal z nesympatií mé sympatie), skutečné lodi (minimálně někde určitě) mě uchvacují a prosté, uvěřitelné a nepřekombinované zápletky jednotlivých dílů jsou tak akorát. Zkrátka poctivá filmařina, příčetné scénáře, pěkné epizodky z doby britsko-francouzských střetů za revoluce.
Hornblower - Dôstojnícke skúšky (1998) (TV film)
Vzhledem k tomu, že jde o jeden díl z celkem osmidílné série, ohodnotím vše naráz: velice solidní série ze starého námořnického prostředí, herecké výkony dobré (Ioan Gruffudd vážně hraje a tímhle si získal z nesympatií mé sympatie), skutečné lodi (minimálně někde určitě) mě uchvacují a prosté, uvěřitelné a nepřekombinované zápletky jednotlivých dílů jsou tak akorát. Zkrátka poctivá filmařina, příčetné scénáře, pěkné epizodky z doby britsko-francouzských střetů za revoluce.
Hornblower - Rovnaké šance (1998) (TV film)
Vzhledem k tomu, že jde o jeden díl z celkem osmidílné série, ohodnotím vše naráz: velice solidní série ze starého námořnického prostředí, herecké výkony dobré (Ioan Gruffudd vážně hraje a tímhle si získal z nesympatií mé sympatie), skutečné lodi (minimálně někde určitě) mě uchvacují a prosté, uvěřitelné a nepřekombinované zápletky jednotlivých dílů jsou tak akorát. Zkrátka poctivá filmařina, příčetné scénáře, pěkné epizodky z doby britsko-francouzských střetů za revoluce.
Priepasť (1989)
Průměrná sci-fi odvedená slušnou, poctivou filmařskou prací a solidními hereckými výkony. Žádné pokusy o umění a pseudoumění, zato střízlivý průběh, pročež člověk překousne i happy end.
Výplata (2003)
Z tohoto filmu si nic nepamatuji. Ani nevím, zda proto, že si nic nepamatuji, nebo zda proto, že raději nechci. Pamatuji si jen holubici na konci a občas nějaké bang bang bum prásk výbuch. Tak hvězdička asi bude to ono.
X-Men: Wolverine (2009)
Takovou slabotu vytěžit z tak dobře našláplého potenciálu jménem "Jackmanův Wolverine", to už je skoro trestné. Nedá se říct, že by film nesplnil naděje a očekávání - on to totiž není film, spíš takový (chvílemi i dost nudný) videoklip.
Swordfish: Operácia Haker (2001)
Berry ukázala ňadra: hvězdička. Čímž jsme s kvalitami filmu hotovi.
Doktor Hollywood (1991)
Vtipné, nenáročné, na odpočinek, oddychovka.
Freejack (1992)
Velmi slušně zmáknuté béčko. Trochu mi tam sice vadí Emilio Estevez, který nejspíš vážně moc hrát neumí, na druhou stranu se dobře vyřádil neherec Mick Jagger, který asi nic hrát neměl a přitom překvapivě malounko i hraje a role mu sedne.