Lovedol: Lovely Idol
Scenár:
Šóiči SatóKamera:
Kósuke TanakaHudba:
Hirotake FukuiHrajú:
Kanako Sakai, Minori Čihara, Mai Nakahara, Júko Gotó, Haruko Momoi, Sakura Nogawa, Akiko Kobajaši, Eriko Kawasaki, Hideki Ogihara, Ajako Kawasumi, Rie Kugimija, Rjóko Šintani, Kumi Tanaka (viac)Hrajú
Kanako Sakai
Japonsko
Najlepšie seriály:
Durarara!! (2010) (seriál)
Gunslinger Girl (2003) (seriál)
Dívka z Pekla (2005) (seriál)
Minori Čihara
Japonsko
Najlepšie seriály:
Violet Evergarden (2018) (seriál)
Boku no Hero Academia (2016) (seriál)
Claymore (2007) (seriál)
Mai Nakahara
Japonsko
Najlepšie seriály:
Thunderbolt Fantasy: Tóriken júki (2016) (seriál)
Blue Lock (2022) (seriál)
Angel Beats! (2010) (seriál)
Júko Gotó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
Mahó šódžo Madoka Magika (2011) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Haruko Momoi
Japonsko
Najlepšie seriály:
Steins;Gate (2011) (seriál)
Genšiken (2004) (seriál)
Posel klamů (2004) (seriál)
Sakura Nogawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Azumanga daió: The Animation (2002) (seriál)
Džinrui wa suitai šimašita (2012) (seriál)
Mai-HiME (2004) (seriál)
Akiko Kobajaši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Full moon o sagašite (2002) (seriál)
Šinigami no ballad. (2006) (seriál)
Inukami! (2006) (seriál)
Eriko Kawasaki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Hikaru no go (2001) (seriál)
Džúni kokuki (2002) (seriál)
Hideki Ogihara
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Kenpú denki Berserk (1997) (seriál)
Mahoromatic: Automatic Maiden (2001) (seriál)
Ajako Kawasumi
Japonsko
Najlepšie seriály:
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D (1998) (seriál)
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Rie Kugimija
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Džudžucu kaisen (2020) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Rjóko Šintani
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mahó šódžo Madoka Magika (2011) (seriál)
Slayers - Lina, postrach banditů (1995) (seriál)
Non non bijori (2013) (seriál)
Kumi Tanaka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Speed Grapher (2005) (seriál)
Moju Arišima
Japonsko
Jú Asakawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hikaru no go (2001) (seriál)
Fate/stay night: Unlimited Blade Works (2014) (seriál)
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Riiči Nišimoto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Gintama (2006) (seriál)
Seirei no moribito (2007) (seriál)
Baccano! (2007) (seriál)
Mari Oda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Shuffle! (2005) (seriál)
Shuffle! Memories (2007) (seriál)
Jumi Kakazu
Japonsko
Najlepšie seriály:
Initial D (1998) (seriál)
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)
Initial D Final Stage (2014) (seriál)
Hisajo Močizuki
Japonsko
Najlepšie seriály:
xxxHOLiC (2006) (seriál)
Bohové smrti (2008) (seriál)
Bleach (2004) (seriál)
Tacuhisa Suzuki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Kuroko no basket (2012) (seriál)